Klushuis kopen (volledige renovatie). Update pag. 3!
+17
Lenster
Ella
Printje
Raindrop
Oasis
Bosjesvrouw
Linda
Jade
Zininzon
Dennenappel
Flippin' Bitch
Shisha
Susan
Bruintje Beer
SarahKey
Coccinelle
Aziraphale
21 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Klushuis kopen (volledige renovatie). Update pag. 3!
Ah gemist.
was wel benieuwd om welk huis het ging.
superspannend zeg. leuk!
was wel benieuwd om welk huis het ging.
superspannend zeg. leuk!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Het was leuk! Ik had er dit keer een veel beter gevoel bij. Schoonouders waren wel erg sceptisch... Schoonvader gaat dit weekend overleggen met de elektricien waarmee hij altijd samenwerkt en een globaal kostenplaatje voor ons maken. Daar hangt het voor ons momenteel vanaf; komt dat kostenplaatje in de buurt van wat wij kunnen en willen missen. Spannend!
verder belt de makelaar ons maandag n.a.v. de voorbehoud verkoop eigen woning clausule, hoe de verkoper daar tegenover staat. Als de verkoper dat namelijk niet wilt, dan ondernemen we geen stappen. Ze was ook nog heel positief over ons huidige huis, in de straat staan onze huizen nooit lang te koop (hadden we zelf ook gezien).
verder belt de makelaar ons maandag n.a.v. de voorbehoud verkoop eigen woning clausule, hoe de verkoper daar tegenover staat. Als de verkoper dat namelijk niet wilt, dan ondernemen we geen stappen. Ze was ook nog heel positief over ons huidige huis, in de straat staan onze huizen nooit lang te koop (hadden we zelf ook gezien).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Dat lijkt me zo gaaf he om een klushuis te kopen. Mijn vriend heeft twee linker handen dus dat word hem niet maar het lijkt me wel gaaf alles naar eigen hand kunnen zetten.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ben benieuwd! Hopelijk valt het binnen jullie budget en kan je het avontuur aan gaan. Mooie uitdaging!
Gast- Gast
Dankjewel! We zijn iig blij dat we ermee bezig zijn, anders bleven we nadenken over dit huis. Als het financieel niet kan, leggen we ons erbij neer natuurlijk. We hebben nu al een heel fijn huis wat bijna helemaal naar wens is verbouwd.
Als we maandag een bod doen, wordt dat wel een erg laag bod. Het huis is namelijk écht in hele slechte staat.
Als we maandag een bod doen, wordt dat wel een erg laag bod. Het huis is namelijk écht in hele slechte staat.
Aziraphale- Ratel
Met recht een klushuis dus. Ik ben benieuwd naar het verloop.
Gast- Gast
Schoonvader's prijslijst (erg ruim berekend) past binnen ons budget...
We gaan maandag een bod doen en hebben voor onszelf een eindprijs afgesproken (die 9000 onder de vraagprijs zit, moet lukken toch?!).
We gaan maandag een bod doen en hebben voor onszelf een eindprijs afgesproken (die 9000 onder de vraagprijs zit, moet lukken toch?!).
Laatst aangepast door Aziraphale op za 28 jul 2012 - 1:57; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Wat goed dat het binnen jullie budget is!
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar hopelijk kunnen jullie het huis krijgen voor het bedrag dat je in je hoofd hebt. Dat zou wel erg gaaf zijn.
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar hopelijk kunnen jullie het huis krijgen voor het bedrag dat je in je hoofd hebt. Dat zou wel erg gaaf zijn.
Gast- Gast
hopelijk kunnen jullie er nog wat vanaf krijgen, altijd fijn om een wat ruimer verbouwingsbudget te hebben voor tegenslagen en extra kosten. Die heb je altijd!
Gast- Gast
Gaan we zeker proberen hoor, een nog lagere prijs. Maar € 9000 eronder als eindbod is toch niet raar, in deze tijd en gezien de staat van het huis? Of lijkt dat onmogelijk? Liever natuurlijk nog meer eraf, elke euro kunnen we gebruiken haha. Gelukkig valt het verbouwbudget nu goed binnen onze marge, we zitten dan niet aan een tophypotheek (wil ik ook echt niet), plus dat ik vanaf september 1 dag per week extra ga werken en dit geld niet mee laat berekenen in de nieuwe hypotheek.
Aziraphale- Ratel
Spannend! Heb de foto gemist, maar ben toch wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Oooh dus toch!
Wat leuk zeg. En spannend. Hopelijk gaan ze accoord met jullie bod.
Succes!
Wat leuk zeg. En spannend. Hopelijk gaan ze accoord met jullie bod.
Succes!
Gast- Gast
9000 eraf moet wel lukken volgens mij! Wij hebben 14.000 onder de vraagprijs geboden en dat is ook geaccepteerd! Veel succes iig, hopelijk gaan de verkopers akkoord met jullie voorwaarden :-)
Gast- Gast
Oreo schreef:9000 eraf moet wel lukken volgens mij! Wij hebben 14.000 onder de vraagprijs geboden en dat is ook geaccepteerd! Veel succes iig, hopelijk gaan de verkopers akkoord met jullie voorwaarden :-)
Dit heeft wel weer wat hoop Nouja, we zullen zien! Vind het superspannend. Moeten ons eigen huis dan ook kwijt voor een redelijke prijs natuurlijk. Ik ben komende week op vakantie met mijn moeder dus mijn vriend krijgt het druk
Aziraphale- Ratel
Het ligt er ook maar net aan hoe erg ze van het huis af willen/moeten he?
Wij komen uit huur, dus ons maakt het niet uit. De verkoper heeft een nieuwbouwwoning gekocht en moet zijn huis kwijt. Dus daar zat wel enige dwang achter.
Spannend hoor! Hopelijk raken jullie je huis snel kwijt als men akkoord gaat met de voorwaarden.
Wij komen uit huur, dus ons maakt het niet uit. De verkoper heeft een nieuwbouwwoning gekocht en moet zijn huis kwijt. Dus daar zat wel enige dwang achter.
Spannend hoor! Hopelijk raken jullie je huis snel kwijt als men akkoord gaat met de voorwaarden.
Gast- Gast
Geen idee hoe snel ze ervan af moeten. Het huis staat ruim 2 jaar te koop, is van €225000 naar 169000 gegaan in die 2 jaar tijd. De eigenaresse woont nu in een bejaardentehuis. Het huis zal wel afbetaald zijn dus ik denk dat ze er niet dringend vanaf moeten, maar toch willen ze er wel graag vanaf aangezien ze de prijs nog steeds laten dalen
Aziraphale- Ratel
Whow! Wat een prijsverschil! Is het echt een huis-huis met tuin? Jemig zeg, want ons appartement stond voor 30.000 minder te koop en dat zal een heeeeeeeel stuk kleiner zijn!
Gast- Gast
Het is een vrijstaand huis met tuin, middenin het centrum (in Drenthe). Het huis is 100m2, dus niet supergroot. Echt een vrijstaande stadswoning. Boven 2 redelijke slaapkamers en 1 grote slaapkamer. Daar moet nog een badkamer komen,mis nog ruimte voor en dan moet er een stukje van een kleine slaapkamer af.
Maar alles moet nog gebeuren, van elektra, cv, tot aan plafonds, vloeren, muren. Echt alleen de omheining blijft staan
Maar alles moet nog gebeuren, van elektra, cv, tot aan plafonds, vloeren, muren. Echt alleen de omheining blijft staan
Aziraphale- Ratel
We hebben net een eerste bod gedaan! Vrijdag komt de makelaar vrijblijvend naar onze woning kijken. Spannend!!
Aziraphale- Ratel
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ohh wat spannend!! Ga heel hard voor jullie duimen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Rose- schreef:Ohh wat spannend!! Ga heel hard voor jullie duimen!
Tnx ) Kunnen we wel gebruiken!
Aziraphale- Ratel
Spannend! Ik duim dat het voor jullie is
Heb de foto trouwens niet gezien, maar staat hij op Funda?
Ik ben wel heel benieuwd, maar zie best veel huizen van 169.000 staan, haha.
Heb de foto trouwens niet gezien, maar staat hij op Funda?
Ik ben wel heel benieuwd, maar zie best veel huizen van 169.000 staan, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
De makelaar belde om 17:00 (sluitingstijd), naar m'n vriend. De verkoper vindt het bod te laag en wilde geen tegenbod doen. En ineens vertelde de makelaar, dat ze graag eerlijk tegen ons wilde zijn. Er zijn andere serieuze gegadigden, die willen kopen zonder hun eigen huis eerst te verkopen. Knap in de 2 uur dat ik het bod heb gedaan, ben in het kantoor zelf geweest en er was totaal geen sprake van een andere geïnteresseerde. Mevrouw de makelaar vertelde zelfs dat ik de bank maar alvast moest bellen voor het bouwdepot en ze wilde zo snel mogelijk langskomen om ons huis vrijblijvend te bekijken en 'taxeren'.
Ik vroeg haar direct bij binnenkomst of ze al nieuws had van de verkoper over het verkopen onder voorbehoud van ons eigen huis, en ze schrok lichtelijk en stotterde dat ze ze nog niet had gesproken. Maar dat ze dat wel wilden want dat had haar collega die toen het huis in de verkoop had gezet toen met ze besproken.
Via de telefoon kwam ze heel vreemd over zei mijn vriend, ze koos haar woorden té zorgvuldig en ze wilde morgen een eventueel nieuw bod horen en zei dat we het voorbehoud van verkoop eigen huis eruit moeten laten, anders ging het huis aan ons neus voorbij. En dat wij vást heel veel te bespreken hadden samen, vanavond.
We willen morgen een eindbod doen maar gaan onze voorwaarden niet veranderen.
Ik denk dus dat ze de druk aan het opvoeren zijn, en niet helemaal eerlijk zijn. Prima, wij willen het huis best hebben maar niet ten koste van alles. We willen echt eerst ons eigen huis verkopen en dan pas kopen, daar gaan we niets aan veranderen. Vraag me af of het morgen dus überhaupt zin heeft om een nieuw bod te doen, maar we proberen het toch maar. Mocht het met de zogenaamde andere verkopers op niets uitdraaien, kunnen ze ons eventueel bellen.
Ik vroeg haar direct bij binnenkomst of ze al nieuws had van de verkoper over het verkopen onder voorbehoud van ons eigen huis, en ze schrok lichtelijk en stotterde dat ze ze nog niet had gesproken. Maar dat ze dat wel wilden want dat had haar collega die toen het huis in de verkoop had gezet toen met ze besproken.
Via de telefoon kwam ze heel vreemd over zei mijn vriend, ze koos haar woorden té zorgvuldig en ze wilde morgen een eventueel nieuw bod horen en zei dat we het voorbehoud van verkoop eigen huis eruit moeten laten, anders ging het huis aan ons neus voorbij. En dat wij vást heel veel te bespreken hadden samen, vanavond.
We willen morgen een eindbod doen maar gaan onze voorwaarden niet veranderen.
Ik denk dus dat ze de druk aan het opvoeren zijn, en niet helemaal eerlijk zijn. Prima, wij willen het huis best hebben maar niet ten koste van alles. We willen echt eerst ons eigen huis verkopen en dan pas kopen, daar gaan we niets aan veranderen. Vraag me af of het morgen dus überhaupt zin heeft om een nieuw bod te doen, maar we proberen het toch maar. Mocht het met de zogenaamde andere verkopers op niets uitdraaien, kunnen ze ons eventueel bellen.
Laatst aangepast door Aziraphale op di 31 jul 2012 - 8:37; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Klushuis
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» keizersnede onder narcose...wie ook?
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» keizersnede onder narcose...wie ook?
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: