Goedemorgen zondag
+12
Hoochie
SleepingBeauty
Middleme
Joli86
Blondie
Marin
Snoes
girli
Ibbeltje
Sjaantje
Antibes
Minx
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen zondag
Iedereen een goedemorgen gewenst. Ik ben nu al wakker door mijn jetlag. Ga nu dus nog maar weer even proberen te slapen. Fijne dag iedereen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen zondag
Voor mij is het nog steeds zaterdag! Net de eerste versie van mijn research report op de mail gegooid. Ruim 9000 woorden en bijna 40 pagina's geproduceerd in 5 dagen. Nu hopen dat de feedback meevalt en ik niet al te veel meer hoef aan te passen. Voor nu in ieder geval "Welterusten!".
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wow Antibes, hard gewerkt!
Goeiemorgen! Ik ben al wakker maar de kids slapen nog. Zal vast niet lang meer duren, denk ik
Goeiemorgen! Ik ben al wakker maar de kids slapen nog. Zal vast niet lang meer duren, denk ik
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Antibes waar gaat je research over?
Ik ga zo heerlijk ontbijten en dan naar een vriendin om een wandeling te maken. Het weer hebben we in ieder geval mee.
Ik ga zo heerlijk ontbijten en dan naar een vriendin om een wandeling te maken. Het weer hebben we in ieder geval mee.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen, alleen vroeg wakker. Maar het is wel al heerlijk weer hier .
Net al fijn hardgelopen, straks de was lekker buiten ophangen en dan ga ik ook naar buiten van de zon genieten. Wat doen precies kijk ik nog even. Misschien wel op het dakterras hangen en lekker zonnen.
Fijne dag!
Heerlijk geslapen, alleen vroeg wakker. Maar het is wel al heerlijk weer hier .
Net al fijn hardgelopen, straks de was lekker buiten ophangen en dan ga ik ook naar buiten van de zon genieten. Wat doen precies kijk ik nog even. Misschien wel op het dakterras hangen en lekker zonnen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik ben net wakker en ik moet gaan haasten. Ik moet 2 uur met de trein om te gaan lunchen met mijn schoonfamilie. Ik moet nu snel gaan douchen en laatste dingen in mn tas gooien, dan naar de trein fietsen!
Fijne zondag iedereen
Ik ben net wakker en ik moet gaan haasten. Ik moet 2 uur met de trein om te gaan lunchen met mijn schoonfamilie. Ik moet nu snel gaan douchen en laatste dingen in mn tas gooien, dan naar de trein fietsen!
Fijne zondag iedereen
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Goedemorgen....
Vannacht tot half vijf weggeweest, en om de een of andere reden nu klaarwakker.
Ben benieuwd hoe dát vandaag zal uitpakken.
Fijne dag iedereen!
Vannacht tot half vijf weggeweest, en om de een of andere reden nu klaarwakker.
Ben benieuwd hoe dát vandaag zal uitpakken.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben alweer ruim een uur wakker. Mijn vriend is nu de auto aan het inladen en de fietsen op de auto aan het zetten, zo dadelijk vertrekken we op reis!
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer ruim een uur wakker. Mijn vriend is nu de auto aan het inladen en de fietsen op de auto aan het zetten, zo dadelijk vertrekken we op reis!
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Veel plezier SNoes!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Fijne vakantie snoes!
Hier is het ook al heerlijk weer. Eindelijk een hele week genieten volgens de voorspellingen! Vandaag gaan we wat fietsen (kilometerteller of 50) en onderweg ergens op een terrasje zitten denk ik.
Fijne dag allemaal!
Hier is het ook al heerlijk weer. Eindelijk een hele week genieten volgens de voorspellingen! Vandaag gaan we wat fietsen (kilometerteller of 50) en onderweg ergens op een terrasje zitten denk ik.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Minx, welkom thuis! Succes met de jetlag. Ik ben benieuwd naar je foto's!
Snoes, fijne vakantie.
Ik ben net wakker en ga zo even ontbijt voor m'n vriend maken die nog in bed ligt. Hij gaat daarna golfen met twee vrienden en ik ga foto's bewerken en s avonds gaan we met z'n viertjes uiteten. Wel leuk dagje dus!
Snoes, fijne vakantie.
Ik ben net wakker en ga zo even ontbijt voor m'n vriend maken die nog in bed ligt. Hij gaat daarna golfen met twee vrienden en ik ga foto's bewerken en s avonds gaan we met z'n viertjes uiteten. Wel leuk dagje dus!
Laatst aangepast door Marin op zo 22 jul 2012 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen,
Net wakker en lig nog even lekker in bed te forummen op mijn iPad.
Vanmiddag even naar een beddenzaak om te kijken naar een nieuw kussen. Heb 's ochtends altijd zo'n nekpijn als ik wakker word.
Net wakker en lig nog even lekker in bed te forummen op mijn iPad.
Vanmiddag even naar een beddenzaak om te kijken naar een nieuw kussen. Heb 's ochtends altijd zo'n nekpijn als ik wakker word.
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Goedemorgen allemaal,
Vanochtend rond 9 uur wakker! Mijn vriend gaat vaak op zondagochtend vroeg vissen,
Vanmiddag als hij thuis is gaan we denk ik naar een sfeermarkt hier een dorp verder op en vanavond gaan we bbqen bij de opa van mijn vriend. Verder gewoon genieten van het heerlijke weertje!
Vanochtend rond 9 uur wakker! Mijn vriend gaat vaak op zondagochtend vroeg vissen,
Vanmiddag als hij thuis is gaan we denk ik naar een sfeermarkt hier een dorp verder op en vanavond gaan we bbqen bij de opa van mijn vriend. Verder gewoon genieten van het heerlijke weertje!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Moggu!
Ik ga zo maareens ontbijten, wat foto's op de computer zetten en mailen en daarna miss wel ff naar het strand met vriend. Vanavond bbq'en met mn ouders en mn vriend.
Fjne dag
Ik ga zo maareens ontbijten, wat foto's op de computer zetten en mailen en daarna miss wel ff naar het strand met vriend. Vanavond bbq'en met mn ouders en mn vriend.
Fjne dag
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen, ik ben ook lekker dagje vrij vandaag! Manlief is wel aan het werk.
Maar hoop straks lekker in de tuin neer te strijken...
Maar hoop straks lekker in de tuin neer te strijken...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben lui terwijl ik nog genoeg te doen heb. Zo eea in huis doen en vanmiddag komt vriendin eten. Dan zit mijn weekje vrij er alweer bijna op
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Dropdraakje schreef:Antibes waar gaat je research over?
Ziekte van Huntington! =)
(god wat ben ik brak en moet zo alweer aan de bak met vervolgonderzoeksvoorstel)
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Sterkte, Antibes!
Goedemorgen,
Ik ben al een paar uur wakker. Lekker lazy sunday houden met tv kijken en internetten.
Vandaag niet zo veel van plan, vanavond naar de film en misschien ook uit eten met Chocoholic.
Fijne zonnige dag vandaag!
Goedemorgen,
Ik ben al een paar uur wakker. Lekker lazy sunday houden met tv kijken en internetten.
Vandaag niet zo veel van plan, vanavond naar de film en misschien ook uit eten met Chocoholic.
Fijne zonnige dag vandaag!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Moguh, ben nu 2uurtjes op. Vanmorgen rond 8uur maakte de hond mij wakker, gelukkig ging hij nog eventjes verder slapen.
Geen idee wat we gaan doen vandaag.
Morgen ga ik naar mijn moeder tm dinsdag avond (was met moederdag voor het laatst geweest, dus mag wel weer is!).
Lekker weertje vandaag, bij jullie ook!?
Geen idee wat we gaan doen vandaag.
Morgen ga ik naar mijn moeder tm dinsdag avond (was met moederdag voor het laatst geweest, dus mag wel weer is!).
Lekker weertje vandaag, bij jullie ook!?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen, uitgebreid gedoucht, ontbeten en met de poes geknuffeld al deze morgen. Mijn vriend ligt nog te slapen, maar die was pas om 5.00u thuis haha. Mijn moeder komt zo meteen en dan gaan we vanmiddag naar de kleine Zeemeermin Ik heb er zin in! Daarna uit eten, als het zulk weer blijft, gaan we naar de boulevard!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb gisteren een superleuk vrijgezellenfeest gehad en daarna tot 6 uur op stap geweest. Was een groot succes! Nu lig ik met een laptop, thee en dekentje op de bank, kon echt niet meer slapen. Denk dat ik ergens vandaag nog wel even in slaap val, ben moe. Gelukkig geen plannen vandaag, alleen mijn ouders komen even langs aan het eind van de middag met een patatje.
Fijne dag iedereen!
Ik heb gisteren een superleuk vrijgezellenfeest gehad en daarna tot 6 uur op stap geweest. Was een groot succes! Nu lig ik met een laptop, thee en dekentje op de bank, kon echt niet meer slapen. Denk dat ik ergens vandaag nog wel even in slaap val, ben moe. Gelukkig geen plannen vandaag, alleen mijn ouders komen even langs aan het eind van de middag met een patatje.
Fijne dag iedereen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus: Wat hebben jullie gedaan met jouw vrijgezellenfeest?!
Begin van de middag stond er ineens een hele groep meiden voor de deur, heel leuk! We gingen eerst in het plantsoen proosten en een zelfgemaakte soesjestaart eten, echt superleuk! En het was ook nog heerlijk weer, hadden we mazzel mee Verder hebben we Wie is de Mol gespeeld, ik vond het echt leuk om te merken hoe fanatiek ik werd Verder hebben we een boottocht gemaakt door de stad, we hadden een priveboot met allemaal hapjes en drankjes, was ook al zo geslaagd! Daarna hebben we tapas gegeten, iedereen had iets gemaakt, zo lief en zo lekker en 's avonds zijn we dus op stap geweest
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Oke dan, nou mooie daggie toch!
Wat heeft je a.s. man gedaan?
Wat heeft je a.s. man gedaan?