Goedemorgen Zondag!
+18
Tania
Suus
Bliss
patjuhhh
Lady4
Zonnetje
Pompoen
Ibbeltje
SoGood
Roxi3
Esperanza
Stuiterbal
Marin
Parisienne
Aziraphale
flower
Sjaantje
Mermaid
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen Zondag!
Ja lekker vroeg, werd zojuist wakker gebeld door iemand die dronken is en hierheen wil komen . Zal mij benieuwen. Duik er zo nog even lekker in dus! Vandaag viert mijn moeder haar verjaardag, verder geen plannen behalve opruimen en wat werk voorbereiden enzo... En jullie?
Fijne dag!
Fijne dag!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen Zondag!
Bij mij is t gewoon nog zaterdagavond Net terug van een dag sightseeing met vriendinnen. Straks slapen (hoewel t is 20:30)
Slaap lekker nog even!
Slaap lekker nog even!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gewoon nog steeds wakker, hoewel ik wel in m'n nest lig. Toch maar eens een poging gaan wagen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Goedemorgen!
Gefeliciteerd met je mama Zusje!
Ik ben de kleine man aan het voeden, duik over een uurtje wel weer heerlijk m'n bed in, heb pas 4,5 uur geslapen. Verder wil ik vandaag foto's uitzoeken, beetje huishouden en lekker gaan wandelen met z'n drieën.
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd met je mama Zusje!
Ik ben de kleine man aan het voeden, duik over een uurtje wel weer heerlijk m'n bed in, heb pas 4,5 uur geslapen. Verder wil ik vandaag foto's uitzoeken, beetje huishouden en lekker gaan wandelen met z'n drieën.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga aan het werk!
Weltrusten , sjaantje, freakie, lizardje en zusje!
Ik ga aan het werk!
Weltrusten , sjaantje, freakie, lizardje en zusje!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen!
Ik ben jarig! :flower:
We gaan zo ontbijten en om 7.45 uur staat de taxi klaar om ons (helaas) naar het vliegveld te brengen. We landen rond 12.10 uur in Eindhoven.
Ik ben jarig! :flower:
We gaan zo ontbijten en om 7.45 uur staat de taxi klaar om ons (helaas) naar het vliegveld te brengen. We landen rond 12.10 uur in Eindhoven.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
@ Aziraphale; Gefeliciteerd! Je land nog best vroeg, waar kom je vandaan? En heb je het leuk gehad? Ga je vandaag nog iets doen aan je verjaardag?
@ Freakie; Korte nachtjes heb ik ook last van en dat zonder baby . Ik hoop dat je nog even kunt slapen en genieten van de rest van de dag .
@ Lizardje; Waar zit je?
@ Flower; Werkse!
@ Sjaan; Nog steeds joh? ...
Ik zou nog wel even kunnen slapen, ware het niet dat er nu iemand in mijn bed ligt te snurken
@ Freakie; Korte nachtjes heb ik ook last van en dat zonder baby . Ik hoop dat je nog even kunt slapen en genieten van de rest van de dag .
@ Lizardje; Waar zit je?
@ Flower; Werkse!
@ Sjaan; Nog steeds joh? ...
Ik zou nog wel even kunnen slapen, ware het niet dat er nu iemand in mijn bed ligt te snurken
Laatst aangepast door Zusje op za 3 maa 2012 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Goedemorgen!
Zusje, gefeliciteerd met je moeder!
Aziraphale, gefeliciteerd!
Ik ga vandaag misschien met mijn vriend naar Tuinidee in Den Bosch. Mijn vriend komt zo uit zijn nachtdienst en we gaan alleen als hij niet moe is. Ik ben benieuwd. Als we niet gaan, ga ik met een vriendin de stad in.
Een fijne dag allemaal!
Zusje, gefeliciteerd met je moeder!
Aziraphale, gefeliciteerd!
Ik ga vandaag misschien met mijn vriend naar Tuinidee in Den Bosch. Mijn vriend komt zo uit zijn nachtdienst en we gaan alleen als hij niet moe is. Ik ben benieuwd. Als we niet gaan, ga ik met een vriendin de stad in.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Zusje, we zijn nu nog in Rome
Maar helaas is de vakantie voorbij en morgen moeten we weer werken...
Als we thuis komen is mijn moeder bij ons, die heeft een paar dagen gelogeerd ivm onze katten verzorgen Vnv gaan we uit eten met mijn moeder en morgen gaat ze weer naar huis (ze woont in ZH en wij in Dr.)
Maar helaas is de vakantie voorbij en morgen moeten we weer werken...
Als we thuis komen is mijn moeder bij ons, die heeft een paar dagen gelogeerd ivm onze katten verzorgen Vnv gaan we uit eten met mijn moeder en morgen gaat ze weer naar huis (ze woont in ZH en wij in Dr.)
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Wij gaan straks naar een verjaardag van mijn (achter)nichtje, die 8 is geworden. Ook nog even langs mijn vader en stiefmoeder, die zijn weer terug van wintersport. Vanmiddag komen de moeder en het broertje van mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Wij gaan straks naar een verjaardag van mijn (achter)nichtje, die 8 is geworden. Ook nog even langs mijn vader en stiefmoeder, die zijn weer terug van wintersport. Vanmiddag komen de moeder en het broertje van mijn vriend.
Fijne dag allemaal!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gefeliciteerd azi!
Zusje je hebt de echte naam van freakie gebruikt.
Ik ben ook al wakker terwijl ik zo moe ben en wilde uitslapen maar ik heb zo'n buikpijn en ben misselijk. Wordt dus duidelijk dagje bankhangen.
Zusje je hebt de echte naam van freakie gebruikt.
Ik ben ook al wakker terwijl ik zo moe ben en wilde uitslapen maar ik heb zo'n buikpijn en ben misselijk. Wordt dus duidelijk dagje bankhangen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goodmorning! Vriend kwam om half 6 waggelend aanzetten, dus die ligt nog te slapen haha. We zouden vandaag naar het strand gaan maar ik ben bang dat hij straks een kater heeft
Gast- Gast
Goedemorgen!
Een uur geleden werd ik wakker. Dus ik ben er maar even uitgegaan en blijven hangen. Ik zit aan een lekker kopje bosbesthee en ga zo nog even ontbijten. Na het ontbijt denk ik nog even in bed te kruipen met een boek. Lazy sunday.
Fijne dag iedereen!
Een uur geleden werd ik wakker. Dus ik ben er maar even uitgegaan en blijven hangen. Ik zit aan een lekker kopje bosbesthee en ga zo nog even ontbijten. Na het ontbijt denk ik nog even in bed te kruipen met een boek. Lazy sunday.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen. S was al om 6:30 wakker. We zijn al flink creatief geweest. S heeft geknutseld voor mijn tante die is jarig vandaag. Straks naar het bos en daarna door naar mijn tante. En vanavond weer op tijd gaan slapen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goedemorgen! Ik lag er al vroeg in gisteravond en heb heerlijk geslapen Net al een gedeelte van de was opgevouwen, zo nog even de rest. Daarna ontbijten en op visite bij mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb lekker tot een uurtje of 9 uitgeslapen. Vandaag moet ik even de was doen, want dat heb ik gisteren niet gedaan. Vanmiddag ga ik koffie drinken met een vriendin en verder heb ik niet zo veel plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb lekker tot een uurtje of 9 uitgeslapen. Vandaag moet ik even de was doen, want dat heb ik gisteren niet gedaan. Vanmiddag ga ik koffie drinken met een vriendin en verder heb ik niet zo veel plannen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen,
Ik heb vandaag helemaal geen plannen, heerlijk! Helaas wel de laatste dag van de vakantie.
Fijne dag!
Ik heb vandaag helemaal geen plannen, heerlijk! Helaas wel de laatste dag van de vakantie.
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
De zondagochtend vind ik altijd heerlijk! Mijn vriend slaapt nog en ik heb lekker een ontbijtje en koffie voor mezelf. Zometeen gaan we een hapje eten met vrienden in de stad die later nog naar ons komen geloof ik. Relaxed dagje dus.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
Azi> gefeliciteerd!
Ik ben heerlijk op gestaan met een heerlijk zonnetje . Ramen staan open hier. Love it!
Verder niet veel in de planning vandaag.
Fijne dag!
Azi> gefeliciteerd!
Ik ben heerlijk op gestaan met een heerlijk zonnetje . Ramen staan open hier. Love it!
Verder niet veel in de planning vandaag.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen,
wat zijn jullie vroeg/laat(Sjaan) zeg!!
Ik ben sinds een uur of 8 wakker maar heb nog heel lang lekker in mijn bedje gelegen. En nu zit ik een beetje te pielen achter de computer. En ondertussen probeer ik een dealtje met iemand te sluiten voor gekleurde knopen.
En verder zit ik te bedenken wat ik vandaag eens zal gaan doen. Die col haken, of toch een leuke gekleurde tas? Of zal ik weer eens een boek lezen? Of die stapel tijdschriften die ik nog altijd niet uit heb? Ik heb geen idee...
Fijne dag allemaal!
wat zijn jullie vroeg/laat(Sjaan) zeg!!
Ik ben sinds een uur of 8 wakker maar heb nog heel lang lekker in mijn bedje gelegen. En nu zit ik een beetje te pielen achter de computer. En ondertussen probeer ik een dealtje met iemand te sluiten voor gekleurde knopen.
En verder zit ik te bedenken wat ik vandaag eens zal gaan doen. Die col haken, of toch een leuke gekleurde tas? Of zal ik weer eens een boek lezen? Of die stapel tijdschriften die ik nog altijd niet uit heb? Ik heb geen idee...
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en ben nu een beetje aan het relaxen. De croissants liggen in de oven. Mijn vriend slaapt nog, want die was pas om half 5 thuis van zijn werk.
Ik ga vandaag een rondje hardlopen, een paar boodschappen doen en vanavond met mijn vriend naar mijn schoonouders.
@Aziraphale: gefeliciteerd!
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag een rondje hardlopen, een paar boodschappen doen en vanavond met mijn vriend naar mijn schoonouders.
@Aziraphale: gefeliciteerd!
Fijne dag allemaal!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goedemorgen!
Aziraphale, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik lig nog lekker in mijn bed. Heb een heerlijke avond/nacht gehad met mijn vriendinnen. Bijkletsen onder het genot van wijn en daarna staan dansen op een 90's party.
Vanmiddag doe ik het lekker rustig aan en vanavond ga ik naar mijn vriend, daar blijf ik tot morgen. Helemaal zin in. (het voelt nog redelijk bizar om dit te typen, haha)
Fijne zondag all!
Aziraphale, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik lig nog lekker in mijn bed. Heb een heerlijke avond/nacht gehad met mijn vriendinnen. Bijkletsen onder het genot van wijn en daarna staan dansen op een 90's party.
Vanmiddag doe ik het lekker rustig aan en vanavond ga ik naar mijn vriend, daar blijf ik tot morgen. Helemaal zin in. (het voelt nog redelijk bizar om dit te typen, haha)
Fijne zondag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goodmorning. Ik ben nog lam van gisteravond. Ik begon met witte wijn, vervolgens rosé en afgesloten met citroen brandenwijn (wat is dat lekker!!). Gelukkig waren we op de fiets en moesten we 8 km fietsen, dat heeft ietwat ontnuchterend gewerkt.
Nu ga ik paardrijden. Daarna nog 4 rapporten afmaken en vervolgens een weekopening voor morgenochtend afronden
Fijne dag iedereen!
Aziraphale: gefeliciteerd meid!
Nu ga ik paardrijden. Daarna nog 4 rapporten afmaken en vervolgens een weekopening voor morgenochtend afronden
Fijne dag iedereen!
Aziraphale: gefeliciteerd meid!
Gast- Gast
Oww zusje jij was vroeg. Goedemorgen ik zit nu lekker voor de tv met mijn brunch. Broodje kaas, melk, peperkoek en gekookt eitje. Net heerlijk eindje met de hond gewandeld. Wat is het lekker weer zeg. Hier wordt ik vrolijk van. Nu ff lekker niks, heerlijk. En vanavond werken van half 6 tot 23.00. Fijne dag allemaal.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen zondag
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag