Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleen opblijven

+20
SoGood
Winegum
Rouxxxe
Jezzie
Ayla
Snoes
Thunder
Ella
SarahKey
Parisienne
Oasis
tuttebel
Jade
sanne-84
CCC
girli
Gympie
Tania
Susan
piene1983
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Alleen opblijven Empty Alleen opblijven

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 8:58

Een beetje kinderachtig klinkt het wel maar ik heb er zo´n hekel aan om in mijn eentje beneden te blijven als mijn vriend naar bed gaat. Hij was vandaag erg moe dus ligt alweer een uur op bed maar ik kan mijn draai niet vinden. Normaal gesproken ga ik met hem mee naar boven en kijk ik nog even tv als hij gaat slapen maar ik vond 9 uur wel erg vroeg dit keer. Gekke eraan is ook nog dat als hij weg is ik er helemaal geen moeite mee heb om heerlijk alleen tv te kijken en te computeren, het is alleen als hij eerder naar bed gaat en ik dan beneden blijf.

Hoe is dat bij jullie? Gaan jullie samen naar bed of gaat de een eerder of later dan de ander?
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleen opblijven Empty Re: Alleen opblijven

Bericht  Susan ma 7 mei 2012 - 9:00

Ik ga dan meestal een muziekje luisteren of zo, of filmpjes kijken op Youtube.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania ma 7 mei 2012 - 9:00

Wij gaan altijd samen naar bed. Als ik echt nog niet naar bed wil gaat mijn man op de bank vast slapen of ik ga in bed televisie kijken. Andersom gebeurt zo goed als nooit maar heel soms kijkt hij nog even tv in bed of leest een boekje als ik al ga slapen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gympie ma 7 mei 2012 - 9:22

Ik kan daar ook niet tegen. Dan ga ik heel snel tandenpoetsen en ren ik naar bed toe om vervolgens te roepen dat ik als eerste in bed lig en hij de lichten uit moet doen, nanana, haha. Ik ben gemeen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 9:25

Gympie_ schreef:Ik kan daar ook niet tegen. Dan ga ik heel snel tandenpoetsen en ren ik naar bed toe om vervolgens te roepen dat ik als eerste in bed lig en hij de lichten uit moet doen, nanana, haha. Ik ben gemeen.

Haha! Ik herinner mij dat ook ooit ( lees: vaak!) gedaan heb... "Vergeet niet de deuren op slot te doen, mop! Oh, en de katten moeten nog eten."
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  Gympie ma 7 mei 2012 - 9:35

piene1983 schreef:
Gympie_ schreef:Ik kan daar ook niet tegen. Dan ga ik heel snel tandenpoetsen en ren ik naar bed toe om vervolgens te roepen dat ik als eerste in bed lig en hij de lichten uit moet doen, nanana, haha. Ik ben gemeen.

Haha! Ik herinner mij dat ook ooit ( lees: vaak!) gedaan heb... "Vergeet niet de deuren op slot te doen, mop! Oh, en de katten moeten nog eten."

Haha, en wil je nog een glas water voor me meenemen?

Whaha, echt erg.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  girli ma 7 mei 2012 - 9:54

Haha, ik doe dat ook Very Happy

Hij gaat altijd superlaat naar bed terwijl ik het fijner vind om samen te gaan slapen. Hij poetst van tevoren vaak zijn tanden dus dat is dan mijn "waarschuwing" als ik ook wil gaan slapen. Echter, soms doet ie zijn lichten uit en gaat die weg. Dan gaat ie altijd eerst naar de wc en doe ik snel het licht uit en ga in bed liggen haha.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 10:39

Verschilt hier heel erg, ene keer ben ik het die optijd op bed ligt, andere keer is mijn vriend kapot van het werk en gaat eerder naar boven. Gezellig is anders, maar vermaak me ook wel met de laptop of tv... Is gewoon even niet anders... Heb liever dat we onze rust nemen als we die nodig hebben, dan dat we beide chag. worden door te weinig rust...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 16:58

Ik vind het ook ongezellig om alleen op te blijven, en doe dit ook eigenlijk nooit. Ik ga wel eens eerder naar bed, dan komt mijn vriend me even een kus geven en heel kort bij me liggen I love you Als hij eerder naar bed wil ga ik eigenlijk altijd mee.

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 ma 7 mei 2012 - 18:27

Meestal ben ik degene die er eerder inligt, hij komt dan niet mee.
Maar als hij eens een keer eerder naar bed gaat, dan ga ik mee, dan zit ik beneden ook niet op mn gemak (maar als hij gewoon een avond weggaat, vind ik t helemaal niet erg om alleen te zijn)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jade ma 7 mei 2012 - 19:07

Wij gaan eigenlijk altijd samen.

Heeel soms lig ik er eerder in.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  tuttebel ma 7 mei 2012 - 19:12

ik heb dat ook. Als hij eerder naar bed gaat, dan ga ik eigenlijk altijd met hem mee. Ik vind het gewoon niks om alleen op te blijven. Ik geloof niet dat m'n vriend er problemen mee heeft want het komt wel regelmatig voor dat ik eerder in bed lig en hij nog even op blijft.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Oasis ma 7 mei 2012 - 19:24

Ik vind het helemaal niet erg om nog alleen op te blijven. Soms juist wel lekker, kan ik even mijn favoriete zender op zetten en even a-sociaal Wink internetten.
Als het laat in de avond is, gaan we meestal wel tegelijk naar bed.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Parisienne ma 7 mei 2012 - 19:30

Ik vind het niet erg om alleen te zitten 's avonds. Mijn vriend werkt in de horeca en komt altijd ergens midden in de nacht thuis. Ik ben dus bijna elke avond alleen. Als hij 's avonds vrij is gaan we eigenlijk ook bijna nooit tegelijk naar bed. Soms ga ik eerder, soms gaat hij eerder. Beiden geen problemen mee. Hij kijkt vaak tv in de slaapkamer, ik kijk dan nog even in de woonkamer. Gezellig is anders, maar zo zijn we het nu eenmaal gewend Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 19:37

Ik vind het wel eens lekker om alleen op te blijven, maar bij ons komt het vrijwel nooit voor. Als er iemand eerder naar bed gaat, dan ben ik dat vaak, want ik val 's avonds regelmatig in slaap op de bank. En dan kan ik het wel blijven forceren, maar dan word ik alleen maar chagrijnig en krijg ik het koud, dus dan kan ik het beste gewoon naar bed gaan.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey ma 7 mei 2012 - 21:33

Wij gaan bijna altijd samen naar bed.
Als we allebei thuis zijn gaan we wel samen naar bed. Of de 1 moet ziek zijn en daardoor echt vroeg naar bed willen.
Vind het ook nooit zo leuk om alleen beneden te blijven. Als hij eerder naar bed wil ga ik mee en lees dan graag een boek in bed.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Ella ma 7 mei 2012 - 21:37

Wij gaan eigelijk altijd samen naar bed. Alleen niet wanneer mijn man een late dienst heeft en ik de dag erna moet werken. Dan ga ik wel eerder. Maar dan is hij nog niet eens thuis.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 21:38

Toch wel vergelijkbare ervaringen dus. Mijn vriend vindt het helemaal geen probleem als ik eerder naar bed ga, dan gaat hij me zelfs naar bed brengen. Dat geeft mij echt een gevoel van veiligheid, waarschijnlijk iets van vroeger. Nu is het natuurlijk op dit moment zo dat ik verlof heb en dus veel slaap en eigenlijk voor een uur of 10 niet perse naar bed hoef en dat mijn vriend gewoon moet werken, dan is wat CCC zegt natuurlijk ook zo. Iedereen heeft andere slaapbehoeften en daar moet je natuurlijk ook goed naar luisteren. Toch vind ik het veel fijner en ook gezelliger om lekker samen naar bed te gaan, even de dag doorspreken en een beetje filosoferen over de toekomst.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  SarahKey ma 7 mei 2012 - 22:06

Dat vind ik ook zo fijn, nog even bijpraten. Nu Siem er is bed meestal de enige plek waar we even kunnen nixen en kunnen bijpraten. Nu is de kleine de laatste weken echt heel zoet en lief dus we krijgen al meer tijd overdag Cool Laughing

Toen ik net zwanger was hebben we urenlang in bed gepraat over de toekomst. I love you
Over hoe we het gaan doen en wat we aanwouden schaffen. Later was het even een moment om contact te maken met de baby. Mijn man heeft wat verhalen tegen mijn buik verteld Laughing
Nu praten we over dingen wat ons nu bezig houd met een baby in ons leven. Vind dat echt heel fijn, dat praten in bed.

En ik slaap sowieso beter als hij al naast me ligt. Slaap heel onrustig als hij nog beneden is of nog weg is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Thunder di 8 mei 2012 - 0:50

Wij gaan praktisch nooit tegelijk naar bed. Ik ga bijna altijd later.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Snoes di 8 mei 2012 - 1:09

Wij gaan bijna altijd samen naar bed. Als ik nog niet wil slapen, kijk ik nog wat tv of lees ik nog wat.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ayla di 8 mei 2012 - 1:16

Wij gingen altijd samen (ondanks dat hij om 9 uur al naar bed moest) nu altijd apart. Hij ligt om 8 uur al in bed, moet midden in de nacht op, en de baby ligt bij ons op de kamer dus tv kijken zit er ook niet meer in, dat deed ik altijd als ik mee ging, lag ik rustig tot half 11/12 tv te kijken nog.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Jezzie di 8 mei 2012 - 1:42

Doordeweeks gaat mijn vriend meestal eerder of gaan we tegelijk naar bed. Hangt er vanaf hoe laat ik de volgende dag moet beginnen met werken.
In het weekend ga ik meestal eerder, dan ga ik nog even lezen tot hij ook komt.
Ik kan ook heel slecht slapen als hij nog niet in bed ligt!Alleen opblijven 253468018
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865

Bericht  Rouxxxe di 8 mei 2012 - 7:18

Ik vind het ook nooit leuk om alleen op te blijven als mn vriend naar bed gaat haha, ga dus mestal ook met m mee! Andersom daarintegen vaak niet, mijn vriend werkt onregelmatig en als ie kan uitslapen de volgende ochtend gaat ie vaak uren later dan ik.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342

Bericht  Winegum di 8 mei 2012 - 7:23

Wij gaan eigenlijk altijd apart slapen. Ik sta een stuk vroeger op en ik wil op tijd slapen. Dus ik ben eigenlijk nooit de gene die later op blijft.
Ik vind het soms weleens jammer dat we bijna nooit tegelijk naar bed gaan, maar ik ben eigenlijk niet anders gewend.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende