Goedemorgen zondag
+6
Sushi
Sterre
Pompoen
Lotus
Oasis
Bimbam
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag
Goedemorgen!
Nog plannen voor deze zondag? Ik moet werken tot 4 uur, verder heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Nog plannen voor deze zondag? Ik moet werken tot 4 uur, verder heb ik geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Re: Goedemorgen zondag
Goedemorgen!
Ik heb nog helemaal niet geslapen vannacht, haha. Kom maar niet in slaap!
Voel me wel iets beter dan gisteren gelukkig.
Vanmiddag kledingruil met een paar meiden van het forum.
Werkse, Bimbam! Is ook vroeg op een zondag
Ik heb nog helemaal niet geslapen vannacht, haha. Kom maar niet in slaap!
Voel me wel iets beter dan gisteren gelukkig.
Vanmiddag kledingruil met een paar meiden van het forum.
Werkse, Bimbam! Is ook vroeg op een zondag
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, erg vroeg, ben nog zo duf als wat.
Kledingruil, leuk. Veel plezier!
Kledingruil, leuk. Veel plezier!
Bimbam- Kletskop
Sterkte zo
Dankje, zal wel lukken!
Dankje, zal wel lukken!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Haha, dank je!
Bimbam- Kletskop
Goedemorgen,
Ik heb tot half vijf wel redelijk goed geslapen, maar daarna ben ik vooral wakker geweest. Straks ga ik een les body combat doen en voor de rest van de dag heb ik geen plannen. Een beetje lezen, denk ik. En vanavond weer naar mijn kamer.
Fijne dag allemaal!
Ik heb tot half vijf wel redelijk goed geslapen, maar daarna ben ik vooral wakker geweest. Straks ga ik een les body combat doen en voor de rest van de dag heb ik geen plannen. Een beetje lezen, denk ik. En vanavond weer naar mijn kamer.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen,
ik werd om 8.45 u wakker en heb voor de verandering weer eens lekker geslapen. Was de laatste dagen wat minder.
Ik ga zo verder met de theemuts voor mijn moeder, hij is bijna af, gisteren aan begonnen maar had niet verwacht dat het zo snel zou lukken. Nu nog hopen dat hij ook over haar theepot past!
Om 13 uur moet ik in het theater zijn voor de voorbereidingen van ons kooroptreden om 14.30 u. Ik ben wel een beetje zenuwachtig (ik ben een stresskip dus had niets anders verwacht) maar heb er ook enorm veel zin in!!
ik werd om 8.45 u wakker en heb voor de verandering weer eens lekker geslapen. Was de laatste dagen wat minder.
Ik ga zo verder met de theemuts voor mijn moeder, hij is bijna af, gisteren aan begonnen maar had niet verwacht dat het zo snel zou lukken. Nu nog hopen dat hij ook over haar theepot past!
Om 13 uur moet ik in het theater zijn voor de voorbereidingen van ons kooroptreden om 14.30 u. Ik ben wel een beetje zenuwachtig (ik ben een stresskip dus had niets anders verwacht) maar heb er ook enorm veel zin in!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Morning!
Ik heb heerlijk geslapen naar de een beetje uit de hand gelopen borrel gisteren . Was gezellig, en ik heb als een blok geslapen en geen kater gelukkig. Vandaag ga ik niet zo veel doen: zo lekker in bad, en een appeltaart bakken. Vanmiddag komt er misschien nog een vriend langs.
Fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen naar de een beetje uit de hand gelopen borrel gisteren . Was gezellig, en ik heb als een blok geslapen en geen kater gelukkig. Vandaag ga ik niet zo veel doen: zo lekker in bad, en een appeltaart bakken. Vanmiddag komt er misschien nog een vriend langs.
Fijne dag!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Goedemorgen!
Ik ga straks naar een vriendin in Den Haag. We gaan samen lunchen.
Vanavond geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks naar een vriendin in Den Haag. We gaan samen lunchen.
Vanavond geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Goedemorgen!
Gisteravond uit eten geweest en daarna nog wat gedronken in een cafe en dus lekker uitgeslapen.
Vanmiddag ga ik mijn schoonmoeder helpen om een fotoboek van haar kleinzoon te maken, ze heeft geen idee hoe het moet maar heeft zich er ook niet in verdiept. Ik heb aangeboden haar te helpen maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in
Vanavond geen plannen en lekker tv kijken.
Fijne zondag!
Gisteravond uit eten geweest en daarna nog wat gedronken in een cafe en dus lekker uitgeslapen.
Vanmiddag ga ik mijn schoonmoeder helpen om een fotoboek van haar kleinzoon te maken, ze heeft geen idee hoe het moet maar heeft zich er ook niet in verdiept. Ik heb aangeboden haar te helpen maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in
Vanavond geen plannen en lekker tv kijken.
Fijne zondag!
Gast- Gast
Moggee!
Ik ga vanmiddag met Sparkling Eyes naar Life4You, dus ik hoop dat ik me goed blijf voelen!
Maar na een goede nacht slaap heb ik er alle vertrouwen in
Ik ga vanmiddag met Sparkling Eyes naar Life4You, dus ik hoop dat ik me goed blijf voelen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goodmorning,
Heerlijk geslapen, lekker ontbeten en nu de tomatensoep opstaan.
Heb net even de stofzuiger en de dweil door het huis gehaald, en ga verder de hele dag lekker niksen!
Have a nice day all!
Heerlijk geslapen, lekker ontbeten en nu de tomatensoep opstaan.
Heb net even de stofzuiger en de dweil door het huis gehaald, en ga verder de hele dag lekker niksen!
Have a nice day all!
cupcake23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 134
Registratiedatum : 04-10-11
Lejow schreef:Moggee!
Oh leuk! Dan ga ik jullie zoeken! Wat heb je aan? Een roos in je knoopsgat?
Gast- Gast
Lejow schreef:Moggee!
Oow cool! Helaas moet ik het later terug kijken maar ben benieuwd of je weer in beeld komt Veel plezier!
Gast- Gast
Goedemorgen *nog net *
Ik heb weer de klok rond geslapen en voel me nog steeds niet geweldig... Vandaag dus nog maar 'n dagje rustig aan, al ga ik vanavond wel uiteten met ons gezin. M'n broertje komt daarvoor ook nog even langs, met z'n vriendinnetje.
Heb broodjes in de oven liggen dus die ga ik zo lekker eten. En ik heb Gooische Vrouwen opstaan :-)
Fijne dag allemaal!
Ik heb weer de klok rond geslapen en voel me nog steeds niet geweldig... Vandaag dus nog maar 'n dagje rustig aan, al ga ik vanavond wel uiteten met ons gezin. M'n broertje komt daarvoor ook nog even langs, met z'n vriendinnetje.
Heb broodjes in de oven liggen dus die ga ik zo lekker eten. En ik heb Gooische Vrouwen opstaan :-)
Fijne dag allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik mag helaas net geen goede morgen meer zeggen, dus bij deze goedeMIDDAG!
Ik ga straks even met mam boodschappen doen en naar de ikea. Verder hou ik een rustige dag.
Ik ga straks even met mam boodschappen doen en naar de ikea. Verder hou ik een rustige dag.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Goedemiddag! Ik zit nog aan een soort brunch met heerlijke croissantjes. Ik moet vanmiddag nog drie uurtjes werk inhalen en daarnaast gaat het echt tijd worden dat ik wat aan mijn studie ga doen. Hoop dat er wat van komt.
Fijne dag iedereen.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!