Nav broodbeleg, wat voor tussendoortjes?
+5
Nana
L!ND@
Printje
Tania
Liadan
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nav broodbeleg, wat voor tussendoortjes?
Wat voor tussendoortjes krijgen jullie kindjes?
S. is nu 9,5 maand en krijgt een paar keer in de week een soepstengel, rijstwafeltje, liga of gewoon een stukje fruit
En dan is mijn inspiratie op
S. is nu 9,5 maand en krijgt een paar keer in de week een soepstengel, rijstwafeltje, liga of gewoon een stukje fruit
En dan is mijn inspiratie op
Gast- Gast
Re: Nav broodbeleg, wat voor tussendoortjes?
Toen ze zo klein was kreeg ze vooral fruit als tussendoortje en van die kleine rijstwafeltjes (maar ik weet niet meer vanaf wanneer ze die precies kreeg).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een beetje hetzelfde.
Verder nog een beetje kwark, rozijntjes en hij heeft ook wel is een stukje ontbijtkoek gehad.
Verder nog een beetje kwark, rozijntjes en hij heeft ook wel is een stukje ontbijtkoek gehad.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Niet zoveel eigenlijk. Ze krijgt in de ochtend pap, in de middag 2 boterhamen met hartig beleg, in de middag 1 stuk fruit en dan avond eten. Verder dan soepstengel/een koekje zou ik ook niet komen.
Gast- Gast
Ruben krijgt als tussendoortje soms een koekje (lange vinger bijv.) een extra stukje fruit of wat rozijntjes. Meer eigenlijk ook niet.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
S. krijg 1x per dag een tussendoortje. Meestal zo rond een uur of half 3 tussen de boterham en het avondeten in. Meestal eet hij zo'n halve soepstengel of een halve liga op.
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb hier van die kleine rijstewafeltjes liggen en rozijntjes. Er ligt ook nog een rol digestive biscuitjes, maar die krijgt ze niet heel vaak. Rozijntjes zijn namelijk favoriet!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Yoghurt of geraspte komkommer...vooral met warme weer lekker fris...en is ook qua vocht goed. En kleine rijstwafels
Gast- Gast
Nijntje koekje, liga, rijstewafel, lange vinger, rozijntjes, stukje fruit, cracottes
Gast- Gast
Mijn zoontje krijgt na zijn middagslaap een tussendoortje. Hij krijgt dan bijvoorbeeld soepstengels, rozijntjes, gepopfte rijstringetjes met laagje Yoghurt (hema), fruit, komkommer, wortel, rijstwafeltje.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
B. krijgt soepstengels, mini ontbijtkoekjes, fruitreepjes, rijstwafels, rozijntjes en sindskort heb ik het assortiment van organix goodies ontdenkt (heel handig voor een kindje met voedselallergieën).
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Fruit, snoeptomaatjes, komkommer, snack a jacks, cracottes, eierkoekje, rozijntjes, yoghurt rozijntjes, en heel af en toe een bumba koekje oid.
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
hier krijgt ze een soepstengel, klein rijstwafeltje of een stukje fruit. Gisteren had ze alleen de bak met spekjes van tafel getrokken en toen ik dat zag, had ze er al eentje bijna op
Gast- Gast
Ze heeft toen ze kleiner was rijstewafel,lange vinger, of fruit als tussendoortje gekregen.
Nu krijgt ze fruit, koekje of rozijntjes.
Nu krijgt ze fruit, koekje of rozijntjes.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Voornamelijk een soepstengel of een biscuitje. Soms een ander koekje (nijntje of iets derglijks), ontbijtkoek, rozijntjes. En 1 of 2x per dag fruit
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Baby-avondmaaltijd en broodbeleg
» Wat voor tussendoortjes geef jij?
» Broodbeleg
» Broodbeleg baby
» Zwanger en broodbeleg
» Wat voor tussendoortjes geef jij?
» Broodbeleg