Tussendoortjes to go
+6
Jerry
Gizmo
Caro
Kiara
CCC
Geluk
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tussendoortjes to go
Hallo meiden,
Ik probeer een beetje op mijn lijn/gezondheid en geld te letten en nu zoek ik dus gezonde tussendoortjes, niet al te duur én gemakkelijk mee te nemen. Ik heb 's ochtends nauwelijks tijd om broodjes te smeren voor de lunch, dus ik wil de tussendoortjes eigenlijk gewoon uit het keukenkastje grissen en in mijn tas stoppen - veel meer tijd dan dit mag het niet kosten.
Wie heeft er goede ideeën? Ik vind Sultana's te 'koek/snoeperig'.
(Ik wacht overigens met smart op de mandarijntjestijd )
Ik probeer een beetje op mijn lijn/gezondheid en geld te letten en nu zoek ik dus gezonde tussendoortjes, niet al te duur én gemakkelijk mee te nemen. Ik heb 's ochtends nauwelijks tijd om broodjes te smeren voor de lunch, dus ik wil de tussendoortjes eigenlijk gewoon uit het keukenkastje grissen en in mijn tas stoppen - veel meer tijd dan dit mag het niet kosten.
Wie heeft er goede ideeën? Ik vind Sultana's te 'koek/snoeperig'.
(Ik wacht overigens met smart op de mandarijntjestijd )
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Re: Tussendoortjes to go
Snackkomkommers, snacktomaatjes, worteltjes, cup a soup (opkikker), soepstengels, crackers, ontbijtkoek, rijstwafels, magere yoghurt met vruchten... Hoop dat je hier wat aan hebt...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Volkorencracker, bakje kwark (snel in de koelkast op je werk o.i.d.), appel (of ander makkelijk fruit), snackgroentes..
Als je dan toch iets wilt wat niet 100% geweldig gezond is maar wel gezonder dat de lijst hieronder dan zou ik gaan voor kleine bakjes vruchtenkwark.
Volgens mij was dat het wel qua gezonde tussendoortjes
Alles wat je rechtstreeks uit pakjes haalt is niet zo gezond als het lijkt.. (Sultana, ontbijtkoek, eierkoeken, muslirepen, liga's, lu koeken.. etc etc)
Als je dan toch iets wilt wat niet 100% geweldig gezond is maar wel gezonder dat de lijst hieronder dan zou ik gaan voor kleine bakjes vruchtenkwark.
Alles wat je rechtstreeks uit pakjes haalt is niet zo gezond als het lijkt.. (Sultana, ontbijtkoek, eierkoeken, muslirepen, liga's, lu koeken.. etc etc)
Gast- Gast
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen nauwelijks of geen tijd hebben om brood voor de lunch klaar te maken. Dan sta je toch gewoon vijf minuten eerder op of maak je het de avond tevoren klaar?
Wat betreft de tussendoortjes sluit ik me aan bij de hiervoor genoemde 'niet voorverpakte' dingen.
Wat betreft de tussendoortjes sluit ik me aan bij de hiervoor genoemde 'niet voorverpakte' dingen.
Kiara- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11
Tijd maken om wel iets te kunnen smeren in de ochtend, is dat een idee?
Gast- Gast
+1Punk'd schreef:Volkorencracker, bakje kwark (snel in de koelkast op je werk o.i.d.), appel (of ander makkelijk fruit), snackgroentes..
Gast- Gast
Ik heb ook nooit tijd. Dus pak ik meestal een paprika, kiwis, noten (een handje in boterhamzakje) of mango mee.
Gast- Gast
Wat Reva zegt. Ik heb tussendoor 's ochtends altijd fruit, 's middags heb ik vaak een gesneden paprika bij. Of een gekookt eitje...
Of je snijdt een wortel en neemt die mee. Sultana's etc zitten vol met kcal en nul voedingswaarden dus eigenlijk heb je er geen zak aan.
Of je snijdt een wortel en neemt die mee. Sultana's etc zitten vol met kcal en nul voedingswaarden dus eigenlijk heb je er geen zak aan.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Tussendoortjes voor op werk vind ik ook altijd een lastig iets.
Fruit of een wortel ofzo vult voor geen meter, dan heb ik na een half uurtje weer honger. Sultana enzo daarentegen weer wel. En om dan nou weer een boterham te gaan eten heb ik ook niet zo'n zin in.
Fruit of een wortel ofzo vult voor geen meter, dan heb ik na een half uurtje weer honger. Sultana enzo daarentegen weer wel. En om dan nou weer een boterham te gaan eten heb ik ook niet zo'n zin in.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
mandarijntjestijd... Ik zou gewoon naar de markt gaan: kost geen drol en ze zijn lekker (wel goed kijken welke kraam, had laatst van die vieze uitgedroogde dingen... Maar bij 'n andere kraam lekker strak in hun schilletje!)
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
stukje vis zoals zalm (eventueel met tomaat of sla erdoor en ei)
cup a soep
volkoren koeken van de tuinen
cup a soep
volkoren koeken van de tuinen
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn vriend en ik blijven op zondag na het ontbijt even zitten en smeren dan voor de hele week ons brood. Wel altijd met vleeswaren en niet met hagelslag of zo iets. Dat vriezen we dan belegt en al verdeeld in pakketjes in. Ideaal!
Ik sta 4 dagen in de week om 5 uur op en heb dan echt geen zin om 5 minuten eerder op te staan om brood te smeren en 's avonds ben ik vaak moe of heb ik geen puf en dan is het erg makkelijk om naar de (ongezonde en dure) kantine te gaan. Nu hoef ik alleen een pakje uit de vriezer te halen en blijft het brood ook nog eens heerlijk vers. Het is ontdooid tegen de tijd dat ik ga lunchen.
Voor tussendoor neem ik nu voornamelijk wat aardbeien, een takje druiven, kersen, een stuk komkommer, kerstomaatjes of wortel mee. Op het werk pak ik meestal nog een cup a soup uit de automaat.
Ik sta 4 dagen in de week om 5 uur op en heb dan echt geen zin om 5 minuten eerder op te staan om brood te smeren en 's avonds ben ik vaak moe of heb ik geen puf en dan is het erg makkelijk om naar de (ongezonde en dure) kantine te gaan. Nu hoef ik alleen een pakje uit de vriezer te halen en blijft het brood ook nog eens heerlijk vers. Het is ontdooid tegen de tijd dat ik ga lunchen.
Voor tussendoor neem ik nu voornamelijk wat aardbeien, een takje druiven, kersen, een stuk komkommer, kerstomaatjes of wortel mee. Op het werk pak ik meestal nog een cup a soup uit de automaat.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Of je snijd 1x een ananas op en doet dit in bakjes in de koelkast. Gewoon per portie en dan kun je het best een paar dagen goed houden. Doe ik ook regelmatig, gewoon bakje pakken en meenemen.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
AmiAmi schreef:Of je snijd 1x een ananas op en doet dit in bakjes in de koelkast. Gewoon per portie en dan kun je het best een paar dagen goed houden. Doe ik ook regelmatig, gewoon bakje pakken en meenemen.
Dit doen wij hier vaak met meloen! Jammie!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tussendoortjes kdv
» Tussendoortjes
» Magere tussendoortjes
» Verantwoorde tussendoortjes
» Wat voor tussendoortjes eet jij?
» Tussendoortjes
» Magere tussendoortjes