Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 3:55

Zo, ben weer wat positiever ingesteld smile Even weggeweest en wat dingetjes gedaan... En even dat Zeeman jurkje gescoord! I love you haha!

Nou idd... vind het een soort van lekker makkelijk eigenlijk.. maar dat is hun hele instelling vrees ik... Ik heb besloten om ja te zeggen, maar dat hun alle boodschappen mogen doen en de voorbereiding qua eten hier... Vond ik wel een goede van mezelf... En ze hoeven zeker niet eerder te komen, want dat stelde ze al voor... wil de middag lekker voor mezelf houden en miss. eventueel nog lekker kunnen slapen als het nodig is.

Arden: jeetje... ja dat bedoel ik dus. Daar zit mijn frustratie dus ook een beetje, dat er zo laks mee omgegaan word. Terwijl het toch best ernstige gevolgen kan hebben voor het kindje. Zo ken ik iemand die zijn kindje daaraan verloren heeft... Naja hier gaat het goedkomen, gewoon aan dat infuus en dan komt het vast goed! smile

Net even alle boodschapjes in huis gehaald voor een lekkere BBQ vnv Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  LDJ do 24 mei 2012 - 5:01

ccc: Het is toch ook niet meer dan logisch dat ze helpen. Afgelopen gingen wij plotseling bij een vriendin bbq-en.
Haar vriend wilde heel graag en zei liever niet omdat ze dan alle boodschappen nog moest doen en daar had ze niet zo'n zin in, kan ik wel begrijpen. Maar de jongens wilden heel graag. Toen hebben we besloten dat de jongens boodschappen gingen doen, wij hebben de boel klaar gezet, sla salade ed gemaakt, na de tijd de boel samen opgeruimd en uiteindelijk hebben we een super middag en avond gehad.
Veel plezier.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Jezzie do 24 mei 2012 - 5:15

Goed besluit ccc, het is hun idee en ze weten dat je hoogzwanger bent, dus kunnen ze ook wel wat doen voor de bbq!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Puggle do 24 mei 2012 - 5:29

Wennes, ik heb van mezelf hoge bloedruk al 10 jaar. En doordat hij nog hoger was geworden door de zwangerschap vonden ze het beter als ik zou stoppen. Nu is tie al vanaf een week of 27 goed genoeg gelukkig.

Ccc, oh wat stom zeg dat ze zich zo uitnodigen. Dat zou ik niet op prijs stellen eerlijk gezegt. Wel goed van je dat je ze zelf alles nu laat regelen, want dat deed ik idd ook niet. Welk jurkje is het geworden?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 6:47

Ja vond het wel een goede van mezelf smile Ik heb het dus even gewhatsappt omdat ze in de sportschool zijn na het werk altijd, herstel haar werk... Hij werkt niet... Maar heb nog niks teruggekregen... Dus ben benieuwd! smile Misschien hebben ze er egen zin meer in, dan zeg ik de hele afspraak af en gaan we samen uit eten heb ik als alternatief... Ergens moet ik natuurlijk grenzen stellen...

Pfff... we hebben net gebbqt, kan niet meer! Zit zooo vol! haha! Heb niet eens belachelijk veel gegeten eigenlijk...

Puggle: heb het jurkje met de bloemen gekocht Very Happy Voel je de baby al wat meer nu trouwens of heb je gebeld?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle do 24 mei 2012 - 7:06

Ben benieuwd of je een reactie krijgt idd. Bbq'en is lekker ja! Als woensdag onze tuin bestraat is ga ik gelijk een bbq kopen Very Happy
Ja die met die bloemetjes is schattig ja!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes do 24 mei 2012 - 7:18

CCC, wat goed dat ze dat gecontroleerd hebben. Tijdens de zwangerschap van B had ik ook blaasontsteking, maar hebben ze het niet onderzocht, terwijl ik toch kans op vroeggeboorte had.
Nu heb ik het 3x na laten kijken bij de huisarts maar ze zetten niks op kweek. Hier zijn ze daar dus niet makkelijk in.

Puggle, goed dat je bloeddruk nu netjes is!

Mijn man is nu heel hard aan het werk: hij moet een hele berg zand met een kruiwagen naar de achtertuin brengen en moet wel tig keer lopen! Morgen gaat mijn schoonvader aan de slag, ben benieuwd naar het resultaat.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 7:43

Wennes schreef:CCC, wat goed dat ze dat gecontroleerd hebben. Tijdens de zwangerschap van B had ik ook blaasontsteking, maar hebben ze het niet onderzocht, terwijl ik toch kans op vroeggeboorte had.
Nu heb ik het 3x na laten kijken bij de huisarts maar ze zetten niks op kweek. Hier zijn ze daar dus niet makkelijk in
.

Puggle, goed dat je bloeddruk nu netjes is!

Mijn man is nu heel hard aan het werk: hij moet een hele berg zand met een kruiwagen naar de achtertuin brengen en moet wel tig keer lopen! Morgen gaat mijn schoonvader aan de slag, ben benieuwd naar het resultaat.

De VK vertelde een paar weken geleden even tussen neus en lippen door, dat een GBS bacterie ernstige gevolgen in de zwangerschap kan hebben zoals vroeggeboorte, miskramen ed. Erg slecht dat ze bij jou niks ermee doen... Ik ben best geschrokken toen ik dat uiteindelijk hoorde...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes do 24 mei 2012 - 7:59

CCC, ik vind het ook vreemd hoor! Vooral omdat ik nog nooit blaasontsteking heb gehad en tijdens de zwangerschap van B wel.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 8:14

Ja is idd vaag... Hoe gaat het met je Wennes, nog last van harde buiken enzo?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes do 24 mei 2012 - 8:46

Ja, nog steeds harde buiken, maar vandaag best een goede dag gehad!
Gisteren was het echt drama en kreeg ik ze weer om de paar minuten dat ik wel een beetje in de stress zat.
Het blijft dus erg wisselend gaan al merk ik wel dat de weeenremmers werken dus dat is wel fijn.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC do 24 mei 2012 - 10:42

Wat fijn dat vandaag goed ging! En kan me ook goed voorstellen dat je daardoor gespannen en gestresst raakt... Elke keer toch die spanning of het door gaat zetten..

Ik heb dus volgens mij nog nooit een harde buik gehad... Soms denk ik weleens, dat hoort nu toch te komen als een soort van oefening enzo... maar voel dus niks... Naja zal vast ooit wel gebeuren dat het hier gaat doorzetten Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 253468018

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Wennes vr 25 mei 2012 - 1:15

CCC, lijkt me alleen maar heerlijk als je nog geen harde buik hebt gehad. Het hoeft er niet bij te horen hoor.

Vanmorgen met man en B naar de tandarts geweest. Ik dacht dat ik een gaatje had en er zit wel iets, maar daar kunnen ze nu nog niks mee doen. Helaas was dit tripje iets te gek en heb nu echt zoveel last. En mijn man is nu aan het werk en komt vanavond ook niet thuis. Mijn schoonmoeder is er om 3 uur, dus ik sta er nog even alleen voor.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 3:34

Oooh balen Wennes! Goed je rust nu nemen hoor! Maar waarom kunnen ze nu niks met het gaatje dan?

Ik heb vandaag lekker alle afspraken afgezegd, er komen nu zoveel mensen langs.. Heel lief hoor, maar merk dat ik soms echt op ben na dagen achter elkaar mensen over de vloer. Wil het toch altijd aan kant hebben hier, en wat lekkers in huis dus blijf bezig. Gelukkig vond vriendin het niet zo erg. Dus volgende week maar... Vandaag mijn cakepopmaker binnen gekregen! smile Misschien dat ik vanavond wat ga uitproberen, ben benieuwd of ik mooie bolletjes krijg! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 4:17

Het lijkt er trouwens op dat het rommelen waar iedereen het altijd over heeft hier is begonnen... Had van de week al wat kleine dingen, maar nu heb ik of teveel gelopen vanmiddag in de stad of ik heb het opgeroepen :P Maar goed, ik blijf relaxt en nuchter, zal wel niks zijn en het zal miss. nog wel weken kunnen duren!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  LDJ vr 25 mei 2012 - 4:58

Even ego,
Hoe zit het eigenlijk als je je kindje gevoeld hebt?
Ik heb al een paar keer kriebeltjes gevoeld, maar zoals nu al een paar dagen niet.
Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 5:01

In het begin voel je je kindje niet zo regelmatig... Vanaf 25 weken ofzo geloof ik dat de VK zei dat ik elke dag wel even contact moest hebben met de baby. Als je je er niet chill bij voelt gewoon even bellen, kunnen ze naar het hartje luisteren...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie vr 25 mei 2012 - 6:38

chococupcake schreef:Het lijkt er trouwens op dat het rommelen waar iedereen het altijd over heeft hier is begonnen... Had van de week al wat kleine dingen, maar nu heb ik of teveel gelopen vanmiddag in de stad of ik heb het opgeroepen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 253468018 Maar goed, ik blijf relaxt en nuchter, zal wel niks zijn en het zal miss. nog wel weken kunnen duren!

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 3920004554 wie weet nog weken, wie weet morgen Wink Het wordt spannend nu hoor!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  LDJ vr 25 mei 2012 - 6:39

chococupcake schreef:Het lijkt er trouwens op dat het rommelen waar iedereen het altijd over heeft hier is begonnen... Had van de week al wat kleine dingen, maar nu heb ik of teveel gelopen vanmiddag in de stad of ik heb het opgeroepen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 30 253468018 Maar goed, ik blijf relaxt en nuchter, zal wel niks zijn en het zal miss. nog wel weken kunnen duren!
Wat spannend ccc...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 6:40

Haha nou wie weet... Ben dooooodmoe en voel niks meer eigenlijk echt... Naja... wat kleine krampjes en steekjes... Zal allemaal wel... Straks lekker slapen...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie vr 25 mei 2012 - 6:47

Je weet het niet idd! Ik had een soort menstruatiekrampjes en dacht dat het ook wat voorwerk was maar ik ben die avond toch echt bevallen. En sommige hebben idd weken dat soort krampjes en steekjes. Wel goed van je dat je het wat rustiger aan doet!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla vr 25 mei 2012 - 6:53

En ik heb nog geen voorwee gevoeld tot de eerste echte wee. Wel veel harde buiken gehad, maar dat was omdat ik te druk was.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  CCC vr 25 mei 2012 - 7:02

Ja had dat dus vanmiddag ook... Soort van dat ik ongesteld moest worden gevoel in mijn onderbuik en onderrug... Niet in vlagen, maar de hele tijd... Nu weer weg, maar het is zo zwaar van onderen lijkt het wel... Heel vaag te omschrijven... Naja ik ga zo lekekr op de bank liggen en niks doen... ga er gewoon vanuit dat mijn winkelsessie door de stad iets teveel is geweest...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 25 mei 2012 - 7:15

Wat spannend ccc! Het kan natuurlijk nog even duren maar toch. Vind hè het zelf ook spannend?

Wennes, idd rustig aan doen hoor, al is dat wel vervelend. Wilde je verdoofd worden bij de tandarts? Want dat kan idd geloof ik niet.

Ik had vandaag minder pijn dus naar de stad geweest. Wat dingen nog voor de baby gehaald, plaats zo foto's in het andere topic en nieuwe schoenen smile
Helaas nu weer aardig wat pijn in mijn rib, maar ja dat is steeds tegen de avond.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie vr 25 mei 2012 - 7:16

En anders even deze site gebruiken. Bij elk krampje even klikken en wanneer het stopt

link
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: