Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zondag!

+9
Krullebol
GeKKiE
Parisienne
Annemoontje
widko
Ibbeltje
Tiana
SparklingEyes
Lady4
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zondag! Empty Goedemorgen zondag!

Bericht  Lady4 za 5 mei 2012 - 18:04

Lekker brak van het feesten gister of valt het mee? En wat zijn de plannen vandaag?

Hier alweer vroeg op om te werken, mijn vriend is ook net naar zijn werk gegaan. Een goede vriendin is gisteravond in mijn ziekenhuis bevallen van hun eerste kindje, een prachtig meisje! Ze vroeg of ik straks gelijk kom kijken, dus dat ga ik zometeen zeker even doen. Na mijn werk duik ik denk ik even er uurtje op de bank. Vanavond waarschijnlijk even ergens een hapje eten met mijn vriend en voor de rest een heerlijke chillavond samen op de bank.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zondag! Empty Re: Goedemorgen zondag!

Bericht  SparklingEyes za 5 mei 2012 - 18:31

Goedemorgen!

Brak van het feesten ben ik hier niet.. smile Was wel weer vroeg wakker (6u) omdat N. (heel lief, dat wel) wakker was en in bed lag te kletsen... Man die vervolgens na 3 kwartier boos naar hem toe gaat en zegt dat hij wil slapen en dat N. dus maar stil moet zijn...

Sja, dat zeg je tegen een kind van 2, die al 3 kwartier wakker is... dat snapt hij gewoon niet... Snap de frustratie van mijn man wel, N. slaapt al twee dagen laat en is vroeg wakker en wil dan ook tussen de middag niet slapen (met enorm chagrijnig kind tot gevolg, hij heeft die slaap gewoon nodig). .. maar toch! Het blijft een kind van twee en ondanks dat hij veel begrijpt, sommige dingen zijn gewoon echt nog te abstract. Het is vroeg, maar wat is dat??? Aankomen met het is nacht is lastig, want het is super licht! haha..

Maar goed. Ik ben om 7u maar (semi boos en demonstratief) naar beneden gegaan met N..

Vandaag lekker weinig doen! Zit nu lekker te ontbijten aan tafel met de laptop voor me en straks ga ik een lijstje maken wat we allemaal nog moeten regelen voor het nieuwe huis en wat er allemaal gekocht moet worden.. Vanmiddag even een stuk lopen denk ik ... En verder.. zondag houden!

Werkse!!

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tiana za 5 mei 2012 - 18:42

Goedemorgen Very Happy

Werkse Lady4!

SE, vervelend dat je man zo reageerde naar jullie kindje toe.. Een kindje van 2 snapt dat natuurlijk niet. Geniet van je ontbijtje en je dag smile.

Ik ga me zo klaar maken om een dagje naar de Efteling te gaan. De weerberichten zijn de afgelopen dagen alleen steeds veranderd, maar nu zou er bijna geen regen vallen. Dat hoop ik heel erg! angel
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  SparklingEyes za 5 mei 2012 - 18:43

Stylegirl schreef:Goedemorgen Very Happy

Werkse Lady4!

SE, vervelend dat je man zo reageerde naar jullie kindje toe.. Een kindje van 2 snapt dat natuurlijk niet. Geniet van je ontbijtje en je dag smile.

Ik ga me zo klaar maken om een dagje naar de Efteling te gaan. De weerberichten zijn de afgelopen dagen alleen steeds veranderd, maar nu zou er bijna geen regen vallen. Dat hoop ik heel erg! angel

Oohhh mag ik mee in je tas? bounce Yes
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Ibbeltje za 5 mei 2012 - 19:20

Goedemorgen,

Weer vroeg wakker maar wel weer redelijk geslapen. Vandaag niet veel op de planning. Nog wasje draaien en eens kijken denk ik of mijn ouders thuis zijn.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  widko za 5 mei 2012 - 20:14

Ik ga zo sporten, En daarna lekker genieten van de zondag.

Fijne dag iedereen!

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Annemoontje za 5 mei 2012 - 20:32

Goedemorgen allemaal

Ik ga straks met de bus richting Eindhoven en dan bijkletsen en winkelen met een vriendin.

Fijne dag iedereen!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Parisienne za 5 mei 2012 - 20:44

Goedemorgen!

Ik ben doodop.. N. was van 01.00 tot 05.00 wakker. Ben het inmiddels wel gewend, maar ik was gisteren zo moe dat het er nu wel weer inhakt. Net toen ik sliep (00.45 uur) werd ze wakker en was het feest. Gelukkig kwam mijn vriend om 04.30 uur thuis van zijn werk, dus toen kon ik gaan slapen en is hij nog even met N. bezig geweest. Om 08.30 was ze weer wakker. Toen ik haar kamer binnenkwam had ze het aankleedkussen van de commode getrokken waar een pak billendoekjes op lag. Heel haar bed lag bezaaid met billendoekjes en haar kamer ruikt nu heerlijk naar Zwitsal.. Laughing Ga zo maar eens mijn huis stof-vrij maken met al die doekjes.. zonde om ze zomaar weg te gooien en heb geen geduld alles één voor één terug te doen in het pak, hahah!

Verder weinig bijzonders vandaag op de planning. Ik ga met N. bij mijn vader en stiefmoeder eten, mijn vriend gaat werken. N. blijft daar slapen, dus ik kan vanavond vroeg naar bed!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  GeKKiE za 5 mei 2012 - 20:55

Goeiemorgen!

Ik ben gisteravond met een vriendin sushi gaan eten en daarna naar Tineke Schouten geweest.
Erg leuke avond, maar mijn vriend was een nachtje weg en ik kon slecht slapen....
Waar dat door kwam weet ik niet eens, want ik ben vaak zat een nachtje alleen.
Was laat thuis en toen moest ik nog het bed op maken.

Straks ga ik douchen, aankleden en naar mijn vriend toe, die is op een bungalowpark met zijn vader waar zijn zus met haar gezin een week zit.
Dan blijven we nog even en gaan we vanmiddag naar mijn vaders verjaardag.

Drukke dag dus en ik ben nu al moe...
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Krullebol za 5 mei 2012 - 21:57

Goedemorgen!
Ik ben weer in Nederland, en dat is raar maar erg leuk! Dus nu kan ik ook op meer normalere tijden 'forummen' en wie weet is wat actiever worden smile
Vandaag rustig aan doen en het NLs ritme oppakken en vanmiddag Opa na 3 maanden weer zien. Genieten van alles hier en daarna rustig spullen inpakken want maandag verhuis ik weer naar mijn eigen kamer.
Fijne dag!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Angela_1986 za 5 mei 2012 - 22:01

Goeiemorgen!

Ik heb goed geslapen, ben alleen nog verschrikkelijk lui Embarassed

Heb de afwas al gedaan en gestofzuigd, dadelijk douchen en nog 'n paar cupcakes bakken. Misschien krijg ik vandaag ook nog visite voor m'n verjaardag.

Fijne dag vandaag! Lady4 werk ze en veel plezier bij je vriendin!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen za 5 mei 2012 - 22:06

Goedemorgen,

ik heb raar geslapen, maar niet per definitie slecht geloof ik, haha!
Ik ga straks als mijn man weer wakker is (die heb ik vannacht wel 3 keer naar bed horen komen - eruit heb ik niks van gemerkt) ga ik even wat liedjes voor koor oefenen.
We hebben zaterdag een optreden, maar het is heel zuur, tot nu toe kunnen er van de 75 man maar 17, dus als dat zo blijft gaat het optreden gewoonweg niet door. En dat vind ik nogal stom want ik heb mijn verjaardagsfeestje er voor verzet! Ik hoop dat maandag op de repetitie blijkt dat er wel meer dan die 17 mensen kunnen.

En wat ik verder ga doen weet ik nog niet, in ieder geval verder met opruimen beneden en schoonmaken en misschien verder met een linosnede en met een kaart. Genoeg te doen in ieder geval!

Fijne dag allemaal!

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Atelier Madame za 5 mei 2012 - 22:26

goedemorgen! Hier vanaf mijn werk... zit op een afdeling waar het zo verschrikkelijk stil dus kan lekker veel computeren en koffiedrinken met collega's :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  SleepingBeauty za 5 mei 2012 - 22:47

Goedemorgen, ik was lekker lui vanmorgen! Heerlijk uitgeslapen!
Nu lekker ff wat programma's terug kijken en boekjes lezen, forummen smile
Vanmiddag komt vriendinnetje mij ophalen, gaan we samen naar de kerk.
En dan is mijn man er ook wel weer en gaan we lekker luie zijn verder denk ik!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: