Wat voor tussendoortjes eet jij?
+11
Blond
Lien
VeryCherry
Arwyn
Beachgirl
Poisongirl
Wennebellah
Sjonno
Suus
minoessepoes
Shopelle
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat voor tussendoortjes eet jij?
Een stuk fruit, een soepstengel, cracker, een koek, een opkikker/cupasoup..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Fruit, groente (zoals komkommer, cherrytomaatjes, paprika, worteltjes), Sultana, Liga, Time out, noten (vooral walnoten en hazelnoten) en 's avonds ook wel ongezondere tussendoortjes zoals een chocolaatje, koekje en in het weekend chips of toastjes.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
En niemand (op CL en zonnetje na) neemt wel eens iets ongezonds? Dat zou dus betekenen dat jullie nooit iets van chocolade of snoepjes eten?
Gast- Gast
Haha, ik verbaas me er ook over hoe gezond er gesnackt wordt. Ik eet dagelijks chocolade als tussendoortje en meestal ook wel wat koekjes. Soms eet ik ook een boterham als tussendoortje, of een stuk kaas, chips, olijven of rijstewafels.
Gast- Gast
Purple schreef:En niemand (op CL en zonnetje na) neemt wel eens iets ongezonds? Dat zou dus betekenen dat jullie nooit iets van chocolade of snoepjes eten?
Natuurlijk wel, ik neem wel eens tussendoor een dropje, koekje of een stukje chocolade. Heb net nog een spekkie gehad .
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Purple schreef:En niemand (op CL en zonnetje na) neemt wel eens iets ongezonds? Dat zou dus betekenen dat jullie nooit iets van chocolade of snoepjes eten?
Nee ik doe dat echt niet overdag, we hebben het ook nooit in huis en op het werk ook niet. Soms hebben we koekjes en dan eet ik er 's avonds wel 1 bij de thee, maar dat was eerst 1 pak koekjes in de week en dat hebben we nu terug geschroefd naar soms een pak koekjes, omdat mijn vriend wel wat kilo's kwijt mag en hij er moeilijk af kan blijven als ze er zijn, maar als ze niet in huis zijn is het geen probleem. In het weekend kopen we weleens een zak chips bijvoorbeeld of een extra lekkere koek, maar we hebben dat niet op voorraad!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eet tussendoor meestal een boterham. Maar ook wel koekjes of cake. Wat er maar voorhanden is. Ik ben een vreselijke snaaier. Ik probeer de laatste tijd wel wat meer te letten op wat ik eet, maar ik vind het wel moeilijk. Als er lekkere dingen voorhanden zijn, ben ik vaak te zwak om het te laten staan.
Gast- Gast
Tuurlijk wel, maar ik dacht dat het om gezonde tussendoortjes ging
Gast- Gast
Alleen in het weekend eet ik soms chips of chocolade. Verder doordeweeks niet.
En snoepjes noem ik voor mezelf geen tussendoortjes, omdat ik er altijd maar eentje neem, en geen hele zak ofzo.
Soms een dropje of een Napoleon zuurtje in de auto.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nav broodbeleg, wat voor tussendoortjes?
» Magere tussendoortjes
» Tussendoortjes to go
» Gezonde, vullende tussendoortjes
» Tussendoortjes
» Magere tussendoortjes
» Tussendoortjes to go
» Gezonde, vullende tussendoortjes
» Tussendoortjes
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: