Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega

+2
rapa nui
Chocoholic
6 plaatsers

Ga naar beneden

Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega Empty Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 9:15

Ik kan mijn nieuwe leidinggevende/directe collega wel schieten. Ze is zo eigenwijs, egoistisch en hardleers dat er ontzettend veel in de soep loopt, ik continu fouten aan het oplossen ben en al 10 collega's heb gehad die zijn komen 'klagen' omdat het niet werkt op deze manier.

Dit heb ik gemeld bij onze leidinggevende en haar antwoord is.... je moet maar aan haar wennen, en zij aan jou :nopompom:

Ik ga inmiddels niet meer met plezier naar mijn werk en ben er echt een beetje klaar mee...

Hoe ga je daar mee om? pirat

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega Empty Re: Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega

Bericht  Chocoholic vr 7 sep 2012 - 9:20

Oh, vervelende situatie! Hoe lang werk je al met haar?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega Empty Re: Niet (goed) kunnen samenwerken met je leidinggevende/collega

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 9:29

Chocoholic schreef:Oh, vervelende situatie! Hoe lang werk je al met haar?

3 hele lange weken... Ik werk er al 1.5 jaar & heb maanden alleen de leiding gedaan....

Gast
Gast

Bericht  rapa nui za 8 sep 2012 - 0:47

Weet je ook waarom jij haar functie niet hebt gekregen? Lijkt me wel een heel lastige situatie waarin je nu zit omdat je ook de kans hebt dat je naar jouw leidinggevende bij wie je klaagt overkomt als zijnde jaloers op haar functie. Moet je die problemen oplossen die nu ontstaan? of doe je dat uit jezelf omdat je wilt dat het goedloopt? Lijkt me ook weer lastig, je wilt dingen niet fout laten lopen maar aan de andere kant zien de hogere leidinggevenden misschien niet dat jij nu extra werk doet oom het goed te laten lopen. Aan de andere kant is 3 weken voor haar misschien ook wel kort om alles goed te laten llopen, zij moet ook in haar werk komen. Alleen jammer dat je niet met haar overweg kunt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Roza za 8 sep 2012 - 0:54

Oeh, dat is inderdaad lastig. Ik vind het van je leidinggevende ook erg makkelijk om te zeggen dat je maar moet wennen. Natuurlijk, je moet wennen aan elkaar. Maar als het nu al zo verkeerd loopt, er collega's komen klagen en jij geen zin meer hebt in je werk, dan red je het met alleen maar wennen ook niet meer..

Succes Pippa!!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Twellie za 8 sep 2012 - 1:06

Ik denk de dingen die je dwars zitten uitspreken naar je leidinggevende toe. En ook aangeven dat het op dezelfde punten mis blijft gaan en dat dat frustreert.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Blond za 8 sep 2012 - 3:04

Ik had op mijn vorige werk ook een collega die ik echt niet mocht. Ik heb geen tips, maar voel met je mee. Ik heb gelukkig nu een andere baan, maar anders had ik haar waarschijnlijk nog een keer de nek omgedraaid.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 6:32

RAP NUI - Ik weet waarom, ze wilden een fulltimer, en ik kan alleen maar parttime werken met mijn gezondheid en dat durfden ze niet aan, omdat ze bang waren dat ik mezelf zou overwerken, omdat het gewoon een enorm groot/druk hotel is. Ze weten dan ook dat het totaal geen jaloezie is als ik iets vertel, ik heb alleen maar het beste met het hotel voor.

ik kan het niet oplossen, maar daar heb ik vooral mezelf mee. Als er te weinig personeel op het rooster staat, of verkeerd, heb ik onwijs lange dagen en loop ik om 8 uur in de avond nog rond, daar heb ik geen zin/behoefte in, en daarom verander ik het vervolgens.
Ze weten dat ik het doe, dat heb ik vertelt, ik heb maanden haar functie gehad ook toen de andere al weg was, dus ik weet ook gewoon wat ik moet doen & hoe ik dat moet doen.

3 weken is kort, maar de functie heeft ze in een ander hotel al uitgeoefend, dus ze zou het moeten weten. Maar ze wil het niet weten, want als ik vertel, doet ze het de volgende dag weer, en soms nog slechter dan eerst. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb het, geprobeerd, aan te geven, maar ze neemt het niet echt van me aan en vindt zichzelf 'beter'

ROZA - Dat is het ook vind ik. Dat is gemakkelijk, wennen. Terwijl dingen verkeerd gaan, mensen niet prettig werken & allemaal naar mij toe komen. Dat kost mij ook extra energie en legt druk op mij, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het 'moet' oplossen, om te zorgen dat het goed loopt. En ik doe het met liefde, maar het is niet mijn taak (meer) en ik krijg er ook niet voor betaalt, om het zo te zeggen.

TUINSTOEL - Dat heb ik geprobeerd, maar ze heeft het de week erop precies hetzelfde gedaan, en dan frusteert het helemaal, alsof ze het niet wil zien of het expres doet, en dat irriteert mij echt enorm!

CHANCE - Haha, ik ga haar nek ook omdraaien denk ik! Maar dan krijg ik het helemaal zo druk op het werk, hahaha.
Vandaag belde ze wel om te vragen of het ging, omdat het enorm druk was. Heeft het toch zin gehad dat de leidinggevende haar gisteren aansprak op de communicatie.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je za 8 sep 2012 - 7:03

Pippa schreef:Dat is gemakkelijk, wennen. Terwijl dingen verkeerd gaan, mensen niet prettig werken & allemaal naar mij toe komen. Dat kost mij ook extra energie en legt druk op mij, omdat ik dan het gevoel heb dat ik het 'moet' oplossen, om te zorgen dat het goed loopt. En ik doe het met liefde, maar het is niet mijn taak (meer) en ik krijg er ook niet voor betaalt, om het zo te zeggen.

Ik denk dat je daar sowieso mee moet ophouden. Ze is jouw leidinggevende, je kunt haar dus niet echt aanspreken op haar takenpakket. Stuur je collega's door naar de mevrouw over wie het gaat. En zelf zou ik ook proberen het met haar zelf op te lossen en zo geduldig mogelijk blijven. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik denk niet dat ik snel naar haar leidinggevende zou stappen, moeilijke mensen kom je helaas overal tegen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 7:30

Ik had eigenlijk toevallig een gesprek met haar, over iets heel anders en zij vroeg hoe het ging... Tja, dan ben ik wel eerlijk natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: