Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 10:04

Ik heb nu al een week of 6 continue last van migraine. Dan weer een paar dagen niet, dan weer 's nachts bijna huilend wakker worden van de pijn...
Meestal heb ik alleen migraine als ik ongesteld moet worden, en ook dat is helemaal ontregeld lijkt het wel...bah, ik voel me gewoon zo rot!

Als ik morgen de HA bel kan ik ook niet meteen terecht hoor...neeeeee, dat zal op zn vroegst vrijdag wel zijn! En is hier eigenlijk wel meteen wat aan te doen? Ik ben nu al weken af en aan ongesteld en continue bloedverlies....ik slik al de Diane, een hele zware pil dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Pompoen zo 6 mei 2012 - 10:18

Oh dat klinkt echt niet goed! Meestal als mensen zo veel migraine achter elkaar hebben krijgen ze preventieve medicatie (betablockers meen ik)! Ik zou wel bellen morgen en uitleggen dat de situatie voor jou onhoudbaar begint te worden, dat je steeds dacht dat het wel over zou gaan als je niet meer ongesteld was maar dat dat dus niet het geval is. Bij ons is het overigens ook nog zo dat mocht je niet gelijk een afspraak kunnen krijgen dat je meestal wel nog diezelfde dag een belafspraak kunt krijgen. Dus als ik het zelf dringend vind maar niet gelijk terecht kan dan dring ik daar altijd op aan.

Je hebt natuurlijk migrainemedicatie, maar je hebt dus ook medicatie om het te voorkomen. Ik heb 2x 3 weken achter elkaar migraine gehad en had ik het een 3e keer gekregen dan was ik ook aan de preventieve medicatie gegaan. Het is gewoon niet goed, je hersenen krijgen toch elke keer een oplawaai en als het elkaar zo snel opvolgt kun je er slecht van herstellen.

Slik je überhaupt medicatie tegen je migraine?
Succes, ik hoop dat je snel terecht kunt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Leine zo 6 mei 2012 - 10:33

Heel herkenbaar! Ik heb helaas geen tips voor je, ik slik zelf wel medicatie maar merk weinig verschil. Ik weet hoe vervelend en frusterend het kan zijn. Sterkte! Ik hoop dat jij wel snel iets vind wat werkt! hug
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Zwerver zo 6 mei 2012 - 13:09

Ik heb er ook een tijd llast van gehad. Toen ik over ging op een andere pil was mijn migraine in een keer over!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 15:37

Ik slik helemaal niets tegen mijn migraine, mijn moeder en mijn zusje wel (een andere pil is dus helaas ook geen oplossing, mijn moeder heeft geen baarmoeder meer en heeft t nog steeds) maar mijn HA wil de hele tijd dat ik naar een masseur ga. Of ze wijt het aan stress. Dus ik slik zwaardere pijnstillers die moeder en zusje voorgeschreven krijgen van hun andere HA's.

Heb het dus ook wel een beetje gescheten met mn HA wat dat betreft, maar wat andere medicatie betreft zitten we op dezelfde lijn plus ik heb mijn psycholoog ook in die praktijk (eindelijk iemand die wel fijn is) dus een andere HA is geen optie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Pompoen zo 6 mei 2012 - 21:51

Ik zou aan je HA toch een verwijzing naar een neuroloog vragen omdat het voor jou niet meer houdbaar is!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  loesje zo 6 mei 2012 - 22:24

тыквашка schreef:Ik zou aan je HA toch een verwijzing naar een neuroloog vragen omdat het voor jou niet meer houdbaar is!

+1
ik heb imigran spuiten tegen migraine.
maar als ik jou zo hoor ligt het aan die pil die je slikt ik kan ook tegen geen enkele pil door de hormonen die erin zitten dan is bij mij de migrane veel heftiger en langer. Ik zou overstappen op een koperen spiraal of gewoon met condooms.
sterkte!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:18

Het ligt niet aan de pil...ik heb vroeger een veel hogere dosis hormonen geslikt ivm stoppen met groeien, dus ik ben wel aan een bepaalde dosis gewend zeg maar. Lichtere pillen werken bij mij ook niet. Sowieso is qua vruchtbaarheid hierdoor het eea wat anders geregeld of werkt wat anders...vroeger had ik ook nooit zo'n migraine. Mijn zusje slikt overigens geen pil en mijn moeder ook niet en die hebben er vaak juist nog meer last van dan ik, heb ik het idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:32

Ik denk toch dat het wél aan de pil kan liggen. Bij mij is dat ook een enorme trigger, ik word acuut hondsberoerd van de migraine als ik de pil slik. Dat had ik de eerste jaren toen ik hem gebruikte niet, maar daarna wel.

Maar het kan ook door ontregelde hormonen komen idd, je zegt al dat het in je familie voorkomt zonder het slikken van de pil.

Heb je al een hoofdpijndagboek bijgehouden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine) Empty Re: Ik ben het echt even helemaal zat! (aanhoudende migraine)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum