Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Jasmine, ik had de tweede curettage ook even gemist. Wat vervelend dat het nog een keer moest zeg! Maar fijn dat het nu dan goed is. Je komt toch erg positief over hoor! Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ooh wat naar Jasmine! Dat had ik echt even gemist, dat is niet niks allemaal. Hoop dat alles nu helemaal weg is hoor, duurt allemaal te lang voor jullie.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
CCC, vervelend dat je weinig tot geen nieuwe informatie kreeg zeg.
Wel fijn dat je maar 24 uur hoeft te blijven erna, of had je zelf liever die 48?
En inderdaad, koeka is een duur merk, ik wil het óf via mp kopen, of zelf proberen na te maken
Jasmine, ja ik ook bijna 15, en woensdag, als ik dus 15 weken ben, 's avonds de geslachtsbepaling :D
Zo gek dat we dan te zien krijgen, als het goed is, wat het is!
ook ik had je 2e curretage gemist, is deze dus nog van de MA met 15.2 wkn?
Dat terugdenken doe ik ook nog wel eens, al was ik veel minder ver dan jij.
Blijft rot natuurlijk.
Puggle, Ja hier gaat alles goed! Onze dochter is er helemaal vol van, wil elke dag een kusje op mijn buik aan de baby geven, en verteld tegen iedereen dat ze grote zus wordt en een broertje of zusje krijgt, haha
LDJ, ik haat strijken, die kleertjes worden ook niet gestreken, misschien het 1e pakje zodat die écht netjes is voor op de foto's
(Voor zolang als deze schoon gaat blijven dan)
Wel fijn dat je maar 24 uur hoeft te blijven erna, of had je zelf liever die 48?
En inderdaad, koeka is een duur merk, ik wil het óf via mp kopen, of zelf proberen na te maken
Jasmine, ja ik ook bijna 15, en woensdag, als ik dus 15 weken ben, 's avonds de geslachtsbepaling :D
Zo gek dat we dan te zien krijgen, als het goed is, wat het is!
ook ik had je 2e curretage gemist, is deze dus nog van de MA met 15.2 wkn?
Dat terugdenken doe ik ook nog wel eens, al was ik veel minder ver dan jij.
Blijft rot natuurlijk.
Puggle, Ja hier gaat alles goed! Onze dochter is er helemaal vol van, wil elke dag een kusje op mijn buik aan de baby geven, en verteld tegen iedereen dat ze grote zus wordt en een broertje of zusje krijgt, haha
LDJ, ik haat strijken, die kleertjes worden ook niet gestreken, misschien het 1e pakje zodat die écht netjes is voor op de foto's
(Voor zolang als deze schoon gaat blijven dan)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
LDJ schreef:Van de week heb ik wat kleertjes gekregen van een collega en ze zei ook al; het ruikt niet zo lekker hoor, is gewassen met neutral. Ze zei tegen mij dat ik daarmee het beste kan wassen.
Is het eigenlijk ook zo dat je alles moet strijken?
Haha nee joh, waarom zou je alles moeten strijken?
Hier gewoon alles gewassen met normaal wasmiddel. Mijn kinderen hebben nooit klachten gehad. Sommige kleertjes heb ik ook nog niet eens gewassen.
Succes trouwens voor alle dames die bijna op knappen staan! het is voor mij nog maar een week terug, maar kan nu al niet voorstellen dat mijn kleintje er niet was. Het went zo snel!
Gast- Gast
Toen jullie je kindje in je buik voelde, waar voelde je het dan in het begin?
Onder je navel?
Onder je navel?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Jolicious schreef:LDJ schreef:Van de week heb ik wat kleertjes gekregen van een collega en ze zei ook al; het ruikt niet zo lekker hoor, is gewassen met neutral. Ze zei tegen mij dat ik daarmee het beste kan wassen.
Is het eigenlijk ook zo dat je alles moet strijken?
Haha nee joh, waarom zou je alles moeten strijken?
Hier gewoon alles gewassen met normaal wasmiddel. Mijn kinderen hebben nooit klachten gehad. Sommige kleertjes heb ik ook nog niet eens gewassen.
Succes trouwens voor alle dames die bijna op knappen staan! het is voor mij nog maar een week terug, maar kan nu al niet voorstellen dat mijn kleintje er niet was. Het went zo snel!
Ik vroeg me dit af omdat ik dit een keer had gezien bij teen mom ivm bactierien.
Jolicious, een week alweer, wat gaat dat snel. Gaat alles goed?
LDJ- Kletskop
LDJ, bij onze dochter voelde ik het rond 17 weken onder de rand nog van waar je ondergoed begint.
Gister dacht ik dus iets te voelen, mocht dat het inderdaad zijn dan was dat helemaal onderaan in de baarmoeder.
Gister dacht ik dus iets te voelen, mocht dat het inderdaad zijn dan was dat helemaal onderaan in de baarmoeder.
Viva- Kletskop
Ik voelde het ook echt onderin, een soort van kriebelig gevoel. Lastig te omschrijven. Nu word ik inmiddels lens getrapt
Puggle- Ratel
Bij mij ook onderin, soort van spiertrekkingsgevoel voelde het toen... Voelde het al redelijk vroeg, zo rond de 13/14 weken.
Zo, heb even alles gestreken, alles ligt netjes in de kast! Maar woow! Ik heb nu een paar olifantenvoeten en enkels joh! Geloof dat het ik-houd-vocht-vast-festijn officieel van start is gegaan hier
Zo, heb even alles gestreken, alles ligt netjes in de kast! Maar woow! Ik heb nu een paar olifantenvoeten en enkels joh! Geloof dat het ik-houd-vocht-vast-festijn officieel van start is gegaan hier
CCC- Ratel
Oh jee, ik hoop niet voor je dat je vocht vast gaat houden
Puggle- Ratel
Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
LDJ: zag je op FB! Leuke meid ben je zeg!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Bij mij ook onderin, soort van spiertrekkingsgevoel voelde het toen... Voelde het al redelijk vroeg, zo rond de 13/14 weken.
Hier hetzelfde maar wel wat later, volgens mij rond 15/16 weken. Met n voorliggende placenta nog best vlot...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
chococupcake schreef:Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
Oeh, ik wil LDJ ook zien
En de rest ook, ik ben altijd nieuwsgierig naar iedereen!
Viva- Kletskop
Ik heb LJD ook gezien, en me netjes voorgesteld je bent inderdaad een leuke meid!
Muppetje- Ratel
chococupcake schreef:Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
Dank jewel .
Ik moet nog even ontdekken wie jij bent .
LDJ- Kletskop
Dank jewel .Muppetje schreef:Ik heb LJD ook gezien, en me netjes voorgesteld je bent inderdaad een leuke meid!
Erg leuk om jullie te zien en zo misschien wat beter te leren kennen!!
Leuke meid ben je!
Laatst aangepast door LDJ op ma 14 mei 2012 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ- Kletskop
LDJ schreef:chococupcake schreef:Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
Dank jewel .
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Gast- Gast
Jij bent ook een mooiert !!chococupcake schreef:Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
LDJ- Kletskop
Snoepy87 schreef:LDJ schreef:chococupcake schreef:Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
Dank jewel .
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Naar mij? Heb er even ingezet wie ik ben, is makkelijker
CCC- Ratel
LDJ schreef:Jij bent ook een mooiert !!chococupcake schreef:Nee hoop het idd ook niet! Denk dat het komt omdat ik een paar uur had gestaan, had ook meteen de hele waskamer even aangepakt... Dus miss gewoon te lang gestaan ofzo... Ach, overleef het wel weer
haha thnx
CCC- Ratel
He, ik hoopte op een tip, ik zou niet weten hoe ik jullie kan vinden.
Ik weet Parel, Anniej, Rejoy, kwak (vrienden) en lejow en jolicious te vinden (geen vrienden).
Maar daar houdt het mee op
Ik weet Parel, Anniej, Rejoy, kwak (vrienden) en lejow en jolicious te vinden (geen vrienden).
Viva- Kletskop
Zal ik je toevoegen? Volgens mij heb ik je gespot.....Viva schreef:He, ik hoopte op een tip, ik zou niet weten hoe ik jullie kan vinden.
LDJ- Kletskop
Doe dat, ik word nieuwsgierig van al die posts hierboven!
(Kwam het door een foto dan dat je weet wie ik ben?)
(Kwam het door een foto dan dat je weet wie ik ben?)
Viva- Kletskop
Als jullie mij zien mogen jullie me toevoegen hoor... Ga nu slapen, slaap lekker zo allemaal
Muppetje- Ratel
Ik ben ook nieuwsgierig
Puggle- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen