Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Frustraties spuien :)

+12
Tabbert
slaatje
Twellie
FireButterfly
RYW
Zora
Arwyn
Bay
Roodkapje
Susan
Bliss
Poubelle
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Poubelle wo 13 jun 2012 - 5:38

Arwyn schreef:Laat het varen.
Ook al zou hij je op een gegeven moment terug willen, niet doen. Hij gedraagt zich verre van netjes naar jou toe en is het daarom al niet waard dat jij weer terug naar hem zou gaan.

Daar gaat het al een poosje niet meer om.. Ik wil hem niet meer terug.
Het is nu idd het principe.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Arwyn wo 13 jun 2012 - 5:41

Ik zie nu pas dat je openingspost al uit april is.. Frustraties spuien :) - Pagina 2 394967
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Zora wo 13 jun 2012 - 7:04

Ik zou ook uit principe die spullen goedschiks of kwaadschiks terugwillen, maar het beste advies is hier natuurlijk om het te laten gaan smile Kom je heel sterk over, en dat ben je ook! Ik zou niks meer laten horen, dus ook niet dat je er klaar mee bent...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Susan wo 13 jun 2012 - 7:10

Je schiet er niks mee op, het enige is dat je je nog steeds aan het lijntje gehouden voelt, omdat je hem nodig hebt om die spullen terug te krijgen. Het zou mij niks verbazen als hij dat zelf ook wel weet en het er ook een beetje om doet, bewust of onbewust. Juist daarom zou ik het laten gaan. Dan verliest hij pas echt zijn greep op jou en kun je verder gaan. Die spullen teruggeven, dat kan hij echt nog tot in de eewigheid rekken. Wil je echt zo lang een gefrustreerd gevoel houden?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  RYW wo 13 jun 2012 - 7:18

'Kan je me je adres geven, dan kom ik met mijn nieuwe vriend mijn spullen halen komende zaterdag' Wink

Ik snap je principekwestie wel. Het is natuurlijk beter om het los te laten maar dat is soms niet makkelijk. Laat het alleen niet zover komen dat het je echt bezighoudt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  FireButterfly wo 13 jun 2012 - 8:48

RYW schreef:'Kan je me je adres geven, dan kom ik met mijn nieuwe vriend mijn spullen halen komende zaterdag' Wink

Desnoods vraag je een vriend van een vriend(in) van je of hij met je mee wilt en je vriend wilt spelen.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Twellie wo 13 jun 2012 - 9:02

FireButterfly schreef:
RYW schreef:'Kan je me je adres geven, dan kom ik met mijn nieuwe vriend mijn spullen halen komende zaterdag' Wink

Desnoods vraag je een vriend van een vriend(in) van je of hij met je mee wilt en je vriend wilt spelen.

Volgens mij daal je dan wel af tot het niveau waarop ex-vriend zich momenteel gedraagt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  RYW wo 13 jun 2012 - 9:14

Tuinstoel schreef:
FireButterfly schreef:
RYW schreef:'Kan je me je adres geven, dan kom ik met mijn nieuwe vriend mijn spullen halen komende zaterdag' Wink

Desnoods vraag je een vriend van een vriend(in) van je of hij met je mee wilt en je vriend wilt spelen.

Volgens mij daal je dan wel af tot het niveau waarop ex-vriend zich momenteel gedraagt.

Vandaar de knipoog Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Twellie wo 13 jun 2012 - 9:17

RYW schreef:
Tuinstoel schreef:
FireButterfly schreef:
RYW schreef:'Kan je me je adres geven, dan kom ik met mijn nieuwe vriend mijn spullen halen komende zaterdag' Wink

Desnoods vraag je een vriend van een vriend(in) van je of hij met je mee wilt en je vriend wilt spelen.

Volgens mij daal je dan wel af tot het niveau waarop ex-vriend zich momenteel gedraagt.

Vandaar de knipoog Wink

Oh, ik doelde eigenlijk meer op het inzetten van een nep-vriend Frustraties spuien :) - Pagina 2 561177 .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  RYW wo 13 jun 2012 - 9:21

Oh ja, dat zou ik ook niet echt doen. Maar erover fantaseren kan erg leuk zijn, denk ik Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Poubelle wo 13 jun 2012 - 9:55

Haha ja ik heb er net een leuk verhaal omheen bedacht met een vriendin! Maar het echt doen? Nee, dan vind ik idd dat ik net zo kinderachtig doe.
M'n neef had ook al aangeboden om 2 brede vriendin van 'm mee te sturen. Vind ik ook niet zo'n goed plan.
Het is gelukkig niet zo dat het me de hele tijd frustreert, het is alleen vandaag weer, omdat ie belooft iets te doen en gewoon weer zo achterlijk doet.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  slaatje wo 13 jun 2012 - 20:54

Pixie schreef:Haha ja ik heb er net een leuk verhaal omheen bedacht met een vriendin! Maar het echt doen? Nee, dan vind ik idd dat ik net zo kinderachtig doe.
M'n neef had ook al aangeboden om 2 brede vriendin van 'm mee te sturen. Vind ik ook niet zo'n goed plan.
Het is gelukkig niet zo dat het me de hele tijd frustreert, het is alleen vandaag weer, omdat ie belooft iets te doen en gewoon weer zo achterlijk doet.

