Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+32
Snoes
bolus26
Aimee
Wennes
troela
Bruintje Beer
Jasmine
slaatje
Happydobby
L!ND@
vlinder-19
Steep
Filoria
LDJ
MAS
Papillio
Viva
PiP
Clapperdie
Happy
Jezzie
CCC
tweeling
Amber-
miss piggy
Lejow
Monnie
piene1983
Puggle
Rouge
Muppetje
Shy
36 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Puggle, ik moet het ook maar zien vast te houden hoor, die creativiteit, had net 'bijna" mijn naaimachine door het raam gegooid.
Steeds liep mijn zilverdraad vast. Denk dat het te dik was, dus nu is mijn roze wafel/badstof dekentje gestikt met een wit draad.
Maar dat valt vanaf hier niet heel erg op, is sowieso op roze biasband, maar nu weer even wachten tot ik verder ga hoor
Muppet, oh daar ga ik dan eens even naar googlen! Zou wel rot zijn als ik een heel 3d beeld van mijn placenta ipv baby kreeg
Jazzlyn, ik twijfel echt enorm tussen de joolz en de bugaboo
We hebben nu een mutsearts, van onze dochter, maar de joolz en de bugaboo zijn zó wendbaar, echt heerlijk.
Ik moet dan wel echt lopend boodschappen doen, dus het had heel goed uitgekomen als ik veel boodschappen daarin kwijtkon.
Nu is het dan ook maar voor een halfjaar (zitgedeelte) ongeveer dat dat niet kan, maar toch.
Jezzie, fijne vakantie!
Snoes, na ie van iets minder dan een week, in dat gestreepte jurkje, nog niet nee
Misschien morgen, ligt eraan of ik er zin in heb
Jou buikje groeit ook al lekker door zeg!!
Steeds liep mijn zilverdraad vast. Denk dat het te dik was, dus nu is mijn roze wafel/badstof dekentje gestikt met een wit draad.
Maar dat valt vanaf hier niet heel erg op, is sowieso op roze biasband, maar nu weer even wachten tot ik verder ga hoor
Muppet, oh daar ga ik dan eens even naar googlen! Zou wel rot zijn als ik een heel 3d beeld van mijn placenta ipv baby kreeg
Jazzlyn, ik twijfel echt enorm tussen de joolz en de bugaboo
We hebben nu een mutsearts, van onze dochter, maar de joolz en de bugaboo zijn zó wendbaar, echt heerlijk.
Ik moet dan wel echt lopend boodschappen doen, dus het had heel goed uitgekomen als ik veel boodschappen daarin kwijtkon.
Nu is het dan ook maar voor een halfjaar (zitgedeelte) ongeveer dat dat niet kan, maar toch.
Jezzie, fijne vakantie!
Snoes, na ie van iets minder dan een week, in dat gestreepte jurkje, nog niet nee
Misschien morgen, ligt eraan of ik er zin in heb
Jou buikje groeit ook al lekker door zeg!!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
OOoh wat een leuke spulletjes! Ik heb dezelfde box besteld, hij komt denk ik overmorgen maar man wil hem nog niet opzetten hahaha. De kinderwagen staat al weken in de gang onder de trap geparkeerd. Zo leuk!
Gast- Gast
Viva, ik zou de joolz niet nemen, mijn schoonzus heeft hem en ik vond hem erg zwaar ingeklapt. Hij klapt ook minder klein in en ik vond hem eigelijk ook niet zo heel licht rijden maar het is natuurlijk persoonlijk en ik ben gewoon al jaren gek van bugaboo
Ccc, ik weet niet welke je bedoelt. Maar klinkt erg leuk!
Jezzie, lekker zeg even op vakantie! Waar gaat de reis heen? Ben benieuwd straks naar jullie kamertje.
Jazzlyn, ja hij rijd idd heerlijk. Ik ben benieuwd dan hoe ik de mand ga ervaren straks
Snoes, alweer 13 weken. Wanneer heb je weer een echo?
Dezelfde box als mij Charlie? Hij is wel prettig vind ik, niet te massief.
Mijn man heeft net het kaartje afgemaakt, hij heeft het helemaal zelf gemaakt en vind hem erg mooi geworden
Ccc, ik weet niet welke je bedoelt. Maar klinkt erg leuk!
Jezzie, lekker zeg even op vakantie! Waar gaat de reis heen? Ben benieuwd straks naar jullie kamertje.
Jazzlyn, ja hij rijd idd heerlijk. Ik ben benieuwd dan hoe ik de mand ga ervaren straks
Snoes, alweer 13 weken. Wanneer heb je weer een echo?
Dezelfde box als mij Charlie? Hij is wel prettig vind ik, niet te massief.
Mijn man heeft net het kaartje afgemaakt, hij heeft het helemaal zelf gemaakt en vind hem erg mooi geworden
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Puggle, die ster mobiel hebben wij ook, vind hem zooo leuk!
Kan het zo snel even niet terugvinden, maar Wennes hoe was het bij de gyn?
Kan het zo snel even niet terugvinden, maar Wennes hoe was het bij de gyn?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Viva, je begint het inderdaad wel te zien bij mij, leuk! Al lijkt het nu voor buitenstaanders eerder dat ik gewoon een buikje heb ofzo
Puggle, ik heb 25 juni weer een echo! Ik ben benieuwd naar jullie kaartje!
Ik ga na mijn werk straks naar het kinderdagverblijf, ons kindje inschrijven. We hebben eindelijk een keuze gemaakt welke we willen, dus hopen dat er nog een plaatsje is voor ons!
Puggle, ik heb 25 juni weer een echo! Ik ben benieuwd naar jullie kaartje!
Ik ga na mijn werk straks naar het kinderdagverblijf, ons kindje inschrijven. We hebben eindelijk een keuze gemaakt welke we willen, dus hopen dat er nog een plaatsje is voor ons!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja ik show hem hier wel als ze er is wat leuk dat jullie eruit zijn. Hoeveel uur/dagen wil je gaan werken straks snoes?
Puggle- Ratel
Puggle: leuk toch een zelfgemaakt kaartje! Superbenieuwd! Wij zijn hier eindelijk uit over de versie qua tekst!
Snoes: spannend! Wat voor KDV heb je gekozen? Hoop dat er nog plek is voor jullie kindje!
Snoes: spannend! Wat voor KDV heb je gekozen? Hoop dat er nog plek is voor jullie kindje!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@Snoes, leuk dat je gaat inschrijven voor een kdv, hopelijk hebben ze plek!
@Puggle, wat leuk een zelfgemaakt kaartje! Ik ben ook benieuwd
@All, we gaan met de caravan een weekje naar luxemburg.
@Puggle, wat leuk een zelfgemaakt kaartje! Ik ben ook benieuwd
@All, we gaan met de caravan een weekje naar luxemburg.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Puggle, ik heb halftijds tijdskrediet aangevraagd, dus ik zou dan 19 uur per week gaan werken. De ene week werk ik dan maandag, dinsdag en woensdag. De andere week donerdag en vrijdag. Super relaxed!
CCC, wat bedoel je met wat voor KDV we gekozen hebben?
Jezzie, Luxemburg, wat leuk! Ik ben helemaal weg van Luxemburg!
CCC, wat bedoel je met wat voor KDV we gekozen hebben?
Jezzie, Luxemburg, wat leuk! Ik ben helemaal weg van Luxemburg!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ja, ik ben er ook al een keer eerder geweest...,mooi plekje aan het water! Lekker een weekje ontspannen! Dat kan ik wel even gebruiken op dit moment!
Jezzie- Ratel
Omdat je zegt dat jullie eindelijk een keuze hebben kunnen maken welk KDV het word, waar onderscheiden ze zich mee enz.
CCC- Ratel
Jezzie, waar in Luxemburg gaan jullie precies heen?
CCC, oh op die manier! Nou nee, we waren gewoon naar verschillende kinderdagverblijven geweest, gewoon kijken waar we zelf het beste gevoel bij hadden, die voor ons het gemakkelijkste zijn qua openingstijden (omdat ik vaak al om 6u30 moet beginnen) etc. En uiteindelijk hebben we dan nu gekozen voor eentje waar we ons gelijk vanaf het begin heel erg goed bij voelden.
CCC, oh op die manier! Nou nee, we waren gewoon naar verschillende kinderdagverblijven geweest, gewoon kijken waar we zelf het beste gevoel bij hadden, die voor ons het gemakkelijkste zijn qua openingstijden (omdat ik vaak al om 6u30 moet beginnen) etc. En uiteindelijk hebben we dan nu gekozen voor eentje waar we ons gelijk vanaf het begin heel erg goed bij voelden.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes, we gaan naar Esch-sur-Sûre
Jezzie- Ratel
Ah, zo mooi daar!
Snoes- Lady Post-a-lot
Aaah oke! Goed bezig! Nou hopelijk hebben ze gewoon nog plek voor jullie kindje.
CCC- Ratel
Snoes, dat is dan denk ik wat we hier ouderschapsverlof noemen. Jullie noemen het dan tijdskrediet?
Idd lekker hoor die werktijden! En fijn dat jullie geslaagd zijn voor een dagverblijf.
Jezzie, oh Luxemburg is mooi, ben er ook 2 keer geweest. Al wel jaren terug hoor! Heerlijk even weg.
Ccc, hoe gaat het met jou? Las dat je lekker mobiel loos was vandaag
Ja het kaartje is erg mooi geworden
Morgenochtend moet ik mijn bloedruk laten controleren op de verlosafdeling. Ik hoop dat alles goed is!
Idd lekker hoor die werktijden! En fijn dat jullie geslaagd zijn voor een dagverblijf.
Jezzie, oh Luxemburg is mooi, ben er ook 2 keer geweest. Al wel jaren terug hoor! Heerlijk even weg.
Ccc, hoe gaat het met jou? Las dat je lekker mobiel loos was vandaag
Ja het kaartje is erg mooi geworden
Morgenochtend moet ik mijn bloedruk laten controleren op de verlosafdeling. Ik hoop dat alles goed is!
Puggle- Ratel
Puggle, nee wij hebben ook ouderschapsverlof, zowel moeder als vader elk 4 maanden. Ofwel voltijds op te nemen, ofwel halftijds ofwel 4/5. Maar dat neem ik voorlopig nog niet op, ik ga eerst voor halftijds tijdskrediet (= loopbaanonderbreking) omdat dat 'maar' tot 8 jaar kan. Ouderschapsverlof kunnen we eventueel opsparen tot 12 jaar.
Onze kleine spruit is inmiddels ingeschreven en er was nog plaats! Superfijn dat dat geregeld is, moeten we daar alweer niet meer aan denken.
Onze kleine spruit is inmiddels ingeschreven en er was nog plaats! Superfijn dat dat geregeld is, moeten we daar alweer niet meer aan denken.
Snoes- Lady Post-a-lot
Aah oké. Dan is dan toch weer anders als hier. Wel lekker in ieder geval
Puggle- Ratel
Wat een verschil idd in al die regelingen per land zeg! Fijn dat er plek was Snoes! Weer een zorg minder en weer wat op je lijstje kunnen afstrepen!
Puggle: spannend morgen! Hoop dat alles gewoon in orde is!
Jaaa ik had vandaag lekker geen telefoon bij me. Heeeer-lijk! Merk sowieso al dat ik uit verveling teveel met dat ding in mijn handen zit... En daar ergerde ik me de laatste tijd al wat meer aan, krijg zoveel WA berichten per dag dat het wel lijkt of ik de hele dag met iedereen per chat met iedereen sociaal ben... Mijn telefoon is ook zo snel leeg de laatste tijd en nu dacht ik, weet je vind het gezegend laat dat ding lekker thuis. Nou niks gemist hoor, alleen gaan mensen nu wel heel erg gissen enzo haha! Zal ze al aan het bevallen zijn? Miss. is ze nu wel bezig enz. enz. had eigenlijk een paar weken later als uitgerekende datum moeten doorgeven aan mensen, dan blijft iedereen rustig Merk nu dat mensen om ons heen het spannender vinden dan wij zelf haha ook zoiets geks...
Ga zo nog even greys kijken en dan lekker naar bed!
Puggle: spannend morgen! Hoop dat alles gewoon in orde is!
Jaaa ik had vandaag lekker geen telefoon bij me. Heeeer-lijk! Merk sowieso al dat ik uit verveling teveel met dat ding in mijn handen zit... En daar ergerde ik me de laatste tijd al wat meer aan, krijg zoveel WA berichten per dag dat het wel lijkt of ik de hele dag met iedereen per chat met iedereen sociaal ben... Mijn telefoon is ook zo snel leeg de laatste tijd en nu dacht ik, weet je vind het gezegend laat dat ding lekker thuis. Nou niks gemist hoor, alleen gaan mensen nu wel heel erg gissen enzo haha! Zal ze al aan het bevallen zijn? Miss. is ze nu wel bezig enz. enz. had eigenlijk een paar weken later als uitgerekende datum moeten doorgeven aan mensen, dan blijft iedereen rustig Merk nu dat mensen om ons heen het spannender vinden dan wij zelf haha ook zoiets geks...
Ga zo nog even greys kijken en dan lekker naar bed!
CCC- Ratel
Kan me voorstellen dat het soms wel relaxed is om je telefoon niet bij te hebben, CCC. En zeker ook dat mensen dan gaan gissen haha. Mijn collega's zeiden ook al voor de grap dat ik beter had gezegd rond 15 december te zijn uitgerekend, omdat iedereen anders begint te gissen haha .
Snoes- Lady Post-a-lot
Hoi meiden, ik heb niet terug gelezen wat iedereen heeft geschreven. Ik heb even een paar dip dagen.
Afgelopen dinsdagmiddag weer naar de gynaecoloog geweest. Aangezien het
lange tijd stabiel is gebleven had ik goede hoop dat het nu nog zo was,
maar helaas. De bmh was eerst 2.5 en nu 1.8. Ik had eerst kleine
trechtervormige ontsluiting, dat is nu een stuk groter geworden! Wel was
er te zien dat als ik daar even lag dat de spanning eraf ging en de
1.8cm naar 2.0-2.1 ging. Dit houdt in dat rust mij goed doet, maar ook
dat ik niet meer teveel mag zitten, maar moet liggen zodat er minder
druk op komt te staan.
Helaas gisteravond met mijn mannetje ruzie gehad (tja de situatie breekt
ons allebei toch wel op) en ik heb me zo druk gemaakt dat ik gelijk
flinke harde buiken/beginnende weeën kreeg. Dus in bad en daarna naar
bed. Mijn buik is nu nog flink onrustig en ik maak me er heel erg druk
om. Moet ik natuurlijk niet doen want dat is weer niet goed, maar zit er
echt even doorheen.
Daarbij is de babykamer nog niet af, de tuin ligt nog overhoop, we komen
maar niet uit de naam en ben nu bezig met het bekijken voor een
geboortekaartje maar dat is toch lastiger dan ik dacht.
Afgelopen dinsdagmiddag weer naar de gynaecoloog geweest. Aangezien het
lange tijd stabiel is gebleven had ik goede hoop dat het nu nog zo was,
maar helaas. De bmh was eerst 2.5 en nu 1.8. Ik had eerst kleine
trechtervormige ontsluiting, dat is nu een stuk groter geworden! Wel was
er te zien dat als ik daar even lag dat de spanning eraf ging en de
1.8cm naar 2.0-2.1 ging. Dit houdt in dat rust mij goed doet, maar ook
dat ik niet meer teveel mag zitten, maar moet liggen zodat er minder
druk op komt te staan.
Helaas gisteravond met mijn mannetje ruzie gehad (tja de situatie breekt
ons allebei toch wel op) en ik heb me zo druk gemaakt dat ik gelijk
flinke harde buiken/beginnende weeën kreeg. Dus in bad en daarna naar
bed. Mijn buik is nu nog flink onrustig en ik maak me er heel erg druk
om. Moet ik natuurlijk niet doen want dat is weer niet goed, maar zit er
echt even doorheen.
Daarbij is de babykamer nog niet af, de tuin ligt nog overhoop, we komen
maar niet uit de naam en ben nu bezig met het bekijken voor een
geboortekaartje maar dat is toch lastiger dan ik dacht.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wennes: he wat balen zeg! Kan me ook echt voorstellen dat dit jullie nu even beide opbreekt, dus het is logisch dat er spanningen ontstaan en dat dus tot uitting komt. Alleen handig is het nu even niet, omdat het voor meer stress en spanning zorgt natuurlijk. Maar zo gaan die dingen helaas gewoon. Meid, vergeet niet dat je al een heeeel eind bent gekomen he! En over een paar weekjes is alle stress en spanning voorbij en dan kunnen jullie genieten en deze periode een beetje gaan verwerken en achter jullie laten.
Wat moete r allemaal nog gebeuren in de babykamer? Is het geen optie om alleen nu even het hoognodige te doen, en eventueel de baby bij jullie op de kamer en dat jullie daarna wat samen eraan doen? Of zeg ik nu wat geks? En de naam, hebben jullie al beiden een eigen lijstje gemaakt enzo?
Reageer later even uitgebreider, ga even met mijn overbuuf gezellig winkelen!
Wat moete r allemaal nog gebeuren in de babykamer? Is het geen optie om alleen nu even het hoognodige te doen, en eventueel de baby bij jullie op de kamer en dat jullie daarna wat samen eraan doen? Of zeg ik nu wat geks? En de naam, hebben jullie al beiden een eigen lijstje gemaakt enzo?
Reageer later even uitgebreider, ga even met mijn overbuuf gezellig winkelen!
CCC- Ratel
CCC: Ik lees ineens nog 9 dagen te gaan
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ah wennes wat super rot zeg dat het even minder gaat! En vervelend van de ruzie. Is het nu toch wel weer goed?
Hopelijk word het toch rustiger in je buik, zou toch wel heel mooi zijn als de baby nog even blijft zitten.
Ccc, gezellig winkelen. Niet teveel shoppen hè idd nog 9 dagen te gaan, wat super gek hè als je dat zo ziet staan
Vanochtend naar het ziekenhuis geweest en mijn onderdruk was 90 dus was goed gelukkig. Verder 3 kwartier aan de ctg gelegen en gelukkig was dat ook goed, dus heb de verlosafdeling weer gezien en mocht naar huis. Volgende week controle. Ben benieuwd wanneer ze komt. Zo'n gek idee dat je dat gewoon niet weet...
Hopelijk word het toch rustiger in je buik, zou toch wel heel mooi zijn als de baby nog even blijft zitten.
Ccc, gezellig winkelen. Niet teveel shoppen hè idd nog 9 dagen te gaan, wat super gek hè als je dat zo ziet staan
Vanochtend naar het ziekenhuis geweest en mijn onderdruk was 90 dus was goed gelukkig. Verder 3 kwartier aan de ctg gelegen en gelukkig was dat ook goed, dus heb de verlosafdeling weer gezien en mocht naar huis. Volgende week controle. Ben benieuwd wanneer ze komt. Zo'n gek idee dat je dat gewoon niet weet...
Puggle- Ratel
Wennes, wat rot voor je. Het zit je zo te lezen ook allemaal niet mee. Hopelijk wordt en blijft je buik nu wat rustiger zodat jullie kleintje nog even kan blijven zitten.
CCC, 9 dagen is inderdaad nog erg kort zeg!
Puggle, wat fijn dat alles bij jou weer goed was. Heb je nu wekelijks een controle?
CCC, 9 dagen is inderdaad nog erg kort zeg!
Puggle, wat fijn dat alles bij jou weer goed was. Heb je nu wekelijks een controle?
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken