Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

frustraties

2 plaatsers

Ga naar beneden

frustraties Empty frustraties

Bericht  Mermaid vr 20 apr 2012 - 3:09

Ik had gewoon even zin om een beetje van me af te klagen tegen een vriendin. Nouja niet eens echt klagen over dat ik t waarschijnlijk niet red om deze zomer naar Malta te gaan. Heb er een tijd gewoond dus wil graag terug om er wat mensen te zien en om het aan mijn vriend te laten zien (hij is er nooit geweest) maar omdat ik wat problemen heb met werk heb ik dus heel weinig geld op het moment dus gaat dat reisje waarschijnlijk niet lukken. Daar baalde ik gewoon even van. Vertel ik dat aan die vriendin krijg ik meteen terug dat ik net op vakantie ben geweest blablabla en al haar financiële gedoe.. tuurlijk heeft ze gelijk, maar ik mag toch wel even balen?

Jullie nog frustraties vandaag?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

frustraties Empty Re: frustraties

Bericht  Blair vr 20 apr 2012 - 3:11

Waarschijnlijk bedoeld ze het goed, zou alleen wel fijn zijn geweest als ze jou eerst je hart had laten luchten voordat zij haar frustraties eruit zou knallen.

Hier geen frustraties, ja, alleen dat ik barstende koppijn heb.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

frustraties Empty Re: frustraties

Bericht  Mermaid vr 20 apr 2012 - 3:23

het kwam gewoon te belerend over.. alsof ik geen reden van klagen heb. Ik ben immers net weg geweest en ga straks weer even weg. Dan nog kan ik wel balen dat ik sommige mensen als te lang niet heb gezien (dat ik natuurlijk de grootste frustratie van niet naar Malta toe kunnen gaan)

Hoofdpijn is vervelend.. Hoop dat je er snel vanaf bent.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

frustraties Empty Re: frustraties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum