Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tips? Empty Tips?

Bericht  SDL do 17 jan 2013 - 4:53

Bibbers. Los van het feit dat ik me een sneeuwpop voel, zit ook niets goed! Mijn haar wil niet zitten, mijn make-up zit niet. En op de fiets draag ik een muts dus dan zit dat haar daarna helemaal vreselijk. En dan heb ik ook een rode neus en tranende ogen. Ik word er moedeloos van.

Kwestie van accepteren of hebben jullie tips om er ook in de kou een beetje fatsoenlijk uit te zien?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips? Empty Re: Tips?

Bericht  Green_Pepper do 17 jan 2013 - 5:15

Waterproof make-up. Goeie warme jas, leuke sjaal + muts + handschoenen.

Mijn kapsel met zulk weer is ook altijd: haar los als ik een muts op heb en haar in een knotje op mijn hoofd zodra mijn muts af is.

Tsjah, je kunt bij warme items altijd echt wel kiezen tussen 'functioneel' en 'functioneel en mooi'. Dus accepteren dat je het koud kunt hebben en een paar items aanschaffen waardoor je je weer wat mooier voelt zou ik zeggen smile
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 5:23

Hmm, ik heb er niet zoveel last van. Mijn trucjes:

- Haar wassen, mousse erin en dan droogföhnen. Is het minder beinvloedbaar door kou en warmte.
- Altijd zakdoekjes mee in je tas.
- Pas make-up opdoen als je op je werk bent.
- Ik draag geen muts, maar een compacte, niet al te wollige baret. Ook nergens last van, zelfs bijna geen pluis.

Gast
Gast

Bericht  Gympie do 17 jan 2013 - 5:26

Qua kleding draag ik een legging onder mijn broek en draag ik sokken met daarover warme huissokken in mijn schoenen. Niet charmant, maar niemand ziet het, want het zit onder je mooie kleding.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  loura do 17 jan 2013 - 7:04

Mijn handen zijn uitgedroogd
Mijn gezicht is uitgedroogd
Mijn haar is statisch
Mijn huid trekt aan alle kanten

Ik heb er ook last van laughcry Nou helpt het ook niet dat ik de hele week amper de tijd heb gehad om mezelf een beetje te verzorgen. Maar morgen ga ik lekker srubben en goed insmeren met bodylotion.

Het is gewoon echt het weer. Van koud naar warm van warm naar koud. Lekker heet douchen, dat soort dingen. Het is gewoon het tijd van het jaar.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud