Goedemorgen Zondag!
+5
Lotus
Xanna
Middleme
Cheesegirl
ekiaam87
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen Zondag!
Goedemorgen allemaal!
Alweer vroeg op vandaag, ik ga zo een dagje naar Blankenberge (België) met de trein. Ga naar het zandsculpturenfestival met als thema Disney
Over 40 min. gaat mijn trein, ik ben ongeveer 3.5 uur onderweg pfff. En dan vanavond weer terug
Fijne dag allemaal!
Alweer vroeg op vandaag, ik ga zo een dagje naar Blankenberge (België) met de trein. Ga naar het zandsculpturenfestival met als thema Disney
Over 40 min. gaat mijn trein, ik ben ongeveer 3.5 uur onderweg pfff. En dan vanavond weer terug
Fijne dag allemaal!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen Zondag!
Goedemorgen,
Ik heb een lichtelijke kater. Heb echt te weinig geslapen en ik heb vandaag beloofd mijn vader te helpen op de rommelmarkt. Dus ik ga eens kijken hoe ik deze dag doorkom. Vanavond iig vroeg slapen, want maandag weer half 8 werken.
Veel plezier Ekiaam!
Ik heb een lichtelijke kater. Heb echt te weinig geslapen en ik heb vandaag beloofd mijn vader te helpen op de rommelmarkt. Dus ik ga eens kijken hoe ik deze dag doorkom. Vanavond iig vroeg slapen, want maandag weer half 8 werken.
Veel plezier Ekiaam!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen, Bruut mijn bed uit geramd door zoon ! Om 6:3o uur besloot hij eens hard op zijn deur te bonken !
Om 10:00 uur gaan we lekker zwemmen. En vanmiddag ga ik koken en krijg ik mensen te eten
Leuke dag vandaag !
Om 10:00 uur gaan we lekker zwemmen. En vanmiddag ga ik koken en krijg ik mensen te eten
Leuke dag vandaag !
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik was alweeeeer vroeg wakker, 6:50 deze keer. Niks aan! Vriendlief is nu naar beneden om bijna vrijwillig een ontbijt op bed voor mij te maken haha;)
Ekiaam, veel plezier vandaag!!
Ik was alweeeeer vroeg wakker, 6:50 deze keer. Niks aan! Vriendlief is nu naar beneden om bijna vrijwillig een ontbijt op bed voor mij te maken haha;)
Ekiaam, veel plezier vandaag!!
Gast- Gast
Goedemorge!
Alweer vroeg wakker, maar at is niet erg want ikwerd blij toenik naar buiten keek: mooi weer! En dat is goed want ik ga vanmiddag met een vriendin Powerkiten op het strand van Egmond! (gewonnen via Vakantieveilingen). Ga om half 12 met de bus heen, dan om 2 uur is het en voor de rest zie ik wel hoe laat ik weer terug ben haha.
Fijne dag!
Alweer vroeg wakker, maar at is niet erg want ikwerd blij toenik naar buiten keek: mooi weer! En dat is goed want ik ga vanmiddag met een vriendin Powerkiten op het strand van Egmond! (gewonnen via Vakantieveilingen). Ga om half 12 met de bus heen, dan om 2 uur is het en voor de rest zie ik wel hoe laat ik weer terug ben haha.
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik was vanmorgen voor mijn wekker wakker, het zonnetje schijnt, jammer genoeg moet ik vandaag de hele dag leren voor mijn laatste tentamen van dit jaar, a.s. dinsdag. Verder vandaag niet veel spannends dus! (helaas..) Maar over een week heb ik ook vakantie..
Fijne dag allen!
Fijne dag allen!
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Hier ook lekker weer en vroeg wakker
Vandaag staat op de planning beetje huishouden nog en wii-fitten. En als de zon zo lekker blijft ga ik buiten nog een boek lezen denk ik.
Fijne dag!
Hier ook lekker weer en vroeg wakker
Vandaag staat op de planning beetje huishouden nog en wii-fitten. En als de zon zo lekker blijft ga ik buiten nog een boek lezen denk ik.
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ga zo maar eens sporten. Dat heb ik al twee weken niet kunnen doen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Verder ga ik lekker rustig aan doen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik ga zo maar eens sporten. Dat heb ik al twee weken niet kunnen doen, dus ik ben benieuwd hoe het gaat. Verder ga ik lekker rustig aan doen vandaag.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goeiemorgen,
Ik heb redelijk geslapen, maar ik ben nog steeds moe. Ik ga even hier in huis rommelen en dan vanmiddag naar de verjaardag van mijn nichtje die vorige week 2 is geworden.
Fijne dag
Ik heb redelijk geslapen, maar ik ben nog steeds moe. Ik ga even hier in huis rommelen en dan vanmiddag naar de verjaardag van mijn nichtje die vorige week 2 is geworden.
Fijne dag
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Goedemorgen! Hier weer een vermoeiende nacht gehad. N. heeft veel gehuild en is uiteindelijk bij mij in bed in slaap gevallen. Hebben allebei maar een paar uurtjes geslapen. Mijn vriend is dit weekend weg, ben dus alleen met N. Ik heb vandaag weinig plannen.. wil wat kleine dingen in huis doen en even lekker een stuk wandelen met N. Maar eerst gaat N. zo naar bed en ga ik ook nog maar even. Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen! Hier een lekker lui dagje
Ik hang nog een beetje met mijn laptop op de bank onder een dekentje
Straks een beetje gamen en series kijken, en om toch nog wat nuttigs te doen even afwassen en wat opruimen.
Veel plezier voor de mensen die vandaag wel weg gaan :-)
Of die ook lekker thuis blijven hangen natuurlijk.
Ik hang nog een beetje met mijn laptop op de bank onder een dekentje
Straks een beetje gamen en series kijken, en om toch nog wat nuttigs te doen even afwassen en wat opruimen.
Veel plezier voor de mensen die vandaag wel weg gaan :-)
Of die ook lekker thuis blijven hangen natuurlijk.
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
ekiaam is uit haar bed gevallen haha. Vroege vogel! Veel plezier vandaag!
Volgens mij gaan er veel mensen luieren vandaag! Ik zit nog in pyama op de bank, we hebben net gebakken eitjes gehad, jammie! Kan niet wachten tot onze kipjes ook gaan leggen.
Mijn vriend ligt op de andere bank te snurken, die kwam vanacht om 3 uur lichtelijk dronken thuis
"Heb je een kater lieverd?"
"Nee hoor" ( Ziet wit en heeft kleine oogjes, hangt elk half uur onder de kraan vanwege nadorst )
Volgens mij gaan er veel mensen luieren vandaag! Ik zit nog in pyama op de bank, we hebben net gebakken eitjes gehad, jammie! Kan niet wachten tot onze kipjes ook gaan leggen.
Mijn vriend ligt op de andere bank te snurken, die kwam vanacht om 3 uur lichtelijk dronken thuis
"Heb je een kater lieverd?"
"Nee hoor" ( Ziet wit en heeft kleine oogjes, hangt elk half uur onder de kraan vanwege nadorst )
Gast- Gast
Goedemiddag inmiddels,
Al een tijdje wakker maar nog lekker op bed aan het niksen. Vanmiddag is het de planning om naar het strand te gaan. Hoop dat het weer een beetje goed blijft.
Fijne dag iedereen.
Al een tijdje wakker maar nog lekker op bed aan het niksen. Vanmiddag is het de planning om naar het strand te gaan. Hoop dat het weer een beetje goed blijft.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Zo, sinds een half uurtje ben ik thuis. Super gezellige dag gehad, zal eens kijken of ik morgen wat foto's kan plaatsen
ekiaam87- Kletskop
Was het leuk?
Ik wil er met R. ook graag heen begin augustus, alleen als het de moeite waard is natuurlijk
Ik wil er met R. ook graag heen begin augustus, alleen als het de moeite waard is natuurlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Was het leuk?
't was wel leuk, maar je moet er niet als 'dagtrip' heen gaan zeg maar, wij waren in een uurtje klaar (en dan liepen we met ruim 60 man achter elkaar in een rijtje, wachten tot mensen foto's hadden gemaakt enz.)
Ga ook op zoek naar korting 12 euro entree zou ik er niet voor betalen (wij mochten gratis naar binnen)
ekiaam87- Kletskop
Oh hmmmmm, dan ga ik misschien toch je foto's bekijken haha
Aangezien het toch 2 uur rijden is, en ik niet van plan was daar veel andere dingen te gaan doen
Aangezien het toch 2 uur rijden is, en ik niet van plan was daar veel andere dingen te gaan doen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Oh hmmmmm, dan ga ik misschien toch je foto's bekijken haha
Je kan daar ook nog naar Sea Life, dagje naar het strand,misschien nog andere dingen in de buurt
ekiaam87- Kletskop
Sea life heb ik in scheveningen ook whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!