Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kus op de wang van leidinggevende...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kus op de wang van leidinggevende...  Empty Kus op de wang van leidinggevende...

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:03

Sexuele intimidatie of gewoon vriendelijk?

Hoe denken jullie daarover?

Edit; Het heeft kennelijk wat meer uitleg nodig. Met alleen dit, kom ik er kennelijk niet mee weg. Kus op de wang van leidinggevende...  827601

Stel: Jullie komen elkaar tegen in de koffiehoek. De leidinggevende (m/v) besluit je van achter te grijpen en van achter, gewoon omdat het kan, een kus op je wang te geven. Wat dan?

Laatst aangepast door Maura op vr 4 mei 2012 - 5:07; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kus op de wang van leidinggevende...  Empty Re: Kus op de wang van leidinggevende...

Bericht  Poubelle vr 4 mei 2012 - 5:04

Ligt eraan wanneer het gebeurt.
Ik doe het liever helemaal niet, mijn directeur geef ik gewoon een hand bij het feliciteren oid.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Kus op de wang van leidinggevende...  Empty Re: Kus op de wang van leidinggevende...

Bericht  luisa vr 4 mei 2012 - 5:05

Dat lijkt me nogal uitmaken wat de situatie is en wat voor band je met je leidinggevende hebt.

Om te feliciteren voor je verjaardag vind ik het niet zo raar hoor.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:08

Oh, ik heb er al zeker 30 gehad. Had ik hier geld aan kunnen verdienen in een zaak dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:10

Charlie schreef:Oh, ik heb er al zeker 30 gehad. Had ik hier geld aan kunnen verdienen in een zaak dan?

Vast en zeker. smile

Ik wilde vanmiddag een heel topic openen. Maar naderhand vond ik dat geen goed idee. Dus net zat ik nog met het idee in mijn hoofd en dacht:"Laat ik het gewoon even openen". En aangezien ik wel weet wat zich heeft afgespeeld, dacht ik dat ik duidelijk was. Na jaren moet ik toch weten dat, dat niet het geval is. Kus op de wang van leidinggevende...  394967 Maar zie mijn bewerkte bericht. Geen verjaardagkus o.i.d.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:13

Ligt aan de band die je hebt met je leidinggevende, maar in principe zou ik het not done vinden.

Ik heb overigens zelf te maken gehad met seksuele intimidatie op de werkvloer, het kan vrij snel van redelijk onschuldig naar seriously wrong gaan. Eerst wat plagerijtjes, dubbelzinnige opmerkingen en aan mijn staart trekken, vervolgens op een beurs volledig buiten zijn boekje gaan door mijn gsm in mijn shirtje te stoppen (v hals). Toen ik er wat van zei met ontslag dreigen, etc. Uiteindelijk had ik 10 pagina's in Word met wat er allemaal gebeurd was dusseh...,

Ik heb aan het kortste eind getrokken iig nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:13

Ik snap 't nog niet...je hebt toch helemaal geen leidinggevende meer?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:17

Charlie schreef:Ik snap 't nog niet...je hebt toch helemaal geen leidinggevende meer?

Inderdaad. Ik snap het ook even niet....

Mijn leidinggevende geeft me wel eens een kus, maar dat is een vriendin van me Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:18

Charlie schreef:Ik snap 't nog niet...je hebt toch helemaal geen leidinggevende meer?

Nee, maar ik zeg toch ook niet dat ik het heb meegemaakt? Ik ben zo'n tang, daar durven ze niet eens bij in de buurt te komen. :P

Gast
Gast

Bericht  luisa vr 4 mei 2012 - 5:20

Nou in die situatie die je nu schets gaat het mij te ver. Overigens van elke willekeurige collega
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:20

Maura schreef:

Nee, maar ik zeg toch ook niet dat ik het heb meegemaakt? Ik ben zo'n tang, daar durven ze niet eens bij in de buurt te komen. :P

Misschien ben je gewoon hun type niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 5:25

Charlie schreef:
Maura schreef:

Misschien ben je gewoon hun type niet.
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: