Pijpen, tips??
+8
JD
Alias
Zwoesj
Fred
Coccinelle
Angela_1986
Huppekee
Mierzoet
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pijpen, tips??
Ik heb nog nooit gepijpt. Natuurlijk wil ik dit wel een keer proberen maar durf niet echt. Ik weet totaal niet wat ik moet doen.
Ik weet dat ik op de reactie moet letten van mijn vriend wat hij lekker vindt en wat niet maar wil toch graag wat tips hebben. Iemand die mij kan helpen? Wil niet dat de eerste keer een hel wordt, voor hem en voor mij.
Alvast bedankt!
Ik weet dat ik op de reactie moet letten van mijn vriend wat hij lekker vindt en wat niet maar wil toch graag wat tips hebben. Iemand die mij kan helpen? Wil niet dat de eerste keer een hel wordt, voor hem en voor mij.
Alvast bedankt!
Mierzoet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11
Re: Pijpen, tips??
De enige die je echt kan helpen is je vriend zelf
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Huppekee schreef:De enige die je echt kan helpen is je vriend zelf
Helemaal mee eens!
Waarom durf je eigenlijk niet? Omdat je het nog nooit hebt gedaan? Er is maar één manier om het te leren en dat is doen... Ennuh, 'n hel zal 't niet zo gauw worden hoor!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Birgit schreef:Laat niet merken dat je tanden hebt
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
:affraid:
komt helemaal goed!
Gast- Gast
Das wel het belangrijkste ja Verder ach.. volg je gevoel!
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Birgit schreef:Laat niet merken dat je tanden hebt
Haha, ze hebben gelijk..!
Als je het erg goed doet merk je dat wel aan je vriend, want het is voor de man zijnde als ontvanger erg lekker...
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Fred schreef:Angela_1986 schreef:Birgit schreef:Laat niet merken dat je tanden hebt
Haha, ze hebben gelijk..!
Als je het erg goed doet merk je dat wel aan je vriend, want het is voor de man zijnde als ontvanger erg lekker...
Daar ben ik het dus niet helemaal mee eens... Ik zeg niet dat je nu gelijk je tanden erin moet zetten Maar af en toe heeeel zachtjes je tanden gebruiken kunnen mannen ook als zeer plezierig ervaren..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
@ Zwoesj.. nu maak je het wel spannend haha.. Ietsjes te veel of verkeerd met de tanden en het is al niet fijn meer.. Knap dat je dan zulke goede beheersing met je tanden hebt.
Fred- Prater
Oefening baart kunst hè...
Maar ik geloof niet dat ik me daar snel aan zou wagen... haha!
Maar ik geloof niet dat ik me daar snel aan zou wagen... haha!
Ah Angela, wij vrouwen kunnen dat soort dingen gewoon, dus vertrouw op je tanden en speel geen dracula
Zwoesj- Ratel
En Fred, wat is daar spannend aan?
Zwoesj- Ratel
Dat je het zo doet dat het geen pijn doet bij de jongen is denk ik wel spannend te noemen...
Fred- Prater
Zwoesj schreef:Ah Angela, wij vrouwen kunnen dat soort dingen gewoon, dus vertrouw op je tanden en speel geen dracula
Haha bedankt voor 't vertrouwen! Mijn tandarts vertrouwd niet meer zo op m'n tanden hoor; die 'eist' dat hij 'n verdoving mag zetten voor hij mij gaat behandelen want anders zijn z'n vingers niet veilig...
@ Fred: Zo zie je maar dat jullie mannen er een andere kijk op hebben dan wij vrouwen (of in ieder geval, dan ik)
@ Angela: Misschien dan toch maar de tandjes binnen boord houden Of gebitje uit! Hoor je vaak he, dat oudere mensen dat doen
@ Angela: Misschien dan toch maar de tandjes binnen boord houden Of gebitje uit! Hoor je vaak he, dat oudere mensen dat doen
Zwoesj- Ratel
Hahaha bedankt hè Zwoesj, ik ben nogal 'visueel' ingesteld dus ik zie 't al helemaal voor me, hoe zo'n vrouwtje d'r gebit eruit haalt en... Goed, genoeg!!! Haha!
Nu zit ik me te bedenken dat 'n bezoekje aan de tandarts en het pijpen van 'n leuke vent natuurlijk wel heel iets anders is en die vent me waarschijnlijk/hopelijk niet zo'n pijn doet als de tandarts dus...
Nu zit ik me te bedenken dat 'n bezoekje aan de tandarts en het pijpen van 'n leuke vent natuurlijk wel heel iets anders is en die vent me waarschijnlijk/hopelijk niet zo'n pijn doet als de tandarts dus...
Ga niet te diep (kokhalzen is niet zo sexy) en bouw het sowieso rustig op, zodat je zelf kan ervaren wat bij jou en je vriend past. Als het toch nog even te heftig wordt dan kun je altijd nog even afwisselen met je handen. En inderdaad voorzichtig met de tanden.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Alias schreef:Ga niet te diep (kokhalzen is niet zo sexy) en bouw het sowieso rustig op, zodat je zelf kan ervaren wat bij jou en je vriend past. Als het toch nog even te heftig wordt dan kun je altijd nog even afwisselen met je handen. En inderdaad voorzichtig met de tanden.
mijn vriend vindt dat dus juist geil, als ik zo diep ga dat je zo'n kokhals geluid hoort....
maar ja, ik vind dat zelf natuurlijk niet echt fijn, dus het gebeurt nooit haha.
gewoon een beetje heen en weer, beetje met je tong rond zn eikel, af en toe even afwisselen met je handen, en sommige mannen vinden het lekker als je af en toe tussen door aan hun ballen liks/zuigt.
o enne, je vooral niet verplicht voelen om te slikken, doen zoveel vrouwen niet volgens mij
(lees: zaad=smerig)
zo, ik heb genoeg gezegd.
suc6!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
En ga op en neer met je mond... en lik er af en toe aan met je tong.Alias schreef:Ga niet te diep (kokhalzen is niet zo sexy) en bouw het sowieso rustig op, zodat je zelf kan ervaren wat bij jou en je vriend past. Als het toch nog even te heftig wordt dan kun je altijd nog even afwisselen met je handen. En inderdaad voorzichtig met de tanden.
En geniet er zelf ook een beetje van en vraag je vriend wat hij fijn vindt.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Een beetje tanden is niet mis mee Maar niet gaan bijten!
Eh en ik snap niet wat er sexy is aan een kokhalsgeluid, but maybe that's me.
Gast- Gast
Darcy schreef:Een beetje tanden is niet mis mee Maar niet gaan bijten!
Hier zie je ik ben niet de enige!
Zwoesj- Ratel
Hier ben ik het niet mee eens. Ok ik heb weleens een ex gehad waarvan je over je nek ging.. Leek net op een bierflesje dat in de warme zon zonder dopje heeft gestaan Verschrikkelijk dus...*Marietje* schreef:
o enne, je vooral niet verplicht voelen om te slikken, doen zoveel vrouwen niet volgens mij
(lees: zaad=smerig)
Maar een andere ex had normaal sperma. Proefde niks raars. Ligt eraan wat de man die dag en de dag ervoor heeft gegeten en gedronken. Niet dat ik altijd slik trouwens!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: