Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 7:19

Clapperdie: handige site! smile Meteen ff opgeslagen!

Puggle: nou spannend, niet echt... Zou het wel prima vinden als het nu gebeurd... smile Lekker dat je even hebt kunnen shoppen! Ga eens kijken wat je allemaal gescoord hebt! Nu lekker rustig aandoen dus met je ribje!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Clapperdie vr 25 mei 2012 - 7:23

Ja vond ik wel! Heb deze site ook echt gebruikt en laten zien aan de VK.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 7:26

Vond zij dit prettig toen? Ga hem even doormailen naar mijn vriend...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie vr 25 mei 2012 - 7:40

Ze vond het wel even handig om te zien (was niet noodzakelijk) maar zo zag ze wel de frequentie goed en de duur en dat er regelmaat in zat.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Amber- vr 25 mei 2012 - 7:40

Hallo meiden!!!

@ wennes, hoe is het nu met de harde buiken? Hopelijk word het weer wat rustiger!

@ CCC, fijn dat je een wat rustige dag hebt. Goed dat je even aan jezelf denkt!
En spannend. Bij mijn zus heeft het ongeveer 4 dagen gerommeld voordat ze met 38w2 beviel.

@ ldj, heel normaal. In de eerste paar weken dat ik de kleine voelde zat er geregeld een paar dagen tussen waarin ik niets voelde.

@ puggle, fijn dat je een goede dag had in de stad qua pijn. Ga straks even in het andere topic kijken.

@ all, hier alles goed!! Ik heb sinds gistermiddag vakantie. Very Happy heb bijna 2 weken vrij. Eerst lekker genieten van een weekend thuis en dinsdag ben ik jarig en dan gaan we woensdag voor 7 dagen naar Parijs!! Echt zin in.
Gisteravond heb ik een samsung galaxy tab gekocht. Helemaal blij mee! Mijn man heeft een deel betaald, alvast cadeau voor mijn verjaardag.
En vandaag zijn de meubeltjes voor de kinderkamer n box en kinderwagen bezorgd. Wat een dozen bij elkaar haha! Binnenkort gaan we de meubeltjes in elkaar zetten, erg leuk!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 7:51

Ja het ziet er overzichtelijk uit idd Clapperdie! Heb even wat geklikt erop om een overzichtje te krijgen...

Amber: heeeerlijk! En nog 7 dagen Parijs in het vooruitzicht ook! smile Gaan jullie met de auto? Leuk he al die dozen voor de babykamer, mijn hele huis stond zowat vol toen haha! Ben benieuwd hoe het word!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 25 mei 2012 - 7:55

chococupcake schreef:Ja het ziet er overzichtelijk uit idd Clapperdie! Heb even wat geklikt erop om een overzichtje te krijgen...

Amber: heeeerlijk! En nog 7 dagen Parijs in het vooruitzicht ook! smile Gaan jullie met de auto? Leuk he al die dozen voor de babykamer, mijn hele huis stond zowat vol toen haha! Ben benieuwd hoe het word!

Ja heerlijk!! Very Happy nee we gaan met de trein!
We willen misschien dit weekend al wat meubeltjes in elkaar gaan zetten, zal dan wel een foto plaatsen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 25 mei 2012 - 7:56

Leuk je meubels :cheering: ben benieuwd als ze straks in elkaar staan hoor!
Oeh Parijs dat is zo'n super stad hè smile lekker even ertussen uit samen! Echt fijn zo'n tablet ik lig daar gerust heel de avond mee op de bank Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Amber- vr 25 mei 2012 - 8:00

Puggle schreef:Leuk je meubels :cheering: ben benieuwd als ze straks in elkaar staan hoor!
Oeh Parijs dat is zo'n super stad hè smile lekker even ertussen uit samen! Echt fijn zo'n tablet ik lig daar gerust heel de avond mee op de bank Embarassed

Inderdaad een super stad! We zijn er 7 jaar geleden ook een keer geweest!
Haha kan me dat voorstellen hoor, lig er nu ook heerlijk mee op de bank! smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 8:00

Amber: oooh heerlijk met de trein! Hebben wij ook een keer gedaan, zo lekker hoef je je nergens druk om te maken.. Gewoon lekker zitten en je bent er zo!

Puggle: haha dat heb ik met mijn laptop al... Maar goed, heb nu toch geen leven Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018 dus nu mag het haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 mei 2012 - 8:15

CCC, ze kunnen nu niks met het gaatje omdat het nog niet erg is zeg maar. Als ze het nu uit gaan boren doen ze de kies meer kwaad dan goed. Dus dat wordt afwachten tot ik er echt last van ga krijgen. Nu zag ik het gewoon zelf zitten.
Spannend dat het gaat rommelen! Het gaat nu echt dichterbij komen voor je.

Amber, lekker vakantie, geniet ervan! Ben benieuwd wanneer je de meubeltjes in elkaar gaat zetten en hoe het staat.

Hier echt een hele slechte dag gehad. Vanmiddag niet kunnen lopen van de buikpijn. Gelukkig kwam toen mijn schoonmoeder en kon ze de zorg voor B overnemen. Helaas kreeg het mannetje wel een driftbui dus daar moest ik echt bij helpen/ingrijpen. En ook dat was teveel. Lig nu met een kruik op mijn buik (blehhh vreselijk met die hitte) Als het niet zakt ga ik straks nog in bad en daarna op tijd naar bed.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  LDJ vr 25 mei 2012 - 8:19

Wennes: Wat balen dat je vandaag geen beste dag hebt gehad. Lijkt me idd geen pretje om nu in een warm bad of een warme kruik op je buik te moeten hebben. Maar als het helpt, alles voor het goede doel Wink . Ik vind het knap hoe je het doet en volhoud.

Amber: Heerlijk een paar dagen naar Parijs. Goed vooruitzicht.
Volgens mij is een tablet heel verslavend Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 561177 .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Puggle vr 25 mei 2012 - 8:52

Ccc, ik deel je gevoel met geen leven hebben Laughing wie weet gebeurd het wel snel en dan heb je ineens tijd tekort Wink

Wennes, wat rot dat je zo'n slechte dag hebt vandaag. Ik vind het ook heel knap hoe het zo doet!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 25 mei 2012 - 9:49

He Wennes wat rot zeg Sad
Zul je altijd zien, juist op de momenten dat het niet kan gedraagt je zoontje zich zo (waarschijnlijk omdat hij dondersgoed weet dat het niet kan..)
Ik hoop dat het al wat gezakt is!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 10:40

Wennes: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 699888

Even heel ego... Ik ging optijd naar bed... maar lag maar te draaien en te doen... dus telefoontje er maar weer bij gepakt... had mijn vader me gebeld... daarna een hele WA gestuurd... Mijn oma was maandag weer opgenomen omdat ze zo'n pijn in haar maag had, ze konden er niet achter komen dus na vele onderzoeken de hele week, is er vandaag uitgekomen dat ze geheel kankervrij is! Geen chemokuren meer, geen bestralingen meer... Haar maag is zo van slag geweest door wat medicijnen en stress waarschijnlijk. Ze gaat nu 2 weken naar een revalidatiecentrum om aan te sterken. Zo opgelucht zeg! Mijn moeder is ook weer enorm opgelucht, nu hoeft ze geen keuzes te maken of ze hier blijft of die kant uitgaat de aankomende weken. En het belangrijkste voor mij, mijn omaatje gaat nog even mee Very Happy En ze kan de baby dus waarschijnlijk gewoon nog zien in het najaar! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 25 mei 2012 - 11:10

Ik zag het al op fb, maar wat een goed nieuws zeg!!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 12:12

Jaaa ontzettend goed nieuws, ben zo opgelucht! Very Happy Kan er nu zelfs niet van slapen haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 25 mei 2012 - 19:58

Ccc, super. Wat fijn!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 mei 2012 - 21:49

Hey meiden, jullie lieve woorden en knuffels doen me goed! Dank jullie wel.
Mijn buik is nog niet rustig en mijn man zou vandaag met zijn vader in de tuin werken. Ik heb heel brutaal een vriendin opgebeld of B vandaag een paar uurtjes mocht komen spelen. Dit was helemaal geen probleem en hij is nu bij hun. Het geeft me wel een dubbel gevoel, aan de ene kant heel fijn dat het kan en dat waardeer ik enorm. Aan de andere kant geeft het me ook wel een gevoel van falen dat ik niet voor mijn eigen zoon kan zorgen en hem gewoon weg moet brengen. Uiteraard weet ik dat hij het naar zijn zin heeft en hij goed verzorgd wordt en dat ik het echt doe voor het goede doel, onze tweede zoon.

CCC, wat een fijn nieuws zeg!!!! Dat is een hele opluchting voor jullie allemaal.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 25 mei 2012 - 21:51

Je faalt niet meis, je hebt geen keuze en je hebt de juiste beslissing gemaakt.
B zal je dit echt echt niet kwalijk nemen en het gaat nu gewoon om de gezondheid van de kleine!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 25 mei 2012 - 21:52

Je bent verdorie bijna al 31 weken! Dat had je een paar weken geleden vast niet durven denken, echt, je doet het zo goed allemaal! :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Wennes vr 25 mei 2012 - 21:53

Lejow, Ergens weet ik dit ook wel, maar soms zijn dit gevechten die ik heb met mijn eigen gevoel. Gek mens ben ik toch ook Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 253468018
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow vr 25 mei 2012 - 21:57

Het is ook nie raar dat je die gevoelens hebt hoor, kan het me erg goed voorstellen...
Maar nu gewoon naar mij luisteren :P en lekker rustig aan doen vandaag!
En als je dan straks over 4/5/6/7 weken je kleintje vast hebt, dan weet je het weer.. Daar heb je alles voor gedaan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle vr 25 mei 2012 - 22:02

Hè wat rot wennes! Maar je faalt echt niet hoor, hier kies je toch ook niet voor. Het belangrijkste is dat je kleintje nog lekker blijft zitten toch. En je bent nu goed op weg smile en je zoontje is nu gewoon lekker aan het spelen, voor hem ook leuk! hug
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 mei 2012 - 22:04

Lejow schreef:Je bent verdorie bijna al 31 weken! Dat had je een paar weken geleden vast niet durven denken, echt, je doet het zo goed allemaal! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 281626781

Dat is waar! Ongelofelijk eigenlijk he.
*geeft zichzelf een schop onder de kont en gaat het weer zonnig en positief inzien*
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: