Klushuis kopen (volledige renovatie). Update pag. 3!
+17
Lenster
Ella
Printje
Raindrop
Oasis
Bosjesvrouw
Linda
Jade
Zininzon
Dennenappel
Flippin' Bitch
Shisha
Susan
Bruintje Beer
SarahKey
Coccinelle
Aziraphale
21 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Klushuis kopen (volledige renovatie). Update pag. 3!
Zijn er hier meiden die ervaring hebben met het kopen van een huis waarbij volledige renovatie nodig is? Ben benieuwd naar ervaringen/verhalen!
Wij hebben nog geen hele concrete plannen maar hebben een geweldig huis gezien, wat dus volledig gerenoveerd moet worden. Mijn vriend is timmerman geweest en allround ontzettend handig, zijn familie idem dito. We zouden dan bijna alles zelf gaan verbouwen. Beetje het 'Bouwval Gezocht' idee dus .
Nu begint het toch wel erg te kriebelen allemaal en gaan we binnenkort eens een afspraak maken om het huis te bekijken (mocht het dan nog te koop staan).
Wij hebben nog geen hele concrete plannen maar hebben een geweldig huis gezien, wat dus volledig gerenoveerd moet worden. Mijn vriend is timmerman geweest en allround ontzettend handig, zijn familie idem dito. We zouden dan bijna alles zelf gaan verbouwen. Beetje het 'Bouwval Gezocht' idee dus .
Nu begint het toch wel erg te kriebelen allemaal en gaan we binnenkort eens een afspraak maken om het huis te bekijken (mocht het dan nog te koop staan).
Laatst aangepast door Aziraphale op wo 25 jul 2012 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Klushuis kopen (volledige renovatie). Update pag. 3!
ik weet niet of je mijn topic hebt gezien, maar wij zijn nu ook bezig met een mega-verbouwing. Het is dan niet echt een bouwval, maar heeft wel veel achterstallig onderhoud. Wij gaan praktisch alles doen, van het dak tot de elektra, van een kelder plaatsen tot een aanbouw maken. Mijn man is zelf aannemer, dus wij doen ook bijna alles zelf!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ik weet niet of je mijn topic hebt gezien, maar wij zijn nu ook bezig met een mega-verbouwing. Het is dan niet echt een bouwval, maar heeft wel veel achterstallig onderhoud. Wij gaan praktisch alles doen, van het dak tot de elektra, van een kelder plaatsen tot een aanbouw maken. Mijn man is zelf aannemer, dus wij doen ook bijna alles zelf!
Oh gaaf, nog niet gezien Ik ga vanavond je topic even doornemen.
Ik denk dat je het huis wat wij hebben gezien ook niet per se een bouwval kunt noemen maar er moet wel enorm veel gebeuren
Aziraphale- Ratel
Mijn ouders hebben tien jaar geleden een huis gekocht dat volledig gerenoveerd moest worden. Maar dat is geen vergelijking als je het zelf wilt doen. Mijn ouders hadden voor alles 'mannetjes'. Binnen een maand woonden we in het huis. Was wel een ongelofelijke heksenketel een maand lang. En echt ALLES is veranderd en aangepast. (Mijn ouders hadden een ton winst gemaakt op hun vorige huis, dus voldoende financiele mogelijkheden. Maar toen leefden we ook in een andere tijd. Al lijkt 2001 nog steeds op vorig jaar. )
Gast- Gast
Oeh.. Het lijkt mij pittig als je er gewoon naast moet werken. Mijn man heeft de laatste weken heel veel geklust in ons nieuwe huis, heeft bijna geen dag vrij gehad. En is nu al kapot. Laat staan dat je máánden bezig bent naast je baan. Leuk plan, maar ik wens je alvast veel sterkte
Gast- Gast
Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me wel erg leuk, aan de andere kant ook wel zwaar. Lijkt me veel voldoening geven als je er achteraf op terugkijkt dat je dat allemaal zelf gedaan hebt. Mochten jullie het kopen, maak dan vooral een klustopic (leuk!).
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Hier een beetje ervaring mee. We hebben 5 jaar geleden een oud huis gekocht waar alles opnieuw gedaan moest worden.
Mijn man doet alles alleen en in avonduren/weekenden dus we bekijken het per klus. Alles in 1 keer doen hadden we toen geen geld en tijd voor. Wat hij al heeft gedaan: zolder opgeknapt en een kamer erin gemaakt, de slaapkamers gestript en opnieuw opgebouwd incl bedrading. Nieuwe badkamer incl leidingen etc etc. Nieuwe berging met daarin een nieuwe wc. De wc is verplaats want de oude stond midden in de keuken.
Nu alleen nog een stuk bij de woonkamer aan en een nieuwe keuken en dan komt die op een andere plek. Openslaande tuindeuren etc. Als dat af is (zal nog wel 3 jaar duren) dan heeft hij het hele huis opnieuw opgeknapt.
Mijn man doet alles alleen en in avonduren/weekenden dus we bekijken het per klus. Alles in 1 keer doen hadden we toen geen geld en tijd voor. Wat hij al heeft gedaan: zolder opgeknapt en een kamer erin gemaakt, de slaapkamers gestript en opnieuw opgebouwd incl bedrading. Nieuwe badkamer incl leidingen etc etc. Nieuwe berging met daarin een nieuwe wc. De wc is verplaats want de oude stond midden in de keuken.
Nu alleen nog een stuk bij de woonkamer aan en een nieuwe keuken en dan komt die op een andere plek. Openslaande tuindeuren etc. Als dat af is (zal nog wel 3 jaar duren) dan heeft hij het hele huis opnieuw opgeknapt.
Bedankt voor de reacties!
Jolicious, het zal inderdaad erg pittig worden. Maar het lijkt me ook hartstikke gaaf en een geweldige kans om in een jaren '30 woning in hartje centrum van ons dorp (technisch gezien is het nog een dorp) te wonen Ik maak me eigenlijk vooral zorgen om onze 3 katten, of die dit trekken. Dan zou de eerste stap in ieder geval een ren zijn voor in de tuin, waar ze zich altijd terug kunnen trekken.
Sarahkey, dat klinkt een beetje als hoe wij het ook voor ons zien. We zitten nu vooral nog rekensommetjes te maken qua hypotheek, extra opnemen om te verbouwen...gelukkig nemen we een mooie overwaarde mee van ons huidige huis. Maarja, dat moet je nu ook maar zien te verkopen. Vind het allemaal berespannend, zelfs alleen het nadenken erover al! We wonen nu in een heel fijn huis voor echt een prikkie.
We willen in ieder geval van de week proberen een bezichtiging te regelen, misschien zijn we direct genezen van deze droom haha.
Jolicious, het zal inderdaad erg pittig worden. Maar het lijkt me ook hartstikke gaaf en een geweldige kans om in een jaren '30 woning in hartje centrum van ons dorp (technisch gezien is het nog een dorp) te wonen Ik maak me eigenlijk vooral zorgen om onze 3 katten, of die dit trekken. Dan zou de eerste stap in ieder geval een ren zijn voor in de tuin, waar ze zich altijd terug kunnen trekken.
Sarahkey, dat klinkt een beetje als hoe wij het ook voor ons zien. We zitten nu vooral nog rekensommetjes te maken qua hypotheek, extra opnemen om te verbouwen...gelukkig nemen we een mooie overwaarde mee van ons huidige huis. Maarja, dat moet je nu ook maar zien te verkopen. Vind het allemaal berespannend, zelfs alleen het nadenken erover al! We wonen nu in een heel fijn huis voor echt een prikkie.
We willen in ieder geval van de week proberen een bezichtiging te regelen, misschien zijn we direct genezen van deze droom haha.
Aziraphale- Ratel
Ik zou in elk geval eerst gaan kijken.
En dan kijken wat er gedaan moet worden en bekijken hoeveel tijd en geld het zou gaan kosten.
Ons huis was van buiten gewoon nog helemaal goed maar aan de binnenkant was ongeveer 40 jaar niks gedaan en dat wat gedaan was zag er niet uit.
In de keuken zaten bijvoorbeeld 3 lagen tegels en daaronder kwam het behang van 40 jaar terug uit. (bruin met oranje en groene bloemen...) Wij hebben er spijt van dat we niet alles in 1x gedaan hebben en hebben niet een maand langer op de flat zijn blijven zitten. We zijn dus nog steeds bezig omdat we na al die tijd geen zin meer hadden. In de winter al helemaal niet.
Wij hebben inmiddels alles laten stucen (behalve het plafond in de woonkamer), een nieuwe keuken, de badkamer naar een andere kamer laten verplaatsen, een vaste trap , nieuwe vloer en bijna alles geschilderd.
De toilet moet nog afgetimmerd worden en ik zou nog graag een dakkapel + kamer op de zolder willen.
Maar goed, ik wil eigenlijk heel graag verhuizen en weg hier dus of we dat laatste nog gaan doen weet ik niet.
Als we nu de kans+tijd+geld zouden hebben (en geen kinderen) zou ik het zeker nog eens willen doen maar dan wel heel anders aanpakken.
Succes!
En dan kijken wat er gedaan moet worden en bekijken hoeveel tijd en geld het zou gaan kosten.
Ons huis was van buiten gewoon nog helemaal goed maar aan de binnenkant was ongeveer 40 jaar niks gedaan en dat wat gedaan was zag er niet uit.
In de keuken zaten bijvoorbeeld 3 lagen tegels en daaronder kwam het behang van 40 jaar terug uit. (bruin met oranje en groene bloemen...) Wij hebben er spijt van dat we niet alles in 1x gedaan hebben en hebben niet een maand langer op de flat zijn blijven zitten. We zijn dus nog steeds bezig omdat we na al die tijd geen zin meer hadden. In de winter al helemaal niet.
Wij hebben inmiddels alles laten stucen (behalve het plafond in de woonkamer), een nieuwe keuken, de badkamer naar een andere kamer laten verplaatsen, een vaste trap , nieuwe vloer en bijna alles geschilderd.
De toilet moet nog afgetimmerd worden en ik zou nog graag een dakkapel + kamer op de zolder willen.
Maar goed, ik wil eigenlijk heel graag verhuizen en weg hier dus of we dat laatste nog gaan doen weet ik niet.
Als we nu de kans+tijd+geld zouden hebben (en geen kinderen) zou ik het zeker nog eens willen doen maar dan wel heel anders aanpakken.
Succes!
Gast- Gast
TBIB, jammer dat het voor jullie nu anders uitpakt. Wij hebben geen kinderen (willen we denk ik ook niet) dus dat scheelt enorm. Wij zouden het financieel gezien niet redden om alles in 1x te doen, we hebben sowieso de verkoop van ons huis en de overwaarde daarvan nodig voor het klushuis.
We gaan binnenkort eerst maar eens kijken en verder rekenen... Ik wil dit heel graag en dit huisje is prachtig, maar ik zag zo'n project meer voor over een paar jaar. Dus dikke kans dat we er niets mee gaan doen. Komt ook omdat ik gewoon nog hartstikke blij ben met ons huidige huis. Ik woon hier nu 5 jaar, mijn vriend al 12 jaar. Hij is wel toe aan iets anders.
Mijn vriend is nu, naast zijn 32-urige baan, aan het afstuderen (in juni is hij als het goed is klaar) en de verbouwing komt toch op hem neer voor het grootste gedeelte. Natuurlijk kan hij zelf het beste inschatten of hij dat wil, weer zo'n tijdrovend iets naast zijn baan. Hij gaat dan sowieso 40 uur werken en ik ga volgend schooljaar zeer waarschijnlijk van 3 naar 4 volle dagen. Als dit allemaal zeker is, wil ik de stap van een huis renoveren best wagen. Dan zitten we financieel ook een stuk lekkerder
We gaan binnenkort eerst maar eens kijken en verder rekenen... Ik wil dit heel graag en dit huisje is prachtig, maar ik zag zo'n project meer voor over een paar jaar. Dus dikke kans dat we er niets mee gaan doen. Komt ook omdat ik gewoon nog hartstikke blij ben met ons huidige huis. Ik woon hier nu 5 jaar, mijn vriend al 12 jaar. Hij is wel toe aan iets anders.
Mijn vriend is nu, naast zijn 32-urige baan, aan het afstuderen (in juni is hij als het goed is klaar) en de verbouwing komt toch op hem neer voor het grootste gedeelte. Natuurlijk kan hij zelf het beste inschatten of hij dat wil, weer zo'n tijdrovend iets naast zijn baan. Hij gaat dan sowieso 40 uur werken en ik ga volgend schooljaar zeer waarschijnlijk van 3 naar 4 volle dagen. Als dit allemaal zeker is, wil ik de stap van een huis renoveren best wagen. Dan zitten we financieel ook een stuk lekkerder
Aziraphale- Ratel
Wij hebben 4 jaar geleden een huurhuis gekocht. Aan de buitenkant heel goed maar binnen niet.
Wij hebben een muur gesloopt zodat we een open keuken hebben en een grotere woonkamer hebben. Nieuwe keuken erin gezet met nieuwe leidingen, kozijnen en deuren verplaatst en een paar nieuwe muren. de hal hebben we kleiner gemaakt zodat we meer ruimte inde woonkamer en keuken hebben, wc helemaal gestript en nieuwe leidingen en de ingang in de hal gemaakt want die was bij de trap naar boven. Badkamer gestript en vergroot, nieuwe leidingen en de watertoevoer helemal vernieuwd. Trap vernieuwd naar de zolderkamer vernieuwd kamer gemaakt op zolder. Meterkast helemaal vernieuwd. Alle radioatoren vernieuwd in huis+ de leidingen vernieuwd. Zal wel wat vergeten zijn maar dit zijn de dingen die we zelf gedaan.
De badkamer en wc zijn nog niet klaar. Maar volgende week laten we iemand de badkamer afmaken. Willen boven ook dit jaar dubbel glas. De wc laten we ook door iemand afmaken en dan zijn het nog kleine dingen die we zelf nog kunnen afmaken en dan is het huis eindelijk klaar!!
Over 2 jaar willen we er nog een dakkapel er opzetten.
Maar ik zou nu ik dit allemaal weet het volgende huis denk ik wel een kant en klaar huis willen hebben. Maar we konden het wel naar ons eigen zin maken nu!!
Wij hebben een muur gesloopt zodat we een open keuken hebben en een grotere woonkamer hebben. Nieuwe keuken erin gezet met nieuwe leidingen, kozijnen en deuren verplaatst en een paar nieuwe muren. de hal hebben we kleiner gemaakt zodat we meer ruimte inde woonkamer en keuken hebben, wc helemaal gestript en nieuwe leidingen en de ingang in de hal gemaakt want die was bij de trap naar boven. Badkamer gestript en vergroot, nieuwe leidingen en de watertoevoer helemal vernieuwd. Trap vernieuwd naar de zolderkamer vernieuwd kamer gemaakt op zolder. Meterkast helemaal vernieuwd. Alle radioatoren vernieuwd in huis+ de leidingen vernieuwd. Zal wel wat vergeten zijn maar dit zijn de dingen die we zelf gedaan.
De badkamer en wc zijn nog niet klaar. Maar volgende week laten we iemand de badkamer afmaken. Willen boven ook dit jaar dubbel glas. De wc laten we ook door iemand afmaken en dan zijn het nog kleine dingen die we zelf nog kunnen afmaken en dan is het huis eindelijk klaar!!
Over 2 jaar willen we er nog een dakkapel er opzetten.
Maar ik zou nu ik dit allemaal weet het volgende huis denk ik wel een kant en klaar huis willen hebben. Maar we konden het wel naar ons eigen zin maken nu!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Wauw Bruintje Beer, dat is ook een flinke klus! Ben ook best benieuwd wat de kosten van zo'n verbouwing ongeveer zijn. Als wij ons huis redelijk kunnen verkopen, rekening houdend met deze tijd en crisis, hebben we iets meer dan 30k overwaarde, wat we dan in de verbouwing kunnen stoppen. En nog een stukje extra hypothee nopnemen want met 30k redden we het vast niet.
Aziraphale- Ratel
Wij hebben wel alles tegen inkoopprijs kunnen kopen via mijn schoonvader. Vooral wat we zelf gedaan hebben.
Wij hebben 10.000 bouwdepot gedaan bij de hypotheek. En dan nog zeker wel 7500/10.000 euro uit eigen zak. En wat we af laten maken door iemand( de wc en badkamer en dubbelglas) rekenen we ongeveer 5000 euro voor.
De deuren en kozijnen zijn hergebruikt trouwens maar willen ook nog nieuwe deuren binnenkort.
Wij hebben 10.000 bouwdepot gedaan bij de hypotheek. En dan nog zeker wel 7500/10.000 euro uit eigen zak. En wat we af laten maken door iemand( de wc en badkamer en dubbelglas) rekenen we ongeveer 5000 euro voor.
De deuren en kozijnen zijn hergebruikt trouwens maar willen ook nog nieuwe deuren binnenkort.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Dat zijn best nette prijzen! Wij kunnen ook goed aan materialen komen via de m'n schoonvader. Hij heeft een bouwbedrijf.
Aziraphale- Ratel
Wij zijn daar zelf niet goed in, maar ik kan me wel voorstellen dat het enorm veel voldoening geeft als het je lukt om een huis op te knappen helemaal naar je eigen smaak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wij zijn daar zelf niet goed in, maar ik kan me wel voorstellen dat het enorm veel voldoening geeft als het je lukt om een huis op te knappen helemaal naar je eigen smaak.
Dat lijkt me inderdaad geweldig! Maar vooral ook dat het een vrijstaand huis(je) is in hartje centrum, iets wat anders voor ons onbetaalbaar is.
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:Susan schreef:Wij zijn daar zelf niet goed in, maar ik kan me wel voorstellen dat het enorm veel voldoening geeft als het je lukt om een huis op te knappen helemaal naar je eigen smaak.
Dat lijkt me inderdaad geweldig! Maar vooral ook dat het een vrijstaand huis(je) is in hartje centrum, iets wat anders voor ons onbetaalbaar is.
Dat klinkt echt als een droomhuis inderdaad.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben er ervaring mee. Zijn nu bijna 2 jaar bezig en na veel stress, bloed, zweet en tranen kan ik zeggen dat het zich financieel in ieder geval heeft geloond t.o.v. een nieuwbouwhuis. Ons huis is véél groter en helemaal onze smaak, maar het was wel afzien. Ik denk, als je er niet meteen in gaat wonen (dus niet dag in dag uit in een bouwput woont zoals wij 1,5 jaar lang) het prima te doen is, anders os het bij tijd en wijle wel afzien. En je moet natuurlijk wel een beetje handig zijn en van aanpakken weten. En je relatie stabiel zijn haha.
Gast- Gast
Ons huis was niet echt een bowval maar er was wel veel achterstallig onderhoud en het heeft jaren leeggestaan. De vorige bewoners hebben er ook echt jaren niks aan gedaan (waren veel lekkage's, jaren lang geen dakraam op zolder dus het heeft jaren lang naar binnen geregend/gesneeuwd, nooit geventileerd) dus alles moest gedaan worden.
Het meeste hebben we zelf gedaan terwijl we beide gewoon werken. Het gaat dan wel langzaam (zijn nu zo'n anderhalf jaar bezig en nog niet klaar) en je zit lange tijd in de zooi maar dat vonden/vinden wij het wel waardt!
Het meeste hebben we zelf gedaan terwijl we beide gewoon werken. Het gaat dan wel langzaam (zijn nu zo'n anderhalf jaar bezig en nog niet klaar) en je zit lange tijd in de zooi maar dat vonden/vinden wij het wel waardt!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben opgegroeid in zo'n klushuis, alles is door mijn vader zelf gedaan, naast zijn werk. Bij ons duurde de verbouwing alleen geen enkele maanden, maar ruim 30 jaar. Het heeft wel heel veel impact zo'n verbouwing. Altijd zooi, dan weer in dit deel van het huis wonen, dan weer daar, geen badkamer, gedeelde slaapkamer, al die weekenden in meubelboulevards/keukenzaken/badkamerwinkels... Ik hoop dat het bij jullie veel en veel sneller klaar is dan binnen 30 jaar. Maar ik zou wel in de overweging meenemen dat het aardig wat impact heeft.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik hoop ook wel dat we het binnen 30 jaar redden Het huis wat wij leuk vinden is maar 90 m², dat scheelt wel. Maar enkele maanden is wel optimistisch, we denken zelf wel in jaren.
Morgen ga ik langs de makelaar om een bezichtiging te regelen! Ben benieuwd!
Morgen ga ik langs de makelaar om een bezichtiging te regelen! Ben benieuwd!
Aziraphale- Ratel
Oeh, ik ben erg benieuwd Aziraphale! Leuk! Wel een flinke uitdaging en roof op je energie en tijd, alleen krijg je er ook wat voor terug.
Wat ik erg belangrijk vind, is dat je het beide moet willen, beide handig bent qua inzicht en doorzetten, anders krijg je als snel irritatie.
Op deze manier kan je inderdaad aan een vrijstaande woning komen, wat anders nooit zou lukken.
Ik ben erg benieuwd naar foto's van het huis! Jullie autotje past er ook perfect bij gok ik zo.
Wat ik erg belangrijk vind, is dat je het beide moet willen, beide handig bent qua inzicht en doorzetten, anders krijg je als snel irritatie.
Op deze manier kan je inderdaad aan een vrijstaande woning komen, wat anders nooit zou lukken.
Ik ben erg benieuwd naar foto's van het huis! Jullie autotje past er ook perfect bij gok ik zo.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Kevert kan daar mooi in de garage! Ik zie alles al voor me en we zijn er nog niet eens binnen geweest, haha. Zijn zondag wel weer langs gereden en even naar binnen gegluurd (het staat al bijna 2 jaar leeg).
Aziraphale- Ratel
Ik heb in 2010 in mijn eentje een (niet gemoderniseerd) huurhuis gekocht. Mijn vader is er 4 maanden mee bezig geweest. Hij was werkloos (en bouwvakker). Ik deed alle 'kneuzenklusjes' buiten mijn werk. Na 4 maanden was ik uitgeput, mijn vader niet. Punt was dat ik alles wel in mijn eentje moest beslissen (mijn vader voerde alleen uit en gaf zijn mening als hij mijn plan niets vond) en naast de verbouwing me ook in mijn eentje moest verdiepen in hypotheek, verzekeringen, inrichting, gas/water/licht etc etc. Dat vond ik wel zwaar zo naast het werk.
Wat ik heb gedaan:
zolder: geisoleerd, afgetimmerd, nieuw dakraam + electra verlegd, trap aangepakt
badkamer: gestript, leidingen en electra verlegd, plafond verlaagd, volledig nieuwe badkamer
overloop: electra verlegd
keuken: gestript, leidingen en electra verlegd, vaste kast gesloopt, volledig nieuwe keuken, deur naar de hal dicht gemetseld, van de deur naar de woonkamer een bredere opening gemaakt, nieuwe kozijnen
woonkamer: deur naar de hal gerealiseerd, nieuwe kozijnen achter, electra verlegd, nieuwe vensterbanken
hal: nieuwe muur met kozijn om de trapkast te vergroten, nieuwe meterkast, nieuwe tegels
toilet: gestript, plafond verlaagd, volledig nieuw toilet
Het hele huis is aan de binnenkant behangen en geschilderd, ook de hele buitenkant is geschilderd.
Nieuwe poort en muurtje in de achterom.
Wat ik heb gedaan:
zolder: geisoleerd, afgetimmerd, nieuw dakraam + electra verlegd, trap aangepakt
badkamer: gestript, leidingen en electra verlegd, plafond verlaagd, volledig nieuwe badkamer
overloop: electra verlegd
keuken: gestript, leidingen en electra verlegd, vaste kast gesloopt, volledig nieuwe keuken, deur naar de hal dicht gemetseld, van de deur naar de woonkamer een bredere opening gemaakt, nieuwe kozijnen
woonkamer: deur naar de hal gerealiseerd, nieuwe kozijnen achter, electra verlegd, nieuwe vensterbanken
hal: nieuwe muur met kozijn om de trapkast te vergroten, nieuwe meterkast, nieuwe tegels
toilet: gestript, plafond verlaagd, volledig nieuw toilet
Het hele huis is aan de binnenkant behangen en geschilderd, ook de hele buitenkant is geschilderd.
Nieuwe poort en muurtje in de achterom.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Wauw Zininon, wat veel werk! Kan me voorstellen dat zo'n project zwaar is. Maar je huis is nu vast heel mooi!
Ik heb hier trouwens twee foto's vd buitenkant. Niet quoten want ik wil ze straks weer weg halen:
--weg--
Ik heb hier trouwens twee foto's vd buitenkant. Niet quoten want ik wil ze straks weer weg halen:
--weg--
Laatst aangepast door Aziraphale op di 1 mei 2012 - 19:05; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Klushuis
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» keizersnede onder narcose...wie ook?
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» Wel kopen.. niet kopen.. wel kopen.. Aaahhhh
» keizersnede onder narcose...wie ook?
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: