Draagmoeder gezocht...
+45
Marin
Feline
Discordia
CCC
Kqip
Plien84
Sneeuwvlok
Inge
Verde
Liz
Flower_L
Jade
flower
_Lana_
Ella
SuperGrover
Siem
FireButterfly
Tinus
mickey
Takkie
Susan
Liadan
Fearie
Tazz
Twellie
May
loura
*Troela*
Noortje
Kaat
Clapperdie
Filoria
Krullebol
Jerry
Joli86
Guus
Shopelle
Atelier Madame
Mamsie
studiebol
Coco
Tiara
kwak
Annemie
49 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Draagmoeder gezocht...
Wie gaat dat vanavond kijken, Nederland 1 om 21.30? o.a. een moeder die voor haar dochter draagmoeder is. Ik ga wel kijken,ben wel benieuwd.
Laatst aangepast door Annemie op do 3 mei 2012 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Draagmoeder gezocht...
dat klinkt wel interessant, bedankt voor de tip!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik las het ook, ga ook kijken. Ben benieuwd naar het programma.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
kwak schreef:dat klinkt wel interessant, bedankt voor de tip!
+1
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Vind het best heftig eigenlijk dat je eigen moeder jouw kindje gaat dragen..
Heftig niet perse negatief bedoeld hoor... maar wel een hele heftige beslissing...
Heftig niet perse negatief bedoeld hoor... maar wel een hele heftige beslissing...
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Het is idd wel heftig maar ook wel mooi. Een kennis van mij heeft dit ook zo meegemaakt. Haar moeder heeft haar 2ling gedragen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond het een prachtig programma, dat homostel vind ik erg leuk! En die draagmoeder van hen zo lief! Maar ook dat je eigen moeder je kindje gaat dragen, heftig maar ook heel mooi. Ja leuk programma!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het is heel mooi dat het zo kan.. maar poeh he die moeder moet ook heel wat doorstaan.. dat vind ik ook behoorlijk heftig.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wat een fantastisch programma. Heel integer gemaakt ook. Prachtige verhalen, heel bijzonder.
Gast- Gast
Ik vind het een heel mooi programma maar het heeft me wel aan het denken gezet. Ik vond in sommige situaties het homostel erg heftig reageren in die zin: 'Het is ons kind' Cindy moet een keizersnede doen want dan is het gevoel minder dat het van haar is..
'Wij worden vader!' Ja. Natuurlijk in die zin zij spreken de waarheid. Aan de andere kant: Hoe moeilijk zou het voor de draagmoeder zijn? Volgens mij gaat zij het ontzettend zwaar krijgen.
Mooi om te zien dat een moeder de draagmoeder wordt van haar dochter. Ik hoop dat het gaat lukken. Op de een of andere manier heb ik hier een ander gevoel bij dan bij het andere stel. Deze reden ligt overigens echt niet omdat het andere stel een homostel is maar wellicht dat het voorheen onbekenden voor elkaar waren?
Het zet me aan het denken en ben er benieuwd naar volgende week.
'Wij worden vader!' Ja. Natuurlijk in die zin zij spreken de waarheid. Aan de andere kant: Hoe moeilijk zou het voor de draagmoeder zijn? Volgens mij gaat zij het ontzettend zwaar krijgen.
Mooi om te zien dat een moeder de draagmoeder wordt van haar dochter. Ik hoop dat het gaat lukken. Op de een of andere manier heb ik hier een ander gevoel bij dan bij het andere stel. Deze reden ligt overigens echt niet omdat het andere stel een homostel is maar wellicht dat het voorheen onbekenden voor elkaar waren?
Het zet me aan het denken en ben er benieuwd naar volgende week.
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind het aan de ene kant heel mooi van de moeder maar ook heel dubbel. Ze is wel al 55 en vind het al heftig om weer ongesteld te worden... Al 5 jaar geleden in de overgang geweest... Er zullen ontzettend veelnrisico's aan die zwangerschap zitten...
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Weet iemand of hier misschien een herhaling van komt? Ben ook erg benieuwd maar heb het helaas gemist...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Weet iemand of hier misschien een herhaling van komt? Ben ook erg benieuwd maar heb het helaas gemist...
Je kunt het terug kijken op uitzending gemist
Ik heb het vanmorgen terug gezien. Vind het een erg mooi en bijzonder programma. Wel apart trouwens van die moeder die draagmoeder wordt voor haar dochter. Ik denk niet dat ik dat mijn moeder 'aan zou willen doen'.
Gast- Gast
Goochempie schreef:Ik vind het aan de ene kant heel mooi van de moeder maar ook heel dubbel. Ze is wel al 55 en vind het al heftig om weer ongesteld te worden... Al 5 jaar geleden in de overgang geweest... Er zullen ontzettend veelnrisico's aan die zwangerschap zitten...
Ze zijn in Nederland bij een gyneacoloog geweest om zich goed te laten informeren en er zijn inderdaad risico's, maar waarschijnlijk is de moederliefde groter dan de angst voor de risico's
En denk niet dat het alleen om het 'ongesteld worden' ging wat ze heftig vindt. Je hele hormoonhuishouding wordt overhoop geschopt en de reden waarvoor is natuurlijk ook geen kattenpis
Zeker niet alle risico's zijn levensbedreigend, maargoed, een bevalling kan altijd mislopen, óók bij een jong stel, maar zoals de draagmoeder van het homostel zegt "tjah, ik kan morgen ook onder een auto komen en doodgaan"... Het is een enorm groot besluit wat de draagmoeders nemen, maar ik denk dat als ze maar een klein beetje zouden twijfelen, ze het niet zouden doen.
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik vind het een mooi programma! De redenen kunnen dan zo verschillend zijn.
Over de moeder die draagmoeder is vraag ik mij af hoe de relatie na de zwangerschap zal zijn. Het heeft zo'n impact op de familie en dan is het kind toch een beetje van hun beide ofzo?
Nouja, in ieder geval. Dat homostel is grappig! Ik ben benieuwd hoe dit verder loopt!
Over de moeder die draagmoeder is vraag ik mij af hoe de relatie na de zwangerschap zal zijn. Het heeft zo'n impact op de familie en dan is het kind toch een beetje van hun beide ofzo?
Nouja, in ieder geval. Dat homostel is grappig! Ik ben benieuwd hoe dit verder loopt!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Ik vond het ook een heel mooi programma. Zou mijn moeder nooit zoiets aan kunnen doen, maar vind het wel heel knap dat die moeder dat doet. Ben benieuwd hoe het verder gaat en of ze in 1 keer zwanger wordt.
Gast- Gast
Krullebol schreef:Ik vind het een mooi programma! De redenen kunnen dan zo verschillend zijn.
Zo zie ik het zeker niet. De eicel komt niet van de moeder, dus is zij 'alleen maar' de drager van het kindje...
Een kennis van ons kon zelf heel moeilijk kinderen krijgen (heel veel miskramen) en vervolgens is haar schoonzusje draagmoeder van haar kindje geworden. De band tussen tante en kind zal misschien sterker zijn (en in het geval van draagmoeder gezocht zal de band tussen oma en kleinkind extra bijzonder zijn), maar het kind is zeker niet 'van hun beide'. Dat je een kind draagt, wil toch nog niet zeggen dat je ook (een beetje) moeder van het kind bent?
Jerry- Ratel
Jerry schreef:Krullebol schreef:Ik vind het een mooi programma! De redenen kunnen dan zo verschillend zijn.
Zo zie ik het zeker niet. De eicel komt niet van de moeder, dus is zij 'alleen maar' de drager van het kindje...
Een kennis van ons kon zelf heel moeilijk kinderen krijgen (heel veel miskramen) en vervolgens is haar schoonzusje draagmoeder van haar kindje geworden. De band tussen tante en kind zal misschien sterker zijn (en in het geval van draagmoeder gezocht zal de band tussen oma en kleinkind extra bijzonder zijn), maar het kind is zeker niet 'van hun beide'. Dat je een kind draagt, wil toch nog niet zeggen dat je ook (een beetje) moeder van het kind bent?
De drager is inderdaad niet direct moeder van het kind. Ik ga het proberen uit te leggen wat ik bedoel maar ben daar niet zo sterk in Maar ik denk, als je als vrouw een kind bij je draagt dat dit emotioneel ook veel met je doet, ook door hormonen e.d. Dan lijkt het mij dat gevoelens voor het kind dat in jou groeit steeds groter worden omdat jij het draagt. Als het kind er eenmaal is, is het uiteraard van dochter en man. Maar dan kan ik mij voorstellen dat je als draagster toch ook soort moeder voelt en dit misschien ook op die manier uit naar hun. Oke, ik vind het lastig maar vind het wel heel bijzonder vind dat een moeder dit doet voor haar dochter.
Krullebol- Prater
ik denk zeker dat er een 'speciale band' is tussen kind en draagmoeder
Jerry- Ratel
Ik heb net de uitzending van vorige week terug gekeken. Ga vanavond ook weer kijken.
Gast- Gast
Ik ben ook weer van de partij. Ik ben benieuwd vanavond!
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben zo benieuwd of ze nu zwanger is!
Krullebol- Prater
Mooi programma toch. Al kreeg ik bij de moeder steeds meer het idee dat ze er niet 100% achter staat. Nou is het ook een heel spannende en onzekere onderneming, maar toch.
Gast- Gast
Ik heb de eerste aflevering én het eerste stukje van deze aflevering gemist. Maar een mooi programma inderdaad.
Even nieuwsgierig: wat is de reden dat die dochter niet zwanger kan worden? En heeft die dochter ook een partner?
Even nieuwsgierig: wat is de reden dat die dochter niet zwanger kan worden? En heeft die dochter ook een partner?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Draagmoeder worden
» n.a.v..... zou je draagmoeder kunnen zijn?
» Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
» Gezocht...
» Tas gezocht!
» n.a.v..... zou je draagmoeder kunnen zijn?
» Zou jij draagmoeder kunnen/willen zijn?
» Gezocht...
» Tas gezocht!
Pagina 1 van 7
Permissies van dit forum: