Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huurprijsstijging bij normaal inkomen

+10
Fayebella
Tsjip
Fearie
Rovine
Mizz_S
MissBlunt
Carra
TukTuk
girli
Jilke
14 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:19

Reeza schreef:
ABE schreef:
Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij? Jongeren kunnen niet eens aan een huurwoning komen omdat iedereen lekker blijft zitten waar hij zit. Ik vind het een goede oplossing hoor, deze regeling.. De mensen met uitkeringen e.d. die zitten toch al in een huurwoning en dat zal nooit anders worden, maar dit is veel eerlijker tegenover starters en alleenstaanden.

Maar wat nu als je een mooie eengezinswoning hebt, vier slaapkamers, dicht bij scholen en winkels, een fatsoenlijke douche, heerlijke tuin, een echt thuiskomen? En je dit moet inruilen tegen een kleinere woning, omdat je simpelweg de droomwoning van 2.5 ton niet kunt betalen van het inkomen dat je nu hebt?

Ik snap wat je zegt, maar ik zou zelf ook niet willen inleveren op mijn woning. Als ik fijn huur, waarom zou ik dan ongelukkig moeten kopen?

Dan moet je maar gewoon accepteren dat je daar vanaf nu iets meer voor gaat betalen. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.. Het zal echt niet zijn dat ze nu opeens krap bij kas zitten, met dat salaris..

Nou, het liefste wel natuurlijk. :P

Zelf begin ik klein. Ik hoop over een aantal jaar mijn eerste eengezinswoning te kunnen kopen. En ik hoop dat er ooit een moment komt waarop mijn droomwoning zich aanbiedt. Maar ik denk ook dat zoiets is wat je zelf wilt. En ik kan mensen begrijpen die eigenlijk niet zoveel zin hebben in een meerjarenplan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:19

Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij? Jongeren kunnen niet eens aan een huurwoning komen omdat iedereen lekker blijft zitten waar hij zit. Ik vind het een goede oplossing hoor, deze regeling.. De mensen met uitkeringen e.d. die zitten toch al in een huurwoning en dat zal nooit anders worden, maar dit is veel eerlijker tegenover starters en alleenstaanden.

heb je mijn stukje op de vorige pagina gelezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:23

Dromertje schreef:
Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij? Jongeren kunnen niet eens aan een huurwoning komen omdat iedereen lekker blijft zitten waar hij zit. Ik vind het een goede oplossing hoor, deze regeling.. De mensen met uitkeringen e.d. die zitten toch al in een huurwoning en dat zal nooit anders worden, maar dit is veel eerlijker tegenover starters en alleenstaanden.

heb je mijn stukje op de vorige pagina gelezen?

Jazeker. Zodra je boven die inkomensgrens zit, moet je gewoon meer gaan betalen. Of dat nou salaris, stufi of wat dan ook is, maakt toch niet uit? Mensen die meer verdienen kunnen meer vaste lasten dragen, zo is het nou eenmaal. Jullie doen net alsof ze de huur met honderen euro's omhoog gooien, het gaat maar om een paar tientjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:23

Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij?.

Wordt lastig als je beide geen vast contract hebt ja. Hier krijg je geen huisje voor het bedrag wat je kunt lenen. Dan zit je in een flatje. Dus je moet in feite je prima huurwoning verlaten of meer betalen omdat je teveel verdient voor een klein flatje?
Ik heb het overigens ook niet over iedereen die niet werkt of minder verdient, maar als ik hier op ons pleintje kijk, staan zo'n 30 huizen, waarvan ik zoiezo al 12 gezinnen/mensen ken die niet werken en een uitkering krijgen. Van dat aantal mensen kochten de buren vorig jaar en splinternieuwe auto, de buren aan de andere kant ook, en dan geen kleine. Inclusief tv in de auto. Verbouwen hun huurwoning, laten alles aanstraten. Sorry, maar waar doen hun dat van? Wij werken beide fulltime, om vervolgens net rond te komen, en dan moet je ook nog eens meer betalen. je krijgt geen huursubsidie, geen zorgtoeslag, betaald een hoop ziektekostenverzekering omdat je medicijnen gebruikt, maar zit vervolgens wel krap.

Ik vind het krom, kan er niets aan doen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:25

Reeza schreef:Dan moet je maar gewoon accepteren dat je daar vanaf nu iets meer voor gaat betalen. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.. Het zal echt niet zijn dat ze nu opeens krap bij kas zitten, met dat salaris..

Daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat mensen die niet werken verdorie meer geld krijgen en minder hoeven te betalen voor hetzelfde huis, terwijl mensen die wel werken meer moeten gaan betalen. Ik vind dat schandalig, voor hetzelfde huis.
Mijn bedrag gaat omhoog, omdat ik toevallig meer verdien? Dat zou juist een extraatje moeten zijn, niet een reden om nog meer te moeten betalen.


Laatst aangepast door AmiAmi op ma 17 jan 2011 - 8:26; in totaal 1 keer bewerkt
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:25

AmiAmi schreef:
Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij?.

Wordt lastig als je beide geen vast contract hebt ja. Hier krijg je geen huisje voor het bedrag wat je kunt lenen. Dan zit je in een flatje. Dus je moet in feite je prima huurwoning verlaten of meer betalen omdat je teveel verdient voor een klein flatje?
Ik heb het overigens ook niet over iedereen die niet werkt of minder verdient, maar als ik hier op ons pleintje kijk, staan zo'n 30 huizen, waarvan ik zoiezo al 12 gezinnen/mensen ken die niet werken en een uitkering krijgen. Van dat aantal mensen kochten de buren vorig jaar en splinternieuwe auto, de buren aan de andere kant ook, en dan geen kleine. Inclusief tv in de auto. Verbouwen hun huurwoning, laten alles aanstraten. Sorry, maar waar doen hun dat van? Wij werken beide fulltime, om vervolgens net rond te komen, en dan moet je ook nog eens meer betalen. je krijgt geen huursubsidie, geen zorgtoeslag, betaald een hoop ziektekostenverzekering omdat je medicijnen gebruikt, maar zit vervolgens wel krap.

Ik vind het krom, kan er niets aan doen.

Hoeveel betalen jullie wel niet voor jullie woning dan, als jullie met een inkomen van €43000 maar net rond kunnen komen..?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:26

Reeza schreef:
Dromertje schreef:
Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij? Jongeren kunnen niet eens aan een huurwoning komen omdat iedereen lekker blijft zitten waar hij zit. Ik vind het een goede oplossing hoor, deze regeling.. De mensen met uitkeringen e.d. die zitten toch al in een huurwoning en dat zal nooit anders worden, maar dit is veel eerlijker tegenover starters en alleenstaanden.

heb je mijn stukje op de vorige pagina gelezen?

Jazeker. Zodra je boven die inkomensgrens zit, moet je gewoon meer gaan betalen. Of dat nou salaris, stufi of wat dan ook is, maakt toch niet uit? Mensen die meer verdienen kunnen meer vaste lasten dragen, zo is het nou eenmaal. Jullie doen net alsof ze de huur met honderen euro's omhoog gooien, het gaat maar om een paar tientjes!

Maar daarom is het wel bijzonder vervelend als je toch gepakt wordt omdat je tussen wal en schip valt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:27

AmiAmi schreef:
Reeza schreef:Dan moet je maar gewoon accepteren dat je daar vanaf nu iets meer voor gaat betalen. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.. Het zal echt niet zijn dat ze nu opeens krap bij kas zitten, met dat salaris..

Daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat mensen die niet werken verdorie meer geld krijgen en minder hoeven te betalen voor hetzelfde huis, terwijl mensen die wel werken meer moeten gaan betalen. Ik vind dat schandalig, voor hetzelfde huis.

Dan stop je toch met werken? Iedereen blij.. Of toch niet? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:27

633 euro. Maar er zijn meer kosten dan alleen de huur.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:28

Reeza schreef:
AmiAmi schreef:
Reeza schreef:Dan moet je maar gewoon accepteren dat je daar vanaf nu iets meer voor gaat betalen. Je kunt niet altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.. Het zal echt niet zijn dat ze nu opeens krap bij kas zitten, met dat salaris..

Daar gaat het niet om, het gaat om het feit dat mensen die niet werken verdorie meer geld krijgen en minder hoeven te betalen voor hetzelfde huis, terwijl mensen die wel werken meer moeten gaan betalen. Ik vind dat schandalig, voor hetzelfde huis.

Dan stop je toch met werken? Iedereen blij.. Of toch niet? :P

Om dan vervolgens ook een uitkeringstrekker te worden? Terwijl ik prima mijn handjes kan gebruiken? Voor mensen die niet KUNNEN werken prima, maar mensen die niet willen werken vind ik het onzin.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:29

AmiAmi schreef:
Reeza schreef:Sorry hoor, maar met zo'n inkomen kan je makkelijk een woning kopen. En zo niet, dan ga je maar wat sparen en dan leg je het erbij. Is dit nou zo'n rare gedachte van mij?.

Ik heb het overigens ook niet over iedereen die niet werkt of minder verdient, maar als ik hier op ons pleintje kijk, staan zo'n 30 huizen, waarvan ik zoiezo al 12 gezinnen/mensen ken die niet werken en een uitkering krijgen. Van dat aantal mensen kochten de buren vorig jaar en splinternieuwe auto, de buren aan de andere kant ook, en dan geen kleine. Inclusief tv in de auto. Verbouwen hun huurwoning, laten alles aanstraten. Sorry, maar waar doen hun dat van?

Geen idee, da's ook niet normaal. Maar als ik voor mezelf spreek (ik heb een laag inkomen), MIJ lukt dat niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:31

Dat bedoel ik, ik heb dat geld ook niet op mijn rug groeien hoor. Dus waar mensen het van doen?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:35

Ik vraag me eerlijk gezegd ook wel af hoe het dan kan dat je nét rond kunt komen als je allebei fulltime werkt en een inkomen van minimaal 43.000 euro bruto hebt in een jaar. Dan doe je toch echt iets niet goed lijkt me?

Ik vind het ook een dubbele maatregel eigenlijk. Wij komen dan niet aan de 40.000, maar wij kunnen echt geen huis kopen hoor. Een paar jaar geleden zouden we vast een huis kunnen kopen met dat inkomen (de regels waren toen soepeler), maar tegenwoordig is dat niet meer mogelijk.
Gelukkig komen we niet aan die 43.000..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:36

Toch doen wij niets geks financieel. Doe gewoon mijn boodschappen op de aanbiedingen, we gaan amper weg, maar als je bepaalde kosten hebt die anderen niet hebben, dan zit je met dat probleem.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:37

Misschien leven ze verder wel heel zuinig, gaan ze niet op vakantie? Of ze sluiten een lening af, weet jij veel.. Dat maakt toch ook niet uit verder? Het gras lijkt altijd groener bij de buren :P Maargoed, je zal wel in het Gooi wonen dat je voor €180.000 geen huis kunt kopen, zelfs hier in de randstad lukt dat op een aardig goede plaats..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:38

AmiAmi schreef:Toch doen wij niets geks financieel. Doe gewoon mijn boodschappen op de aanbiedingen, we gaan amper weg, maar als je bepaalde kosten hebt die anderen niet hebben, dan zit je met dat probleem.

Wat voor kosten dan als ik vragen mag? Ik heb een kind en alles erop en eraan en nog kom ik rond met een bedrag net onder de 40.000 bruto. En dan kan ik nog wel sparen ook. Plus dat ik nog een opleiding erbij betaal ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Jilke ma 17 jan 2011 - 8:39

Liva schreef:
AmiAmi schreef:Toch doen wij niets geks financieel. Doe gewoon mijn boodschappen op de aanbiedingen, we gaan amper weg, maar als je bepaalde kosten hebt die anderen niet hebben, dan zit je met dat probleem.

Wat voor kosten dan als ik vragen mag? Ik heb een kind en alles erop en eraan en nog kom ik rond met een bedrag net onder de 40.000 bruto. En dan kan ik nog wel sparen ook. Plus dat ik nog een opleiding erbij betaal ook.

Dat doet er verder niet toe. Die kosten zijn er nou eenmaal en die gaan er niet zomaar vanaf.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:39

Reeza schreef:Misschien leven ze verder wel heel zuinig, gaan ze niet op vakantie? Of ze sluiten een lening af, weet jij veel.. Dat maakt toch ook niet uit verder? Het gras lijkt altijd groener bij de buren :P Maargoed, je zal wel in het Gooi wonen dat je voor €180.000 geen huis kunt kopen, zelfs hier in de randstad lukt dat op een aardig goede plaats..

Heb je het tegen mij?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:40

AmiAmi schreef:
Liva schreef:
AmiAmi schreef:Toch doen wij niets geks financieel. Doe gewoon mijn boodschappen op de aanbiedingen, we gaan amper weg, maar als je bepaalde kosten hebt die anderen niet hebben, dan zit je met dat probleem.

Wat voor kosten dan als ik vragen mag? Ik heb een kind en alles erop en eraan en nog kom ik rond met een bedrag net onder de 40.000 bruto. En dan kan ik nog wel sparen ook. Plus dat ik nog een opleiding erbij betaal ook.

Dat doet er verder niet toe. Die kosten zijn er nou eenmaal en die gaan er niet zomaar vanaf.

Mjah dan weet ik het ook niet. Ik verbaas me er alleen over dat je met zo'n inkomen niet rond kan komen. Ik denk dat gemiddeld genomen mensen dat zat moeten kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  TukTuk ma 17 jan 2011 - 8:42

Reeza schreef:Misschien leven ze verder wel heel zuinig, gaan ze niet op vakantie? Of ze sluiten een lening af, weet jij veel.. Dat maakt toch ook niet uit verder? Het gras lijkt altijd groener bij de buren :P Maargoed, je zal wel in het Gooi wonen dat je voor €180.000 geen huis kunt kopen, zelfs hier in de randstad lukt dat op een aardig goede plaats..

Nou in Den Bosch bijvoorbeeld vind je dan alleen woningen in de slechte wijken, of je komt bij een appartement uit.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 8:42

Liva schreef:
Reeza schreef:Misschien leven ze verder wel heel zuinig, gaan ze niet op vakantie? Of ze sluiten een lening af, weet jij veel.. Dat maakt toch ook niet uit verder? Het gras lijkt altijd groener bij de buren :P Maargoed, je zal wel in het Gooi wonen dat je voor €180.000 geen huis kunt kopen, zelfs hier in de randstad lukt dat op een aardig goede plaats..

Heb je het tegen mij?

Nee tegen AmiAmi, op haar reactie dat de buren een nieuwe auto hebben etc etc..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 9:26

Nou met 43.000 euro kun je wel iets meer krijgen dan 180.000 euro aan hypotheek, maar goed.
Wij komen er wel boven uit per jaar ca 47.000 en sluiten een hypotheek af van 216.000 euro en max konden we 240.000 krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 9:52

Reeza schreef:Misschien leven ze verder wel heel zuinig, gaan ze niet op vakantie? Of ze sluiten een lening af, weet jij veel.. Dat maakt toch ook niet uit verder? Het gras lijkt altijd groener bij de buren :P Maargoed, je zal wel in het Gooi wonen dat je voor €180.000 geen huis kunt kopen, zelfs hier in de randstad lukt dat op een aardig goede plaats..

hier is het ook moeilijk om een fatsoenlijk huis voor €180.000 te kopen hoor en ik woon echt niet in het gooi. Er zijn maar weinig fatsoenlijke huizen die rond dat bedrag zitten. (en dat zal Liva vast beamen Wink ) Beetje fatsoenlijke tussenwoning zit je zo rond de 2 ton, 2-onder-1-kap zit je vaak wel richting de €250.000. Flats/appartementen zijn hier nauwelijks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 9:53

Doedell schreef:Nou met 43.000 euro kun je wel iets meer krijgen dan 180.000 euro aan hypotheek, maar goed.
Wij komen er wel boven uit per jaar ca 47.000 en sluiten een hypotheek af van 216.000 euro en max konden we 240.000 krijgen.

wanneer hebben jullie de hypotheek afgesloten, nog in 2010? Want sinds 2011 gelden er andere regels, waardoor het kan zijn dat je soms wel een paar tienduizend euro minder kunt krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 10:13

Dromertje schreef:
Reeza schreef:Misschien leven ze verder wel heel zuinig, gaan ze niet op vakantie? Of ze sluiten een lening af, weet jij veel.. Dat maakt toch ook niet uit verder? Het gras lijkt altijd groener bij de buren :P Maargoed, je zal wel in het Gooi wonen dat je voor €180.000 geen huis kunt kopen, zelfs hier in de randstad lukt dat op een aardig goede plaats..

hier is het ook moeilijk om een fatsoenlijk huis voor €180.000 te kopen hoor en ik woon echt niet in het gooi. Er zijn maar weinig fatsoenlijke huizen die rond dat bedrag zitten. (en dat zal Liva vast beamen Wink ) Beetje fatsoenlijke tussenwoning zit je zo rond de 2 ton, 2-onder-1-kap zit je vaak wel richting de €250.000. Flats/appartementen zijn hier nauwelijks.

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal qua huizenprijzen. Hier zijn ook niet veel flatjes oid, ja, huur, maar dan heel klein. En als je een wat groter appartement hebt, betaal je ook zo over de 2 ton. Hier zit je in een rijtjeshuis ook zo boven de 2 ton, en dan heb je niks bijzonders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huurprijsstijging bij normaal inkomen - Pagina 2 Empty Re: Huurprijsstijging bij normaal inkomen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum