nu al bang voor als ik moet bevallen
+7
Tania
Sanne
Viva
blondje1313
Susan
Monnie
loesje
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: nu al bang voor als ik moet bevallen
Toch apart dat je dan al weet wanneer het gaat gebeuren (en dat wij dat hier ook mogen weten!)
Alvast heel veel succes, niet niks, een bevalling, maar dan ook alles erom heen.
Alvast heel veel succes, niet niks, een bevalling, maar dan ook alles erom heen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Oh, iedereen in mijn omgeving weet het ook wel hoor. Ik zie het nut nooit om dat soort dingen geheim te houden :)Zeker niet in onze situatie.
Gast- Gast
Ik kan het mij ook maar heel moeilijk voorstellen dat thuis bevallen, zou het ook echt nooit willen. Het lijkt me een hele fijne ervaring, dat wel. Maar ik ben veel te bang dat er iets gebeurd tijdens de bevalling. Dan moet je ook nog naar het ziekenhuis rijden terwijl je misschien al volop ligt te persen ofzo.
Zou gewoon al sparen voor een ziekenhuisbevalling!
Zou gewoon al sparen voor een ziekenhuisbevalling!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
ben vandaag in het geboortehuis wezen kijken maar vind het eigenlijk niks voor stellen en ga denk ik dan toch maar thuis bevallen lijkt me dan toch rustiger en dan zie ik wel hoe het gaat. Vind het nog steeds eng, maarja.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan ook altijd nog naar Boxmeer of is dat te ver voor je?
Ik vroeg me af waarom je het niks vond voor stellen (als in - partners) maar nu ik het beter lees bedoel je denk ik dat het niks voorstelt of niet? Ik vond het idee wel mooi, ben er zelf niet geweest omdat ik thuis wilde bevallen maar als het een poliklinische bevalling zou zijn geweest was het daar geweest. Ben bij de eerste ook bevallen in CWZ (maar met medische indicatie in kraamsuites).
Ik vroeg me af waarom je het niks vond voor stellen (als in - partners) maar nu ik het beter lees bedoel je denk ik dat het niks voorstelt of niet? Ik vond het idee wel mooi, ben er zelf niet geweest omdat ik thuis wilde bevallen maar als het een poliklinische bevalling zou zijn geweest was het daar geweest. Ben bij de eerste ook bevallen in CWZ (maar met medische indicatie in kraamsuites).
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Echt heel bang voor pijn om te bevallen !!
» Voor de mannen waarvan de vrouw nog moet bevallen...
» Wie moet er één van dezer dagen bevallen?
» Hoog kindersterfte, poliklinisch bevallen moet gratis!
» Bang voor het bad :(
» Voor de mannen waarvan de vrouw nog moet bevallen...
» Wie moet er één van dezer dagen bevallen?
» Hoog kindersterfte, poliklinisch bevallen moet gratis!
» Bang voor het bad :(
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: