Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maag en/of slokdarm infectie?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Maag en/of slokdarm infectie? Empty Maag en/of slokdarm infectie?

Bericht  Winegum di 8 mei 2012 - 6:02

Zijn hier meer meiden die een maag en of slokdarminfectie hebben gehad? Ik heb nu sinds twee weken deze infectie. Ik heb voor twee weken lang medicijnen geslokt hiertegen en daarna zou het over moeten zijn. Nou is het zo dat het bij mij op en af gaat. Dan voel ik me weer (een paar dagen) goed, en dan ga ik weer keihard onderuit. Sinds vandaag heb ik weer flink last aan mijn borst, echt een drukkend gevoel en erg veel last van mijn buik/mijn maag. Ik word er helemaal gek van!! Ik trek het zo niet langer, heb zoveel last.
Kan donderdag weer terug bij de huisarts, dus ik ben zeer benieuwd wat ze daar zeggen, er moet toch echt iets anders gaan gebeuren..

Meer mensen hier last van? Ik hoop het niet, maar wat herkenning zou wel fijn zijn.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maag en/of slokdarm infectie? Empty Re: Maag en/of slokdarm infectie?

Bericht  loesje di 8 mei 2012 - 6:04

zijn het geen galstenen die je hebt?

en een maag en slokdarm infectie heeft mijn moeder ook op het moment die heeft ook de zelfde klachten als jij omschrijft sterkte ermee!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 6:09

Mijn moeder heeft dat gehad, een jaar of vijf geleden. Af en toe heeft ze opeens weer pijnaanvallen, dan krijgt ze medicijnen. Ze heeft in de tussentijd al een keer zo'n gastroscopie gehad, dat had ook met andere klachten te maken, gelukkig was de uitslag daarvan goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Winegum di 8 mei 2012 - 6:26

Geen idee wat galstenen zijn en wat voor een symptomen je dan hebt..
Ik begin nu ook last van mijn rug te krijgen, vooral bovenaan aan de linkerkant.
Maar het meeste last heb ik van mijn borst. net onder mijn bh bandje, als ik daar op druk bijv. gaat die pijn wel door merg en been zeg maar..

Ik heb nooit ernstige dingen ofzo, maar dit maakt me onzeker. Ik weet gewoon niet waar het zal gaan eindigen en wat er nou echt met mij aan de hand is.

Hoe komt het dat je moeder nog regelmatig pijnaanvallen heeft, Susan? Blijft het gevoelig bij een lage weerstand bijvoorbeeld? En hoe lang heeft ze er in totaal echt last van gehad?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan di 8 mei 2012 - 6:27

Ik zal het zo eens vragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: