Kosten bruiloft
+13
Caro
Lejow
Tiara
luenca
Floor
Parisienne
Fearie
kwak
Raven
Paper Crown
mzcharlotte
Shisha
Mamsie
17 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kosten bruiloft
Goochempie schreef:Wij willen misschien ook gratis trouwen en wel een ceremonie houden waarin we geloftes uitspreken en ringen uitwisselen. Scheelt 500 euro!
Wat wij een beetje in gedachte hebben is trouwen+taart+eten op 1 locatie voor 35 man en dan feest met 100 man en we komen op net iets minder dan 5000 euro uit. Maar dan staat in de planning dat ik zelf boeket maak, make up en haar laat doen door vriendin. Jurk bestel van internet of laat maken door kennis, zelf bedankjes maken e.d. En alles is op loopafstand van ons huis.
Enige dingen waar we niet op willen beknibbelen zijn eten en drinken en fotograaf. (en de 100.000 pioenrozen die ik in gedachte heb )
Wat leuk Ecrits! Ben heel erg benieuwd naar je jurk! Volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak wat dat betreft
Maarrrrr ondanks dat we (en vooral ik) er veel mee bezig zijn, ben ik nog niet gevraagd en hebben we niets echt afgesproken (maar we gaan morgen wel even kijken bij de eerste locatie)
Wat leuk goochempie! Ben ook heel benieuwd naar de jurk die jij uitkiest. Wow pioenrozen, wat mooi! Ik denk dat ik zelf gewoon een simpel boeket uitkies bij de bloemist.
Die jurk vind ik mooi en ik denk dat je daar ook nog wel mee kan dansen
Gast- Gast
Mooi! En helemaal geschikt voor de locatie ook
Super zo'n groots feest, en helemaal dat het in zoiets symbolisch als een kerk!
Onze eerste locatie is in het park aan het water en het feest bij het strand. Ik wil graag een english garden feel erbij krijgen... Mix tussen picknick en Laura ashley
Mijn jurk zal dus iets romantischer zijn, wat klassieker... En eigenlijk het liefste met blote voeten
Dit vind ik erg mooi:
En nu stop ik met het vervuilen van je topic
Hou je ons op de hoogte? Lijkt me leuk om af en toe een update te lezen!
Super zo'n groots feest, en helemaal dat het in zoiets symbolisch als een kerk!
Onze eerste locatie is in het park aan het water en het feest bij het strand. Ik wil graag een english garden feel erbij krijgen... Mix tussen picknick en Laura ashley
Mijn jurk zal dus iets romantischer zijn, wat klassieker... En eigenlijk het liefste met blote voeten
Dit vind ik erg mooi:
En nu stop ik met het vervuilen van je topic
Hou je ons op de hoogte? Lijkt me leuk om af en toe een update te lezen!
Laatst aangepast door Goochempie op za 5 mei 2012 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Wij waren zo'n €3500-€4000 kwijt. Met alles erop en eraan. Alleen we hebben heel veel zelf gedaan. Ook een tuinfeest, ontzettend gaaf was het. Hoor er nu nog steeds mensen over die het zo leuk vonden. 60-70 gasten in totaal, ook meteen voor de hele dag. Alleen mensen waar we echt wat mee hadden.
Ik ben ooit op een bruiloft geweest als de onze en dat vond ik echt super. Vrijdag toevallig op een 'doe maar duur' bruiloft geweest met zo'n 250 gasten. En ik moet eerlijk zeggen dat in blij ben dat wij het niet zo hebben gedaan. Het is echt niks voor mij, zo'n grote bruiloft. Daarnaast ook nog heel duur ook.
Succes met de voorbereidingen!
Ik ben ooit op een bruiloft geweest als de onze en dat vond ik echt super. Vrijdag toevallig op een 'doe maar duur' bruiloft geweest met zo'n 250 gasten. En ik moet eerlijk zeggen dat in blij ben dat wij het niet zo hebben gedaan. Het is echt niks voor mij, zo'n grote bruiloft. Daarnaast ook nog heel duur ook.
Succes met de voorbereidingen!
Gast- Gast
Wij waren ongeveer 5500 euro kwijt, maar wij hebben wel heel veel gekregen : trouwjurk, pak, bruidstaart, boeket/corsages, trouwauto, fotograaf, huwelijksreis
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Dank voor de reacties. De datum is geprikt, we trouwen eind juli, dus over 2,5 maand al. We hebben besloten om het toch in de tuin van mijn ouders te doen. Volgens mij heb ik daar jaren geleden al over gefantaseerd in een trouwtopic. Ik was vorige week in de tuin van mijn ouders en een mooiere omgeving is er eigenlijk niet. Ze wonen aan de bossen en hebben een mooie bloemrijke tuin met hele hoge bomen en een mooi gazon. Ook heel erg groot. Het is gewoon perfect. We kunnen overal lampionnen en fakkels hangen en we kunnen de oprit helemaal volzetten met fakkels. Overal lichtjes, bloemen, linten en mooi linnen. De dresscode casual chic of colourful cocktail. Ongedwongen met losjes gedekte tafels, simpel maar lekker eten en heel veel muziek. We maken een dansvloer en kiezen voor deze tent
Over twee weken jurken passen en het gaat echt gebeuren. Heb er heel veel zin in. Komen ongeveer 75 tot 100 gasten en die zijn overal de hele dag bij. Dus geen suffe receptie. Maar trouwen in de kerk om 15.00 uur en daarna de tuin in.
Over twee weken jurken passen en het gaat echt gebeuren. Heb er heel veel zin in. Komen ongeveer 75 tot 100 gasten en die zijn overal de hele dag bij. Dus geen suffe receptie. Maar trouwen in de kerk om 15.00 uur en daarna de tuin in.
Gast- Gast
wij zijn 4 jaar geleden getrouwd wij waren zn 6000 kwijt
jurk 1600 incl accessoires
pak 1000 inc schoenen das
Feest locatie inc diner 2000 we hadden een diner met 20 mensen. En feest met 100 mensen ze kregen onbeperkt eten en drinken tijdens feest
trouw locatie was 250 geloof ik
fotograaf 800
bloemen 150 een vriendin had de bloemen gemaakt. Wij hadden bloemen gehaald bij een kweker. We hadden corsages, boeket voor mij. bloemstuk in de auto. En ze had nog veel bloemen over en had ze 3 boeketjes voor moeders gemaakt en nog 1 voor ons.
Kerk was 175, koor ook 175 maar betaald door mijn moeder
Ringen die waren iets van 50. Gewoon simpele zilveren ringen. Helaas z'n spijt van gehad en ben mijne ook kwijt geraakt, dus nu gaan we nieuwe kopen
voor bedankjes hadden we waxinelichthoudertjes gegraveerd met datums. Was iets van 20 euro, en voor de kinderen speciale kinder bedankjes was iets van 10 euro
Ohw en kaarten zelf ontworpen en koste alleen papier 40 euro
Trouwauto was onze eigen auto.
jurk 1600 incl accessoires
pak 1000 inc schoenen das
Feest locatie inc diner 2000 we hadden een diner met 20 mensen. En feest met 100 mensen ze kregen onbeperkt eten en drinken tijdens feest
trouw locatie was 250 geloof ik
fotograaf 800
bloemen 150 een vriendin had de bloemen gemaakt. Wij hadden bloemen gehaald bij een kweker. We hadden corsages, boeket voor mij. bloemstuk in de auto. En ze had nog veel bloemen over en had ze 3 boeketjes voor moeders gemaakt en nog 1 voor ons.
Kerk was 175, koor ook 175 maar betaald door mijn moeder
Ringen die waren iets van 50. Gewoon simpele zilveren ringen. Helaas z'n spijt van gehad en ben mijne ook kwijt geraakt, dus nu gaan we nieuwe kopen
voor bedankjes hadden we waxinelichthoudertjes gegraveerd met datums. Was iets van 20 euro, en voor de kinderen speciale kinder bedankjes was iets van 10 euro
Ohw en kaarten zelf ontworpen en koste alleen papier 40 euro
Trouwauto was onze eigen auto.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» kosten pil
» Bijdrage kinderopvang weer flink omhoog
» Kosten gastouder?
» Kosten kinderopvang