Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word gek van de maag- en hoofdpijn

+2
Minx
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word gek van de maag- en hoofdpijn Empty Ik word gek van de maag- en hoofdpijn

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 11:05

In nieuwjaarsnacht ben ik out of the blue flauwgevallen. Vanmiddag stond ik in de apotheek ging ik ineens weer bijna!

Ik heb zo'n pijn in mijn maag en hoofd....wil ook niks eten (wel gedaan) voel me kotsmisselijk. Heerst er zoiets ofzo?? Mijn hele lijf doet ook zeer...

Ik durf nu niks in te nemen tegen de hoofdpijn vanwege de maagpijn. Ook met mijn AB kuur durf ik nu niet te starten...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word gek van de maag- en hoofdpijn Empty Re: Ik word gek van de maag- en hoofdpijn

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 11:06

Jup.. buikgriep, normale griep.
Hoorde op de radio dat er een kleine epidemie was :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Ik word gek van de maag- en hoofdpijn Empty Re: Ik word gek van de maag- en hoofdpijn

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 11:07

Ik vind het een goed idee om even de dokter te gaan bellen. Je hebt zoveel klachten de laatste tijd Sad

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 4 jan 2013 - 11:10

Pippa schreef:Ik vind het een goed idee om even de dokter te gaan bellen. Je hebt zoveel klachten de laatste tijd Sad

Oh en dit ook trouwens ja!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Minx vr 4 jan 2013 - 11:22

Inderdaad de dokter bellen. Ik heb het vermoeden dat je lichaam nu aangeeft dat het tijd is om knopen door te hakken. Hoe moeilijk ook je moet de touwtjes weer in handen krijgen.
Succes hug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 11:44

Als ik heel erg last van stress heb, krijg ik altijd vreselijke maagpijn. Ik heb daarvoor omeprazol voorgeschreven gekregen. Zorgde ervoor dat ik eindelijk weer normaal kon eten, zonder iedere keer op m'n kop te moeten staan van de pijn.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel za 5 jan 2013 - 1:12

Hmm ben zelf ook van de week flauw gevallen, heb barstende hoofdpijn, duizelig en mijn buik is licht van slag.

Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Lot za 5 jan 2013 - 1:17

Ik heb het ook gehad, het is nu nog niet helemaal over, ik denk dat het idd ook bij mij met stress te maken heeft, en een verlaagde weerstand.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Bericht  Kiekeboe za 5 jan 2013 - 1:22

Minx schreef:Inderdaad de dokter bellen. Ik heb het vermoeden dat je lichaam nu aangeeft dat het tijd is om knopen door te hakken. Hoe moeilijk ook je moet de touwtjes weer in handen krijgen.
Succes hug

Hier ben ik het mee eens. Het kan de griep zijn maar ook dat je lichaam nu reageert op de spanningen.
Kiekeboe
Kiekeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 377
Punten : 371
Registratiedatum : 29-11-12

http://3rdhouseonthe10thfloor.wordpress.com

Bericht  Caro za 5 jan 2013 - 1:42

Leaf.. ik wil niet te hard overkomen maar je bent momenteel je eigen lichaam dus redelijk kapot aan het maken. Ik snap je spanningen, ik snap je bezorgdheden en je angsten maar je lichaam krijgt het niet meer verwerkt. Dan ben je vatbaarder voor ieder virusje dat maar langskomt en grote kans dat je die idd hebt opgevangen. Maar zorg eens voor je jezelf, ga naar de dokter en laat je behandelen voor je fysieke klachten en ga dan oprecht eens knopen doorhakken. Dit werkt niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: