Maag of galblaasklachten
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maag of galblaasklachten
Wie van jullie heeft wel eens maag of galblaasklachten gehad? En wat waren jullie klachten? Ik ben vandaag bij de arts geweest voor deze klachten en ben uiteindelijk naar huis gestuurd met maagzuurremmers. Deze heb ik ingenomen vanochtend en ze werken niet. De klachten worden alleen maar erger. Heb nu ook sinds vanochtend erge mijn rechts van mijn buik onder mijn ribbenkast met uitstralen naar de rechterschouder. Alsof iemand met een mes in mijn ribbensteekt. Verder heb ik last van mijn maag, vandaar de maagzuurremmers.
Maar stiekem ben ik er niet helemaal gerust op. Heeft iemand een idee vanaf wanneer de medicijnen beginnen te werken? Zit erg te twijfelen om terug te bellen. Dadelijk is het niks ernstigs. Damn normaal zeg ik van gaan, maar iets houd me tegen. Misschien ben ik te ongeduldig ofzo
Maar stiekem ben ik er niet helemaal gerust op. Heeft iemand een idee vanaf wanneer de medicijnen beginnen te werken? Zit erg te twijfelen om terug te bellen. Dadelijk is het niks ernstigs. Damn normaal zeg ik van gaan, maar iets houd me tegen. Misschien ben ik te ongeduldig ofzo
Gast- Gast
Re: Maag of galblaasklachten
Geef het wel een paar dagen. Medicijnen hebben vaak een tijdje nodig. De plek die je aangeeft is wel typisch voor de galblaas. Alleen wat daarbij weer opvallend is is dat de pijn er plotseling is en net zo plotseling weer verdwijnt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Fairytale schreef:Geef het wel een paar dagen. Medicijnen hebben vaak een tijdje nodig. De plek die je aangeeft is wel typisch voor de galblaas. Alleen wat daarbij weer opvallend is is dat de pijn er plotseling is en net zo plotseling weer verdwijnt.
Ik heb zeker wel momenten dat het erger is en dat de pijn weer even wegtrekt. Misschien ben ik idd wel ongeduldig, ik maak me normaal ook niet zo ongerust. Maar is het raar dat ik mij er niet lekker bij voel? We wachten af!
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens last van mijn maag gehad en daar maagzuurremmers voor gekregen, maar dat duurt wel een tijdje voordat het gaat werken hoor. Wat die pijn kan zijn weet ik natuurlijk niet, maar ik neem aan dat je de klachten goed met je arts besproken hebt, dus ik zou me niet te druk maken (is ook niet goed voor je maag) en even rustig afwachten wat de medicijnen doen.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsmisselijkheid tov zwakke maag
» Maag en/of slokdarm infectie?
» Ik word gek van de maag- en hoofdpijn
» Maag lever darm arts
» Tips voor een zwakke maag?
» Maag en/of slokdarm infectie?
» Ik word gek van de maag- en hoofdpijn