Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

+35
Bosjesvrouw
Elysia
Tazz
bolus26
Rouxxxe
piene1983
Verona
ellibre
kwak
Thunder
RYW
Winegum
Merai
Roxi3
heartsdale
Annemoontje
Snoes
Suus
Rush
minoessepoes
Jade
Ella
Lady4
Dennenappel
SoGood
studiebol
Hoochie
Sarah1985
Benthe
Didi
Marin
Fearie
Mermaid
Guus
Middleme
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Rouxxxe di 8 mei 2012 - 22:43

Mijn schoonouders hebben elkaar één keer ontmoet. Vooral ik vond dat het wel eens tijd werd om elkaar te ontmoeten dus zijn we met z'n 6en uit eten geweest. Verder sturen ze elkaar kaartjes met verjaardagen en kerst. Ze konden het best met elkaar vinden. Alleen vrees ik dat het voorlopig bij deze ene ontmoeting blijft, mijn vriend wil onze familieverjaardagen nooit samen vieren en ze wonen 1,5 uur bij elkaar vandaan dus dan houdt het wel een beetje op. Vind ik soms best jammer.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  bolus26 di 8 mei 2012 - 22:44

ze zien elkaar wel regelmatig bij ons thuis maar zijn geen vrienden ofzo geworden, zijn ook echt niet elkaars type
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Tazz di 8 mei 2012 - 23:15

Ja ze kennen elkaar, hebben elkaar vaak genoeg gezien met verjaardag en geboortes van onze kinderen. Mijn schoonvader heeft een keertje geklust bij mijn broertje thuis maar veel verder dan dat gaat het niet. Ze zullen elkaar niet buiten ons om spreken of bellen oid.

Het zijn totaal verschillende mensen. Mijn vader en schoonmoeder kunnen de nieuwe vrouw van mijn schoonvader ook niet luchten. Dus dat wordt nog leuk op onze bruiloft Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 394967
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:28

Mijn ouders zien mijn schoonouders en schoonzus + gezin alleen op verjaardagen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 23:42

Ja, ze zien elkaar sowieso als er iemand bij ons thuis jarig is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Elysia wo 9 mei 2012 - 0:04

We kennen elkaar nu ruim 1,5 jaar en ze hebben elkaar nog nooit ontmoet.
Komt ook wel een beetje omdat ze best ver weg wonen en ze ook niet zomaar even op mijn verjaardag ofzo langs komen.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Bosjesvrouw wo 9 mei 2012 - 8:40

Ja ze hebben elkaar ontmoet (toen wij +/- 2mnd samen waren) op een feestje van een vriendin van mijn moeder kennis van mijn schoonouders. Ze komen nu ook vaak bij elkaar op verjaardag,koffie,eten bij elkaar. Mijn ouders doen de tuin wel bij hun. (door de lichamelijke beperkingen van mijn schoonouders). Mijn moeder en schoonmoeder gaan wel samen winkelen.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 9:01

Ja, ze zien elkaar op verjaardagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Flippin' Bitch wo 9 mei 2012 - 23:12

Bij ons zit het sowieso een beetje ingewikkeld, omdat we beiden gescheiden ouders hebben. Ze hebben eigenlijk alleen contact als ze elkaar ergens tegen komen, of op verjaardagen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  LDJ do 10 mei 2012 - 0:18

Mijn ouders en mijn schoonouders hebben elkaar nog niet ontmoet.
Het komt er maar niet van. Ik ben nu wel bezig om een avond bij ons thuis te plannen
dat ze kunnen komen.
Ik zou het naar vinden als ze elkaar straks voor het eerst zien en ontmoeten aan mijn kraambed.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Lady1984 do 10 mei 2012 - 0:39

Onze ouders hebben elkaar twee keer ontmoet. Vooral mijn moeder en schoonvader zijn nogal verschillend. Ik heb zelf lange tijd aan m'n schoonvader moeten wennen. Ik lijk nogal op mijn moeder en ik vind dat zijn houding haar wel bespaard mag blijven. Ik kan ook echt opzien tegen aankomende trouwerij/evt. geboorte kids/gezamenlijke verjaardagen, etc. Maar goed, probeer er zo luchtig mogelijk mee om te gaan. En gelukkig zijn bovenstaande gebeurtenissen nog niet aan de orde.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:13

Mijn ouders hebben mijn schoonvader wel gekend, mijn schoonmoeder niet, ik zelf ook niet. We waren een goed jaar bij elkaar toen mijn schoonvader ook stierf, maar ze hebben elkaar wel ontmoet, en het klikte wederzijds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 8:26

onze ouders zien elkaar sowieso op alle verjaardagen hier thuis, maar ze spreken ook wel eens daarbuiten af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 21:26

Razz_ schreef:Mijn ouders zien mijn schoonouders en schoonzus + gezin alleen op verjaardagen

+1, maar mijn ouders hebben mijn schoonouders nu wel uitgenodigd voor de koffie, dus dat vind ik wel heel erg leuk. Met verjaardagen is het ook altijd gezellig, er is in ieder geval een klik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  TNMN za 12 mei 2012 - 9:23

Onze ouders hebben elkaar wel ontmoet, maar niet vaak. Gaat ook wel lastig hoor, want voor ze elkaar kunnen zien moeten ze eerst 2uur vliegen. Toevallig komen mijn ouders deze donderdag over en gaan we met z'n allen lunchen. Ze sturen elkaar ook wel verjaardags- en kerstkaarten.
Ze zijn niet echt elkaars 'type' zeg maar, maar ze doen wel hun best voor ons geloof ik. Daarnaast spreekt mijn moeder niet zo goed Engels en hebben ze een accent, dus dat is ook lastig voor mijn ouders.
Mijn zusje, die wat vaker overkomt, kennen ze wel. En mijn broertje spreekt nog geen Engels, dus..
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? - Pagina 3 Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum