Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen opblijven

+20
SoGood
Winegum
Rouxxxe
Jezzie
Ayla
Snoes
Thunder
Ella
SarahKey
Parisienne
Oasis
tuttebel
Jade
sanne-84
CCC
girli
Gympie
Tania
Susan
piene1983
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Alleen opblijven - Pagina 2 Empty Re: Alleen opblijven

Bericht  SoGood di 8 mei 2012 - 7:41

Mijn vriend heeft genoeg aan 5 a 6 uurtjes slaap per nacht, ik moet er minimaal 8, liefst 9 hebben. Vaak ga ik al eerder slapen en komt hij later bij me liggen en houdt hij me even vast.

Er zijn ook periodes dat hij helemaal niet in slaap kan komen en probeert hij in slaap te vallen op de bank. Hij had met name problemen met dit laatste omdat hij dit niet fijn vond voor mij en het eigenlijk ook best abnormaal vond. Ik maakte hem dan weleens midden in de nacht wakker omdat hij maar op de bank lag te slapen. Hij kon vervolgens weer niet op bed in slaap komen. Nu hebben we afgesproken dat ik hem in die moeilijke periodes van slaap, op de bank laat liggen. Hij komt dan beter aan gewoon zijn rust toe.

Het is niet gezellig maar aan de andere kant worden we wel samen wakker en staan we samen op. In het weekend gaan we ook samen slapen en op zondag gaan we beiden om 9 uur naar bed en houden we nog een feestje. Very Happy Tja.. Het is niet anders. Ik kan moeilijk slapen met geluiden om me heen en hij slaapt veel minder.. Dan moeten we een beetje aanpassen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda di 8 mei 2012 - 7:50

Wij gaan altijd samen naar bed, ik vind dat wel zo gezellig. Doordeweeks liggen we er eigenlijk altijd wel vroeg in, we gaan zo douchen en lekker naar bed. Ik vind het altijd fijn om nog even te kletsen enzo.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caramba di 8 mei 2012 - 22:58

Het gebeurt hier vaak dat mijn vriend eerder dan mij naar bed gaat. Ik heb vaak late diensten, rond 12 uur thuis, mijn vriend zit de ene keer te wachten en de andere keer ligt hij al in bed.
Soms vraagt hij wel, wanneer ik net thuis kom, om meteen naar bed te gaan. Dit kan ik totaal niet, moet eerst ontladen, dan lig ik een uur later in bed.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Benthe di 8 mei 2012 - 23:11

Wij gaan ook vrijwel nooit tegelijk op bed, omdat onze roosters daarvoor te veel verschillen. Eerst was het altijd zo dat ik veel eerder dan mijn vriend op bed lag, maar sinds hij een andere baan heeft, gaat hij ook wel eens eerder naar bed dan ik. Ik vind het niet zo heel erg, omdat ik wel gewend ben om 's avonds alleen te zitten.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 2:50

Tania schreef:Wij gaan altijd samen naar bed. Als ik echt nog niet naar bed wil gaat mijn man op de bank vast slapen of ik ga in bed televisie kijken. Andersom gebeurt zo goed als nooit maar heel soms kijkt hij nog even tv in bed of leest een boekje als ik al ga slapen.

Wat apart dat je man dan op de bank gaat slapen, waarom gaat hij niet gewoon alvast in bed liggen?

Ik vind het zelf niet erg om langer op te blijven. Komt niet heel vaak voor, maar ik vermaak me wel, doe hetzelfde als dat hij niet thuis zou zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:00

Wij gaan eigenlijk altijd samen naar bed en kijken we nog een serie of film. Soms lig ik dan halverwege al te tukken en kijkt hij nog even verder. Het komt eigenlijk nooit voor dat hij al eerder gaat slapen haha. Maar ik ga dan gewoon nog even tv kijken of een boek lezen.

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 9 mei 2012 - 3:04

Carrie schreef:
Tania schreef:Wij gaan altijd samen naar bed. Als ik echt nog niet naar bed wil gaat mijn man op de bank vast slapen of ik ga in bed televisie kijken. Andersom gebeurt zo goed als nooit maar heel soms kijkt hij nog even tv in bed of leest een boekje als ik al ga slapen.

Wat apart dat je man dan op de bank gaat slapen, waarom gaat hij niet gewoon alvast in bed liggen?

Ik vind het zelf niet erg om langer op te blijven. Komt niet heel vaak voor, maar ik vermaak me wel, doe hetzelfde als dat hij niet thuis zou zijn.

Dat vindt hij niet gezellig. Als ik naar bed ga maak ik hem wakker en binnen twee seconde slaapt hij verder in bed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:05

Ik heb heb nog nooit meegemaakt dat mijn vriend eerder naar bed gaat dan ik :P Nu moet ik ook gewoon 8/9 uur slapen anders dan ben ik de dag erop brak hahaha (hoezo erg.. laughcry ) En hij kan gewoon met minder.

Maar door de week gaan we sowieso altijd samen naar bed. Dan moet hij om 7 uur op en dan wilt hij ook gewoon om 11 uur in bed liggen.

In het weekend verschilt het. De laatste tijd gaan we weer vaker samen in het weekend naar bed (dan hebben we tot laat series gekeken). Vroeger ging hij nog wel eens FM-en (football manager) en dan verveelde ik me zo hard dat ik maar ging slapen. Maar tegenwoordig speelt hij dat niet zoveel meer. (of misschien wel niet?)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:29

Tania schreef:
Carrie schreef:

Dat vindt hij niet gezellig. Als ik naar bed ga maak ik hem wakker en binnen twee seconde slaapt hij verder in bed.

Wow wat apart. Ik zou het daar een beetje benauwd van krijgen eerlijk gezegd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 3:32

Ik ga wel eens vroeger naar bed in het weekend als ik moet werken, en mijn vriend vrij heeft. Verder proberen we meestal tegelijk te gaan, dat vind ik ook gezellig, nog even kletsen in bed! Alleen vriend valt meestal gelijk als een blok in slaap, haha nerd Andersom komt eigenlijk nooit voor, of hij moet ziek zijn.

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 9 mei 2012 - 3:32

Carrie schreef:
Tania schreef:
Carrie schreef:

Ik vind het zelf ook fijner, maar ik zou het geen probleem vinden als hij vast naar bed gaat.
Waarom zou je het daar benauwd van krijgen?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 8:53

Tania schreef:
Carrie schreef:
Tania schreef:
Carrie schreef:

Ik vind het zelf ook fijner, maar ik zou het geen probleem vinden als hij vast naar bed gaat.
Waarom zou je het daar benauwd van krijgen?
Omdat ik dan het idee heb dat hij zichzelf niet kan vermaken, en vind het niet fijn als iemand zo aan me 'geplakt' zit. Dat hij zelfs op de bank even gaat slapen als ik nog niet naar bed wil. Maar gelukkig vind jij het zelf wel fijn, dus dat is dan mooi opgelost smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:05

Ik refereer in dit soort topics continu aan vroeger, omdat ik niet anders ken, en dus doe ik dat nu ook.

Mijn toenmalige vriend had dagdiensten, terwijl ik elke dag wisselde van dienst. Negen van de tien keer bleef hij wakker tot ik thuis kwam en dan gingen we samen naar bed. Maar ik was ook iemand die, nadat hij wel voor mij was opgebleven, nog even beneden bleef zitten om nog even wat dingen voor mezelf te doen. Of het heerlijk vond als hij al was gaan slapen.

Samen slapen is heerlijk en als je gelijktijdig in slaap valt ook helemaal geweldig. En dat was ook zo als we samen lagen. Maar hij kon ook prima zonder mij in slaap vallen en ik ook zonder hem. Al was ik wel iets rustiger als hij gewoon al naast me lag, terwijl ik probeerde te slapen.

Gast
Gast

Bericht  Verde wo 9 mei 2012 - 9:28

Bij ons komt het tot nu toe niet voor dat hij eerder naar bed wil dan ik. Ik heb meer slaap nodig en ben ook gewend om zeker voor twaalven te slapen, hij slaapt meestal pas rond half 1, ook als hij er al eerder in ligt. Dus meestal gaan we tegelijk naar bed. Als mijn vriend echt niet kan slapen gaat hij er vaak weer uit om beneden wat tv te kijken, want ik kan niet (in)slapen met geluid of de flikkering van de tv.
Het komt weleens voor dat hij overdag of begin van de avond erg moe is en dan even gaat liggen, dan doe ik gewoon m'n eigen ding en soms kruip ik er even bij voor de gezelligheid.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud