Wie is er ook alleen?
+7
Cow
Vanillivi
CaptainSpectacular
Joli86
Zininzon
Makamba
Blueschick
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie is er ook alleen?
Is er hier nog iemand alleen met kerst? Ik heb vandaag geverfd in mijn nieuwe huis en ga zo even wat eten, had gisteren voor 2 dagen gekookt. En dan eens kijken of er nog iets op tv is vanavond en maar op tijd mijn bed in. Ik vind het toch elk jaar wel weer een beetje vervelend, kerst. Ik ben elke dag alleen thuis, maar met kerst voelt het toch net even anders. Maar overmorgen is het weer voorbij, dus dat overleef ik wel ;-)
Fijne kerst allemaal!
Fijne kerst allemaal!
Gast- Gast
Re: Wie is er ook alleen?
Ik ben ook alleen deze kerst. Ben net bij mijn lieve paardje geweest en zo ff wat koken.
Voor de mensen die het wel vieren,fijne dagen!!
Voor de mensen die het wel vieren,fijne dagen!!
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Ik....
Ik heb niks met Kerst en tóch is het ergens raar om alleen te zijn.....
Media pressure ofzo denk ik...
Smakelijk dan!!
Smakelijk dan!!
Gast- Gast
Ik wil iedereen die alleen is toch hele fijne dagen wensen. Ik hoop dat je je op een of andere manier toch iets minder alleen gaat voelen. Maar kerst is daar geen goede tijd voor.
Gast- Gast
Ik ben sinds het begin van de avond ook alleen. Morgen ben ik ook de hele dag en avond alleen.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Nouja 'alleen'... Ik woon nog bij mijn ouders, maar had liever wat leuks gedaan met wat vrienden of met een leuke man
Knuffel voor iedereen die zich alleen voelt!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:
+1
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
+1Zininzon schreef:Nouja 'alleen'... Ik woon nog bij mijn ouders, maar had liever wat leuks gedaan met wat vrienden of met een leuke man
Gast- Gast
Vervang 'man' door 'vrouw' en dan +1.Zininzon schreef:Nouja 'alleen'... Ik woon nog bij mijn ouders, maar had liever wat leuks gedaan met wat vrienden of met een leuke man
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Laat ik dan ook maar even +1'en..
Ik heb de kerst doorgebracht tussen mijn ouders en mijn zus en haar nieuwe vriend.
En dan moeten we vooral Party en Co gaan spelen. Wie de andere helft van mijn duo was?
onze hond.
Ik heb de kerst doorgebracht tussen mijn ouders en mijn zus en haar nieuwe vriend.
En dan moeten we vooral Party en Co gaan spelen. Wie de andere helft van mijn duo was?
onze hond.
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
HAHAHAH jullie waren vast een heel mooi team!!Vanillivi schreef:Laat ik dan ook maar even +1'en..
onze hond.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Afgelopen 2 jaar was ik vrijgezel en was mijn moeder op vakantie met kerst. HEERLIJK alleen de kerst vieren!! Enige waar ik altijd van baal is dat er alléén maar kerst op tv komt.Dolores schreef:Ik....
Smakelijk dan!!
Dit jaar wel een vriend dus helaas nu wel een kerst voor mij, maar we maken er het beste van....gister lekker met zn 2tje gezeten en vandaag dan de verplichtingen.
Ben dus stiekem toch wel jaloers op je.....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb een relatie en ben toch alleen met Kerst, dat moet je kunnen dan
Maar...misschien is dat die media pressure wel die ik bedoel ILD, al die stomme waardeloze kerstprogramma's, en elk bloody year diezelfde stomme kerstfilms.
Alsof wij allemaal een stel debielen zijn die je zo tevreden houdt, door gewoon elk jaar 'home alone' uit te zenden, of 'the santa clause'.
Blugh....
Maar...misschien is dat die media pressure wel die ik bedoel ILD, al die stomme waardeloze kerstprogramma's, en elk bloody year diezelfde stomme kerstfilms.
Alsof wij allemaal een stel debielen zijn die je zo tevreden houdt, door gewoon elk jaar 'home alone' uit te zenden, of 'the santa clause'.
Blugh....
Gast- Gast
Ik ben een soort van alleen. In ieder geval met mijn vriend en familie ver weg. Vandaag moet ik gewoon werken en gisteren ben ik uit eten geweest met huisgenoten en de ouders en broer van 1 van mn huisgenoten. maar ik heb ook erg weinig met kerst en mn vriend, vrienden en familie mis ik ook wel zonder kerst
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Ik ben ook alleen met kerst en ben het nu echt goed beu!
Heb nog nooit kerst 'samen' gevierd om het zo maar te zeggen en als ik ergens ben is dat dus altijd met een oneven aantal.
Vandaag vier ik het bij mijn ouders en zusje en haar vriend.
Ben ook blij dat het morgen weer voorbij is. Ga lekker naar de stad morgen!
Heb nog nooit kerst 'samen' gevierd om het zo maar te zeggen en als ik ergens ben is dat dus altijd met een oneven aantal.
Vandaag vier ik het bij mijn ouders en zusje en haar vriend.
Ben ook blij dat het morgen weer voorbij is. Ga lekker naar de stad morgen!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben ook 'alleen' deze kerst. Mijn vriend is er wel maar hij heeft nachtdienst dus ligt overdag te slapen. Ik heb avonddienst dus tegen de tijd dat hij wakker wordt ben ik al weer weg. Ik vier dus kerst op het werk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Zininzon schreef:Nouja 'alleen'... Ik woon nog bij mijn ouders, maar had liever wat leuks gedaan met wat vrienden of met een leuke man
Haha, hier hetzelfde!
Maar ik vermaak me bij mijn ouders ook wel. Heb een Wii van ze gehad, dus ben nu fanatiek aan het fitnissen haha. En de rest van de familie doet ook mee.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw een WII!!
Ik ben (onverwacht) ook deze kerstdag alleen....
Wel, het is gewoon zondag.... en ik heb een hele stapel dvd's... :-)
Ik ben (onverwacht) ook deze kerstdag alleen....
Wel, het is gewoon zondag.... en ik heb een hele stapel dvd's... :-)
Gast- Gast
Jaa had het ook niet verwacht, echt super leuk!!
Op tv is vandaag idd echt niks. Er komen alleen van die verschrikkelijke kerstfilms haha. Daarom kijk ik ook meestal een DVD
Op tv is vandaag idd echt niks. Er komen alleen van die verschrikkelijke kerstfilms haha. Daarom kijk ik ook meestal een DVD
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
CaptainSpectacular schreef:Vervang 'man' door 'vrouw' en dan +1.Zininzon schreef:Nouja 'alleen'... Ik woon nog bij mijn ouders, maar had liever wat leuks gedaan met wat vrienden of met een leuke man
Nou, volgend jaar samen vieren dan?
Dan woon ik trouwens ook in m'n eigen huis. Kunnen we de anderen die +1 zeiden ook uitnodigen, zijn die ook niet meer alleen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: