Huis bezichtigt, hoe nu verder?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Huis bezichtigt, hoe nu verder?
We hebben gisteren weer een huis bezichtigt en willen graag een 2e keer gaan bezichtigen omdat we hier toch wel interesse in hebben. Kijk, de makelaar bellen voor een 2e bezichtiging is niet zo moeilijk maar hoe het verder moet weet ik even niet.
2 maanden geleden zijn we al bij de hypotheker geweest en weten dus ook wat we maximaal kunnen lenen. Mijn vriend vindt het toch beter om nog eens langs andere hypotheek verstrekkers te gaan. Dat snap ik ook wel, maar naar mijn inziens kan dit dus nog allemaal heel lang gaan duren voordat we het één en ander weten aangezien je vaak niet snel langs kunt. Maar we vinden dit huis super gaaf en ik wil dus gewoon niet dat het allemaal in de doofpot gaat of op lange termijn verschuift.
Hoe hebben jullie dit allemaal gedaan? Wisten jullie van te voren al waar jullie heen zouden gaan?
2 maanden geleden zijn we al bij de hypotheker geweest en weten dus ook wat we maximaal kunnen lenen. Mijn vriend vindt het toch beter om nog eens langs andere hypotheek verstrekkers te gaan. Dat snap ik ook wel, maar naar mijn inziens kan dit dus nog allemaal heel lang gaan duren voordat we het één en ander weten aangezien je vaak niet snel langs kunt. Maar we vinden dit huis super gaaf en ik wil dus gewoon niet dat het allemaal in de doofpot gaat of op lange termijn verschuift.
Hoe hebben jullie dit allemaal gedaan? Wisten jullie van te voren al waar jullie heen zouden gaan?
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Huis bezichtigt, hoe nu verder?
ShallY schreef:We hebben gisteren weer een huis bezichtigt en willen graag een 2e keer gaan bezichtigen omdat we hier toch wel interesse in hebben. Kijk, de makelaar bellen voor een 2e bezichtiging is niet zo moeilijk maar hoe het verder moet weet ik even niet.
Wij hebben bij de bezichtiging mijn zwager meegenomen. Die is makelaar. Ook mijn vader was mij. Die is timmerman. Dat vond ik een fijn idee qua waarde van de woning en wat er geklust moest worden. Toen we rond waren met de prijs hebben we afspraken gemaakt bij twee verschillende hypotheekverstrekkers. Mijn zwager had goede ervaringen met ze. En voor we het huis gingen bekijken waren er al een aantal verstrekkers afgevallen. We wisten van te voren wel dat we het huis gemakkelijk konden betalen.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Hoe nu verder?
» Hoe nu verder?
» Hoe nu verder?
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Hoe nu verder?
» Hoe nu verder?
» Hoe nu verder?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: