Goedemorgen Zondag!
+7
Caramba
tweeling
Champagne
Ibbeltje
Poisongirl
Isis
Alex
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Zondag!
Waarom ben ik al wakker? Omdat die achterlijk onderbuurman dacht dat het doodnormaal is om, om 06.30u keiharde muziek te draaien.
Ik werd wakker en verdacht de kroeg ervan, omdat de onderbuurman de afgelopen maanden heel netjes is qua geluidsoverlast, maar toen ik in de woonkamer kwam, wist ik het zeker; Het was de onderbuurman. Heb heel netjes mijn hele huis bij elkaar gefoeterd en met deuren geslagen. Me aangekleed om beneden oorlog te zoeken. Toen hield de muziek opeens op. Kennelijk ben ik gehoord. Maar nu zit ik hier, met een kan Groene Thee, op zondagochtend om zeven uur.
(Volgens mij wordt het hoogtijd voor een hutje op de heide. Ik wil rust. En waar krijg je meer rust dan in zo'n hutje )
Maar een goedemorgen voor iedereen! Wat zijn de plannen voor vandaag?
Ik werd wakker en verdacht de kroeg ervan, omdat de onderbuurman de afgelopen maanden heel netjes is qua geluidsoverlast, maar toen ik in de woonkamer kwam, wist ik het zeker; Het was de onderbuurman. Heb heel netjes mijn hele huis bij elkaar gefoeterd en met deuren geslagen. Me aangekleed om beneden oorlog te zoeken. Toen hield de muziek opeens op. Kennelijk ben ik gehoord. Maar nu zit ik hier, met een kan Groene Thee, op zondagochtend om zeven uur.
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Zondag!
Da's mooi balen. Heb je nog wel heeeel de zondag voor je. Over zo'n hutje op de hei wordt hier trouwens ook regelmatig gefantaseerd.
Ik zit nu mijn zoontje te voeden, zijn concept van uitslapen is helaas iets anders dan de mijne. Vandaag staan er een boel wasjes op de planning, gaat de kleine man lekker in bad en verder gewoon genieten van het weekend met z'n drietjes. Zou ook wel even willen gaan schaatsen, maar vrees dat dat er qua tijd en energie niet in zit.
Have a nice day!
Ik zit nu mijn zoontje te voeden, zijn concept van uitslapen is helaas iets anders dan de mijne. Vandaag staan er een boel wasjes op de planning, gaat de kleine man lekker in bad en verder gewoon genieten van het weekend met z'n drietjes. Zou ook wel even willen gaan schaatsen, maar vrees dat dat er qua tijd en energie niet in zit.
Have a nice day!
Gast- Gast
Morning! Slecht geslapen, ben alweer dagen erg misselijk. Had toch echt gehoopt dat dat zo langzamerhand weg zou trekken. Heb dus al vroeg ontbeten en kruip er zo nog even in. Vandaag evenals freakie veel wassen en verder zo min mogelijk.
Gast- Gast
Freaky, ik kom net tot de ontdekking dat ik een tijdje onder een steen heb geleefd. Want jij bent al bevallen. En dat een maand geleden al....
Charlie, beterschap. De tweeling houdt je wel bezig hè. Doe het rustig aan. Misselijk zijn is gewoon niet leuk.
Charlie, beterschap. De tweeling houdt je wel bezig hè. Doe het rustig aan. Misselijk zijn is gewoon niet leuk.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag een beetje opruimen, mijn ouders komen op visite en lekker niks doen.
Een fijne zondag!
Vandaag een beetje opruimen, mijn ouders komen op visite en lekker niks doen.
Een fijne zondag!
Gast- Gast
Gisele, onder een steen leven en dan nog een onderbuurman hebben. Die moet er dan helemáál niks van snappen
Ik ben vanaf vier uur wakker. Pijn in mijn keel en oren en echt heel erg veel pijn. Ik kon er niet meer van slapen. Net maar weer een ibu genomen en als die werkt een poging doen tot slapen. Dat wordt een dagje bedrust vandaag.
Fijne dag allemaal!
Ik ben vanaf vier uur wakker. Pijn in mijn keel en oren en echt heel erg veel pijn. Ik kon er niet meer van slapen. Net maar weer een ibu genomen en als die werkt een poging doen tot slapen. Dat wordt een dagje bedrust vandaag.
Fijne dag allemaal!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Haha Alex, dat is echt teveel logica op zondagmorgen. Beterschap trouwens!
Gast- Gast
Ja Gisele, kleine is al sinds 24 december bij ons. Had jij eerst een andere naam?
Charlie, doe maar lekker rustig aan.
Alex, beterschap!
Charlie, doe maar lekker rustig aan.
Alex, beterschap!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik heb goed geslapen, ben er gisteren vroeg in gekropen want voelde een griepje aankomen. Vandaag nog steeds niet 100 procent, dus ik ga maar rustig aan doen. Wat poetsen, wassen draaien en straks misschien naar mijn schoonouders.
Fijne dag iedereen!
Fijne dag iedereen!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Goedemorgen,
Ik lig nog in bed met onze zoon lekker tussen ons in. die ga ik zometeen lekker in badje doen en dan zijn flesje geven. Daarna ga ik ff douchen en dan rijden we naar mijn ouders. Daar eten we ook.
Ik lig nog in bed met onze zoon lekker tussen ons in. die ga ik zometeen lekker in badje doen en dan zijn flesje geven. Daarna ga ik ff douchen en dan rijden we naar mijn ouders. Daar eten we ook.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik zou eerst mee gaan naar oma, maar moet echt mijn papieren en andere sleutel vinden van mijn auto de dus woensdag ingeruild gaat worden. En aangezien ik alles netjes wel in een trommeltje bewaarde had ik gisteren zo snel hem niet gevonden. En ik moet hem vinden anders zit ik te stressen. Scheelt dat ik oma pas nog gezien heb.
Verder staat er nog een was op het programma en verder niet heel veel
Fijne dag!
Ik zou eerst mee gaan naar oma, maar moet echt mijn papieren en andere sleutel vinden van mijn auto de dus woensdag ingeruild gaat worden. En aangezien ik alles netjes wel in een trommeltje bewaarde had ik gisteren zo snel hem niet gevonden. En ik moet hem vinden anders zit ik te stressen. Scheelt dat ik oma pas nog gezien heb.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
oh dat had ik ook van de week, kon mijn reservesleutel niet vinden.. Gelukkig uiteindelijk gevonden. Wat voor auto ga je kopen? Jou auto had het ook begeven door de kou toch?Ibbeltje schreef:Goedemorgen,
Fijne dag!
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
een Nissan Almera. En ja ik weet precies in welk trommeltje die zit haha maar is waar is ie Nu is het niet groot hier maar toch
En nee mijn auto heeft het niet begeven door de kou maar andere mankementen had hij.
En nee mijn auto heeft het niet begeven door de kou maar andere mankementen had hij.
Oh leuk! Wanneer krijg je hem? Haha ja dat had ik ook. Succes met zoeken!Ibbeltje schreef:een Nissan Almera. En ja ik weet precies in welk trommeltje die zit haha maar is waar is ie Nu is het niet groot hier maar toch
Champagne- Prater
Champagne schreef:Oh leuk! Wanneer krijg je hem? Haha ja dat had ik ook. Succes met zoeken!Ibbeltje schreef:een Nissan Almera. En ja ik weet precies in welk trommeltje die zit haha maar is waar is ie Nu is het niet groot hier maar toch
Woensdag En dank je. Hopelijk vind ik hem gauw haha.
Goedemorgen, ik heb net ontbeten en zit nu het laatste stukje film van gisteravond te kijken. Mijn vriend is al schaatsen en ik heb net een wasje aangezet. Verder een beetje opruimen vandaag en nog even aan de studie.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen, weer heel slecht geslapen. Nu hoofdpijn.... Zometeen toch maar gaan sporten, en vanmiddag nog eventjes schaatsen. Voor de rest niks!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen, lag er al vroeg in (22.00 uur ) lang leve de vermoeidheid .
Vandaag lekker een relax dagje, ik denk dat we een stuk met de hond gaan wandelen en vanavond eten we gezellig bij mijn ouders.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen, lag er al vroeg in (22.00 uur ) lang leve de vermoeidheid .
Vandaag lekker een relax dagje, ik denk dat we een stuk met de hond gaan wandelen en vanavond eten we gezellig bij mijn ouders.
Fijne dag allemaal!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Goedemorgen,
Heb lekker geslapen. Straks ontbijten en vanmiddag schaats toertje.
Na het schaatsen met familie wokken.
Kan ik vannacht ook weer heerlijk slapen.
Heb lekker geslapen. Straks ontbijten en vanmiddag schaats toertje.
Na het schaatsen met familie wokken.
Kan ik vannacht ook weer heerlijk slapen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik had het liefst vandaag de hele dag overgeslagen... Eergisteravond is onze tante overleden. Gister bij de familie wezen condoleren en vandaag gaan we afscheid van haar nemen. We krijgen de kans om even alleen met haar te zijn, met open kist als we dat willen. Ik vind het echt dood en doodeng...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ibbeltje schreef:Champagne schreef:Oh leuk! Wanneer krijg je hem? Haha ja dat had ik ook. Succes met zoeken!Ibbeltje schreef:een Nissan Almera. En ja ik weet precies in welk trommeltje die zit haha maar is waar is ie Nu is het niet groot hier maar toch
Doos dat ik ben....had al in de kast gekeken waar ik dacht dat hij stond, maar niet goed genoeg. Ik in alle andere dozen en zo kijken, kom ik toch weer bij die kast uit. En ja hoor onder alle dozen ergens achter stond het doosje.
Haha gelukkig! Veel plezier woensdag!Ibbeltje schreef:Ibbeltje schreef:Champagne schreef:Oh leuk! Wanneer krijg je hem? Haha ja dat had ik ook. Succes met zoeken!Ibbeltje schreef:een Nissan Almera. En ja ik weet precies in welk trommeltje die zit haha maar is waar is ie Nu is het niet groot hier maar toch
Doos dat ik ben....had al in de kast gekeken waar ik dacht dat hij stond, maar niet goed genoeg. Ik in alle andere dozen en zo kijken, kom ik toch weer bij die kast uit. En ja hoor onder alle dozen ergens achter stond het doosje.
Champagne- Prater
Dank je wel Champagne
Sterkte lieve Pien!
Luister goed naar jezelf, doe geen dingen die je liever niet wilt. Bekijk gewoon per moment waar jou grenzen liggen!
Knuffel!
Luister goed naar jezelf, doe geen dingen die je liever niet wilt. Bekijk gewoon per moment waar jou grenzen liggen!
Knuffel!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Eerst even uitgeslapen. Nu druk in de visite want m'n vader is vandaag jarig.
Fijne dag allemaal!!!
Eerst even uitgeslapen. Nu druk in de visite want m'n vader is vandaag jarig.
Fijne dag allemaal!!!
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen zondag