Geil :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Tabbert wo 13 jun 2012 - 22:02

Mijn ex wilde mij ook perse nog zien en hield daarom ook spullen van mij. Ik had echter nog de sleutel van zijn huis en heb mijn zus op een werkdag erop af gestuurd. Dus toen hij thuis kwam van zijn werk waren mijn spullen weg en lag zijn sleutel op tafel. Haha. Beste wat ik ooit heb gedaan om ermee klaar te zijn :cheering:

Mijn ex had enkel niet alles in de doos gedaan (die klaar stond voor als ik kwam) maar die overige spullen mag steken op een donker plek.

Vind het echt vervelend voor je Pixie. Mannen kunnen echt nog zo treiteren nadat de relatie voorbij is. Het is ook fijn om er een officiële streep onder te kunnen zetten. Stom dat hij jou dat niet gunt. Ik zeg laat het maar gaan. Hij belt je toch niet terug hug
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Poubelle zo 24 jun 2012 - 0:52

Het is nu eindelijk klaar.

Vorige week heb ik 'm op z'n werk gebeld, waarom hij niet was langsgekomen. Kreeg een raar excuus te horen, maar hij wilde afgelopen maandag wel langskomen.
Tegen 9u hoorde ik nog niks, dus stuurde ik maar een berichtje maar ik kreeg geen reactie. Toens tuurde ik of hij ajb de moeite wilde nemen om op me te reageren of dat ik weer voor jan lul aan het wachten was. Toen kreeg ik wel reactie, hij was nog aan het werk en kon toch nog komen. (Hij moet met het ov komen en dat duurt ongeveer 3 kwartier, ik zag het dus niet gebeuren).
Tegen half 11 belde ik maar, op de vraag of ie van plan was geweest om nog te komen kreeg ik als reactie 'wat denk je zelf, na jouw berichtjes.' Toen ben ik boos geworden en heb ik gezegd dat ik gefrustreerd was omdat ik achter iemand aan moest die ik eigenlijk niet meer wilde zien of spreken. Die reactie had hij denk ik niet verwacht. Hij wilde opnieuw een avond afspreken, ik zei dat ik geen avond meer voor hem vrij wilde houden, ik heb gezegd dat ie het zaterdag maar mee moest nemen naar z'n werk, ik kwam daar wel heen. Meteen daarna kreeg ik een whatsappje, waarom ik zo deed. Ik het nog een keer uitgelegd, en kreeg weer geen reactie.
Vrijdagavond stuurde ik een berichtje ter herinnering dat ie de spullen mee moest nemen naar z'n werk. Hier reageerde ie dan wel weer op, van hoe laat tot hoe laat hij aan het werk was.
Ik ben met 3 vriendinnen naar Utrecht gegaan, we hebben gewinkeld en lekker geluncht en aan het einde van de dag zijn we bij zijn winkel langsgegaan. Ten minste, ik ben naar binnen gegaan met 1 vriendin, de andere 2 moesten van mij buiten blijven wachten, vond het anders ook zo stom staan.
Hij kwam ons allebei 3 zoenen geven, vroeg hoe het met mij ging en ging de spullen halen.
Hij zag er niet goed uit, z'n baard was te lang, onverzorgd, en hij stonk. Dat viel m'n vriendin ook op.
Toen ik de spullen terugkreeg vroeg ie hoe het ging met m'n rijbewijs en m'n werk, dat was allebei heel goed dus hij feliciteerde me. Hij zei dat ie het leuk vond om me te zien. Mijn reactie was 'Jammer dat het zo lang heeft moeten duren.' Toen zei hij 'Ja, maar het is voor mij ook moeilijk.' Dit vind ik een hoop onzin, maargoed, heb ik maar niet gezegd. Ik zei 'Waarom heb je dat dan niet gewoon gezegd?' Zegt ie 'Je weet toch hoe ik ben met gevoelens, jij bent daar anders in.'
Toen zei ik 'Ja. Ah well..' en ik wilde gedag gaan zeggen. Zegt hij, een beetje verbaasd 'ik zeg zoiets en jij reageert met ah well?!' Ik zei 'Ja, jij bent aan het werk, een echt gesprek kunnen we er niet van maken.'
En toen heb ik gedag gezegd en ben ik weggegaan.
's Avonds kreeg ik nog een whatsapp dat ie het leuk vond om me te zien.
Ik mis nog wat make up maar dat maakt niet uit. Het is klaar!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Blond zo 24 jun 2012 - 1:30

Fijn dat het klaar is, maar toch vervelend dat het op deze manier moet hè. Pff van zo'n kerel zou ik het helemaal heen en weer krijgen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Esperanza zo 24 jun 2012 - 1:40

Wat vervelend dat het zo is gelopen!
Heb je nu wel het gevoel dat je er echt een streep onder kunt zetten?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Susan zo 24 jun 2012 - 2:07

Dit lijkt me er wel heel erg op wijzen dat hij die spullen inderdaad zo lang heeft achtergehouden om eigenhandig de deur op een kiertje te houden. Jammer dat hij niet gewoon eerlijk kon zijn dat hij het er moeilijk mee had. Ik kan me goed voorstellen dat jij er nu wel klaar mee bent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  FireButterfly zo 24 jun 2012 - 2:16

Eens met Susan.

Erg teleurstellend dat hij daar niet eerlijk over had kunnen zijn. Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal klaar met hem bent.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Poubelle zo 24 jun 2012 - 2:27

Ja ik ben er nu wel echt helemaal klaar mee.
M'n vriendinnen zeiden al, misschien heeft ie je make-up ook wel gehouden zodat je daar nog achteraan komt.
Geen idee of dat zo is, maar dat ga ik niet doen in ieder geval.

Als reactie op zijn whatsapp had ik gisteravond nog gestuurd 'Ja, was wel even leuk. Jammer dat je het niet eerder gezegd hebt, dat je het moeilijk vond. Dan was mijn reactie van de week ook anders geweest waarschijnlijk.'
Hoe verrassend, daar krijg ik weer geen reactie op Wink.
Ik heb z'n telefoonnr net gewist.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  SoGood zo 24 jun 2012 - 2:34

Pixie schreef:Ja ik ben er nu wel echt helemaal klaar mee.
M'n vriendinnen zeiden al, misschien heeft ie je make-up ook wel gehouden zodat je daar nog achteraan komt.
Geen idee of dat zo is, maar dat ga ik niet doen in ieder geval.

Als reactie op zijn whatsapp had ik gisteravond nog gestuurd 'Ja, was wel even leuk. Jammer dat je het niet eerder gezegd hebt, dat je het moeilijk vond. Dan was mijn reactie van de week ook anders geweest waarschijnlijk.'
Hoe verrassend, daar krijg ik weer geen reactie op Wink.
Ik heb z'n telefoonnr net gewist.

Wat goed van je Pixie, je mag trots zijn op jezelf. Frustraties spuien :) - Pagina 2 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Poubelle zo 24 jun 2012 - 3:17

Sogood schreef:
Pixie schreef:Ja ik ben er nu wel echt helemaal klaar mee.
M'n vriendinnen zeiden al, misschien heeft ie je make-up ook wel gehouden zodat je daar nog achteraan komt.
Geen idee of dat zo is, maar dat ga ik niet doen in ieder geval.

Als reactie op zijn whatsapp had ik gisteravond nog gestuurd 'Ja, was wel even leuk. Jammer dat je het niet eerder gezegd hebt, dat je het moeilijk vond. Dan was mijn reactie van de week ook anders geweest waarschijnlijk.'
Hoe verrassend, daar krijg ik weer geen reactie op Wink.
Ik heb z'n telefoonnr net gewist.

Wat goed van je Pixie, je mag trots zijn op jezelf. Frustraties spuien :) - Pagina 2 561177

Dankjewel, lief van je!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Susan zo 24 jun 2012 - 3:23

Stom van hem dat hij nu juist het tegenovergestelde heeft bereikt van wat hij wilde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Esperanza zo 24 jun 2012 - 3:25

Wat fijn dat je er nu echt een punt achter kan zetten, en goed dat je z'n nummer hebt verwijderd. Nu kun je het ook echt voor jezelf afsluiten!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Melis_je zo 24 jun 2012 - 5:59

Pixie schreef:
Hij zag er niet goed uit, z'n baard was te lang, onverzorgd, en hij stonk. (...) Ik mis nog wat make up maar dat maakt niet uit. Het is klaar!

Misschien heeft hij die gehouden voor zijn persoonlijke verzorging Twisted Evil

Fijn dat het klaar is!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Poubelle zo 24 jun 2012 - 6:45

Melis_je schreef:
Pixie schreef:
Hij zag er niet goed uit, z'n baard was te lang, onverzorgd, en hij stonk. (...) Ik mis nog wat make up maar dat maakt niet uit. Het is klaar!

Misschien heeft hij die gehouden voor zijn persoonlijke verzorging Twisted Evil

Fijn dat het klaar is!
Dan had 'ie beter de douchegel kunnen houden die ik dan wel weer teruggekregen heb Wink
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Frustraties spuien :) - Pagina 2 Empty Re: Frustraties spuien :)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum