Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

2 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 0:29

Ik zou zo graag niks meer voor mijn ex willen voelen, maar zelf na 2 jaar blijft hij gevoelens bij mij losmaken Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten 1371890812

Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar denk dat het alleen maar een warrig verhaal wordt, maar ik loop er momenteel weer heel erg mee rond en ik weet gewoon niet wat ik met mijn gevoel aan moet Cry Ik weet ook niet wat ik nou precies met dit topic wil, maar het is zo'n zooi in mijn hoofd dat ik ergens kwijt moet dat ik het niet weet
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Bay vr 4 mei 2012 - 1:03

Vervelend dat je er naar 2 jaar nog steeds last van hebt. Hebben jullie nog contact oid dat je dat gevoel blijft houden? Heb je inmiddels een nieuwe relatie of ben je nog vrijgezel?

Heb geen tips voor je maar wel lastig lijkt mij. Als je nog vrijgezel bent is het niet dat je het mooier maakt dan dat het was en dat je gevoel komt doordat je iemand mist?
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 1:19

Zilver* schreef:Vervelend dat je er naar 2 jaar nog steeds last van hebt. Hebben jullie nog contact oid dat je dat gevoel blijft houden? Heb je inmiddels een nieuwe relatie of ben je nog vrijgezel?

Heb geen tips voor je maar wel lastig lijkt mij. Als je nog vrijgezel bent is het niet dat je het mooier maakt dan dat het was en dat je gevoel komt doordat je iemand mist?

Ik heb een sinds anderhalf jaar een andere vriend, maar ik heb altijd gevoelens voor mijn ex gehouden. Het is niet dat ik iemand mis dus en naar mijn idee maak ik het niet mooier dan het was, want met mijn verstand weet ik dat het goed is zo, maar mijn gevoel is het er niet altijd mee eens. Mijn ex heeft hetzelfde probleem, maar toch zijn we niet bij elkaar dus ik doe er verder ook niks mee, maar het geeft zoveel twijfels Question
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 1:32

Maar ben je wel gelukkig met je huidige vriend dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Bay vr 4 mei 2012 - 1:36

Powerbabe schreef:Maar ben je wel gelukkig met je huidige vriend dan?

Dat vraag ik mij idd ook af en als je ex er hetzelfde over denkt.

Niet echt eerlijk tegenover je huidige vriend lijkt mij.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 1:40

Op dit moment niet en dan komt het gevoel voor mijn ex weer meer naar boven drijven. Het is echt zo'n visuele cirkel. Het is echt wel zo dat het met mijn vriend niet lekker loopt en daardoor ik het weer moeilijker vindt (heb hem ook weer gezien) en niet andersom.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 1:57

Als ik heel eerlijk ben snap ik niet zo goed waarom je precies een relatie hebt met je huidige vriend. Zoals je het nu zegt klinkt het bijna alsof je alleen maar met hem bent omdat je niet met je ex kunt zijn, om de een of andere reden.

Ik zou maar eens beginnen met je huidige relatie onder de loep te nemen en kijken of je daar wel in wilt blijven. En als je dat wilt, dan zou ik je ex maar uit je hoofd zetten, als is dat waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Dat is toch niet eerlijk tegenover je vriend? Wat zou jij er van vinden als je vriend elke keer als het even niet lekker loopt naar zijn ex verlangt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 2:04

Is het niet zo dat omdat je huidige relatie niet zo lekker loopt je bepaalde dingen mist en je daardoor terug verlangt naar je ex omdat je het daar denkt te vinden? Dat je daarbij de relatie die je toen had met je ex alleen de positieve dingen herinnert en je het teveel romantiseert?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:04

Als ik me niet vergis, en als ik me wel vergis, zeg het even, heeft Hoochie in de afgelopen jaren gelijke topics geopend of meerdere malen verteld over dezelfde ex. Het lijkt me dan niet, dat doordat het nu slecht gaat met haar vriend, dat ze het geluk fantaseert bij haar ex?

Het kan zijn dat het gewoon nooit goed is afgesloten. Vrouwen houden immers van afsluiten. En dat het daarom blijft hangen. Dat heb ik zelf ook wel met een ex. Maar het is helaas zoals het is. En hou het voor ogen dat het niet voor niets is uitgegaan. Wellicht niet jouw keuze geweest. Maar wel een keuze die ervoor heeft gezorgd dat het niet erger was dan het was. Ik zou, als ik jou was, kijken naar wat je niet leuk aan hem vond en als je hem wel helemaal geweldig vond, wat toch zijn minpunten waren. Het is een dooddoener en je hebt er niets aan, maar het is niet zonder reden dat hij jou ex is. Ook als jij daar niet voor hebt gekozen destijds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 4:45

Maura schreef:Als ik me niet vergis, en als ik me wel vergis, zeg het even, heeft Hoochie in de afgelopen jaren gelijke topics geopend of meerdere malen verteld over dezelfde ex. Het lijkt me dan niet, dat doordat het nu slecht gaat met haar vriend, dat ze het geluk fantaseert bij haar ex?

Het kan zijn dat het gewoon nooit goed is afgesloten. Vrouwen houden immers van afsluiten. En dat het daarom blijft hangen. Dat heb ik zelf ook wel met een ex. Maar het is helaas zoals het is. En hou het voor ogen dat het niet voor niets is uitgegaan. Wellicht niet jouw keuze geweest. Maar wel een keuze die ervoor heeft gezorgd dat het niet erger was dan het was. Ik zou, als ik jou was, kijken naar wat je niet leuk aan hem vond en als je hem wel helemaal geweldig vond, wat toch zijn minpunten waren. Het is een dooddoener en je hebt er niets aan, maar het is niet zonder reden dat hij jou ex is. Ook als jij daar niet voor hebt gekozen destijds.

Klopt zoals je het zegt. Het was toendertijd mijn eigen/gezamelijke keuze omdat ik gewoon echt niet meer kon, ik werd er doodongelukkig van en hij kon/wou niet voor mij kiezen.

Ik idealiseer hem en de relatie zeker niet, want ik kan zo benoemen wat er niet leuk aan hem is en waarom het is uitgegaan en waarom ik dat nooit meer zou willen. Het is echt het stukje gevoel voor hem, ik krijg dat niet goed afgesloten. Ik wil het wel, maar weet niet hoe. Denken aan zijn minpunten werkt dus niet.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:50

Ik ken het hoor. Het werkt ook niet goed voor mij. Maar sommige meiden lukt het wel op die manier om nog steeds afsluiting te vinden.

Echte tips heb ik dan verder ook niet. Alleen dat ik het herken. En dat ik nog elke dag aan de persoon denk. Niet omdat ik terug wil naar de situatie, maar kennelijk omdat degene in mijn hart zit en kennelijk in mijn hart blijft zitten. Verschrikkelijk. Althans, ik vind het verschrikkelijk. Want wij werden niet gelukkig samen, er was niet heel erg veel leuk aan hem en toch.... Iets in mij blijft aan hem denken en aan hem vasthouden. En de reden? Geen flauw idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 6:07

Maura schreef:Ik ken het hoor. Het werkt ook niet goed voor mij. Maar sommige meiden lukt het wel op die manier om nog steeds afsluiting te vinden.

Echte tips heb ik dan verder ook niet. Alleen dat ik het herken. En dat ik nog elke dag aan de persoon denk. Niet omdat ik terug wil naar de situatie, maar kennelijk omdat degene in mijn hart zit en kennelijk in mijn hart blijft zitten. Verschrikkelijk. Althans, ik vind het verschrikkelijk. Want wij werden niet gelukkig samen, er was niet heel erg veel leuk aan hem en toch.... Iets in mij blijft aan hem denken en aan hem vasthouden. En de reden? Geen flauw idee.

Het is echt zoals jij in je 2de stukje zegt en waarom geen idee. Misschien omdat hij mijn eerste echte liefde was? Ik zou het graag anders zien maar het lukt gewoon niet, hoe hard ik ook mijn best doe.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten Empty Re: Waarom kan je gevoel niet gewoon uitzetten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum