Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kosten vrijgezellenfeest

3 plaatsers

Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Primrose di 28 dec 2010 - 10:43

Ik weet even niet waar deze het beste thuishoort, dus dan maar hier.

Wat vinden jullie een redelijk bedrag om p.p. te betalen voor een vrijgezellenfeest?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:45

Rond de €80, daarboven vind ik het echt te duur. Ik heb nu 2x een vrijgezellenfeest gehad en zat 2x rond die koers.
Bij feest 1: middag, diner & avond
Bij feest 2: diner & avond

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Primrose di 28 dec 2010 - 10:46

Birgit schreef:Rond de €80, daarboven vind ik het echt te duur. Ik heb nu 2x een vrijgezellenfeest gehad en zat 2x rond die koers.
Bij feest 1: middag, diner & avond
Bij feest 2: diner & avond

En wat heb je toen op het feest/de dag zelf gegeven als ik vragen mag?
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:47

Ik vind €50 wel een prima bedrag eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:49

Minella schreef:Ik vind €50 wel een prima bedrag eigenlijk..

Dat vind ik ook. Al heeft het natuurlijk heel veel te maken met wat je gaat doen, met hoeveel je bent en wat je zelf zou verwachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 10:56

Ik denk dat het er ook vanaf hangt met wie je gaat...Als ik met een groep meiden ga waarvan ik bijvoorbeeld de helft niet ken dan zou ik 80 euro echt teveel vinden.
Daarnaast heb ik het nog bij niemand meegemaakt.. een vrijgezellenfeest dus ik weet niet zo goed wat hier ongeveer het gemiddelde voor is.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 10:58

Euh ligt aan de activiteiten? Voor een uurtje pottenbakken en hightea, ga ik geen 80 euro betalen.... Zou rond 50 euro een leuk bedrag vinden, kun je genoeg leuke dingen van doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Primrose di 28 dec 2010 - 11:03

Trisha schreef:Euh ligt aan de activiteiten? Voor een uurtje pottenbakken en hightea, ga ik geen 80 euro betalen.... Zou rond 50 euro een leuk bedrag vinden, kun je genoeg leuke dingen van doen!
Ik weet even niet hoe ik een nieuwe reactie moet plaatsen, dus dan maar even zo.

Met hoeveel meiden we precies zouden zijn weet ik niet, 'ken' ze ook niet persoonlijk, alleen van verhalen haha (2 waarvan ik denk dat ze gekomen gezien op verjaardag maar niet gesproken ofzo).

Het zou om een hele dag gaan, excl. eventueel op stap gaan, en als iedereen meegaat wordt dat ongeveer 115 euro. Vind ik dus persoonlijk erg veel, dan heb ik bij wijze van niets meer om cadeau te geven..maar vind het wel heel lastig want wil geen spelbreker zijn. Lastig!
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:06

Ik vind 115 te veel, maar ik vind een hele dag ook teveel voor een vrijgezellenfeest eigenlijk. Heb 't idee dat het hele idee van het vrijgezellenfeest ook teveel wordt overdreven of zo? Als mijn beste vriendin gaat trouwen (ik mag haar vrijgezellenfeest organiseren) wordt 't iets redelijk simpels; uit eten en daarna gewoon een kroeg in en feesten dat ze nog één avond single is. Daar gaat 't toch om?

Oh en reageren; links bovenin zie je 'Reply' staan ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 11:07

Maar als het om een hele dag gaat.. weet je dan ook al wat je gaat doen van die 115 euro? Ik vind dit persoonlijk ook veel te veel.. Mede ook omdat je niet iedereen kent.. (ja van verhalen maar dat is toch anders lijkt me
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Primrose di 28 dec 2010 - 11:11

@Trisha, meteen een test Wink maar ik ben het wel met je eens. Het is trouwens vanaf 12u, maar dat vind ik een redelijke dag :p wat de planning is weet ik wel, maar zo bijzonder vind ik dat ook niet. Ook heeft de vriendin waar het om gaat wel eens verteld wat ze graag zou willen, en dat is dit absoluut niet, maar wil die andere vriendin niet voor het hoofd stoten. Heb zelf trouwens helemaal niets met vrijgezellenfeesten, scheelt misschien ook, maar vind dit echt behoorlijk overdreven (en de activiteiten vind ik niet zo denderend), helemaal omdat je ook nog een cadeau/geld 'moet' geven.

@Shopelle, van verhalen is idd heel anders, ben ook heel benieuwd hoe het klikt, ook weer een andere zorg Wink
Primrose
Primrose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 283
Punten : 389
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:14

Je zou ervoor kunnen kiezen om later aan te schuiven/eerder weg te gaan. Op die manier kun je bespreken of je maar een deel hoeft te betalen.
Ik vind €115 ook veel geld. Het wordt soms inderdaad erg overdreven. Op mijn feestje hebben we een cocktailworkshop gevolgd, goedkoop uit eten geweest en 's avonds wezen stappen. Soms hoor je over 2 workshops en een overnachting en al. Dat zou ik teveel vinden, zeker als het niet één hechte groep is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Fiwen di 28 dec 2010 - 21:43

Ik weet niet wat ze aan mijn vrijgezellenfeest uitgegeven hebben maar het programma was:
- 11.00 uur High Tea bij mijn moeder met allemaal zelf gebakken hapjes en leuke spelletjes
- 15.00 uur zwemmen in termaalbaden
- 19.00 uur 'moord' dinner en daarna terug naar huis
- nog stappen voor degene die dat wilde, maar is er uiteindelijk niet van gekomen omdat er 25 cm sneeuw lag en we blij waren dat we thuis waren

Voor een vriendin heb ik het vrijgezellenfeest mee georganiseerd en waren we 60 euro per persoon kwijt
- 11.00 uur high tea bij vriendin thuis met zelf gebakken hapjes
- 15.00 uur klimmen in een klimtuin
- 19.30 uur tapas eten
- 24.00 uur stappen voor degene die dat wilde maar dat was dan op eigen kosten

Die High Tea was erg leuk om zelf te regelen, drukt de kosten enorm en is erg gezellig om even bij te kletsen met iedereen en de 'vrijgezel' even tijd te geven om bij te komen (ik heb echt een half uur nodig gehad om te acclimatiseren nadat ik verrast was door iedereen... maargoed was ook wel dubbel omdat ik die ochtend een positieve zwangerschapstest had :P)

Edit: owh ik zie nu pas dat het gaat om een al georganiseerd vrijgezellenfeest... ik vind 115 euro ook erg veel geld, maargoed dat hangt natuurlijk ook wel af van de activiteiten die je die dag gaat doen. Pas toen ik zelf een vrijgezellenfeestje ging organiseren kwam ik erachter dat het echt vrij prijzig is allemaal. Vandaar ook dat we ervoor gekozen hadden om de High Tea zelf te regelen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kosten vrijgezellenfeest Empty Re: kosten vrijgezellenfeest

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum