Hoe reageerde werkgever op bv/kolfrecht
+17
snoezel
Smaragdje
teletascha
Twellie
Teddyaapje
meisje
Aimee
Dora
Floor
SarahKey
mickey
Flip Fluitketel
PiP
Fearie
Slakje
Liadan
Joss1
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe reageerde werkgever op bv/kolfrecht
Geen idee, ik werkte alleen in de nacht, mijn afdelingshoofd wist niet dat ik bv gaf, in de nacht kolfde ik maar 1 keer en dan nam mijn collega de pieper over.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
geen idee hoe mijn baas erover denkt, ik werk bij zo'n grote organisatie dat ik mijn baas nog nooit gezien heb. Ik weet wel dat er gewoon een kolfruimte is en ken verschillende mensen die daar gebruik van maken. Ik verwacht dus dat het geen probleem is. Mijn werk is ook wel zo flexibel in te delen dat kolven geen probleem zal leven.
Gast- Gast
Ze reageerde hardstikke positief. Ze had zelf ook 4x bv gegeven en was/is daar erg voor. Dus als ik moest kolven mocht dat gewoon. En je hebt er gewoon recht op!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn baas/bazin reageerden goed, begrepen het wel. Een speciale ruimte was er niet, ik zat in het magazijn, ging prima. Ook collega's leken er niet van op te kijken,viel me ook mee eigenlijk want mijn collega's zijn voor 95% mannen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Fijn om te lezen, bij mij zijn het ook bijna alleen maar mannen!Coccinelle schreef:Mijn baas/bazin reageerden goed, begrepen het wel. Een speciale ruimte was er niet, ik zat in het magazijn, ging prima. Ook collega's leken er niet van op te kijken,viel me ook mee eigenlijk want mijn collega's zijn voor 95% mannen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Tuinstoel schreef:@ Fearie: voel je je daar zelf helemaal gemakkelijk bij? Ik ben zelf erg op mijn privacy gesteld en kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit zoiets zou doen. Niet dat ik het veroordeel hoor! Maar vraag me gewoon af of je dat niets uitmaakt.
In het begin wel en ging ik op het toilet zitten of in een hoekje in het kantoor. Maar ik wou niet iedere keer op de wc gaan zitten, ondertussen ben ik alle schaamte voorbij en vind ik het niet meer erg. Mijn collega's hebben er geen problemen mee en vinden het prima, enig nadeel voor mijzelf vind ik dat ik in die tijd mijn werk niet los kan laten. Soms ga ik dus even op de wc zitten.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Bedankt voor jullie reacties!
Hoe reageerden jullie collega's trouwens?
Het is bij mij nog niet van toepassing, aangezien ik nog niet zwanger ben. Maar ik denk dat mijn werkgever er wel moeite mee gaat hebben. Er werken voornamelijk jongeren bij ons, die ik voorlopig nog niet aan kinderen zie beginnen of wat ouderen, die kinderen hebben in de pubertijd of nog ouder. Ook is er niet echt een geschikte ruimte, wel kwam ik er laatst achter dat er een zolder is, wat gebruikt wordt als opslagruimte. Nu zit ik er aan te denken om daar te gaan kolven. Collega's zullen ook niet positief reageren, krijg nu al vaak commentaar over mijn rooster, die wordt afgestemd op de schooltijden/bso van mijn zoon. Maar wie weet zit ik wel helemaal fout met mijn gedachten.
Hoe reageerden jullie collega's trouwens?
Het is bij mij nog niet van toepassing, aangezien ik nog niet zwanger ben. Maar ik denk dat mijn werkgever er wel moeite mee gaat hebben. Er werken voornamelijk jongeren bij ons, die ik voorlopig nog niet aan kinderen zie beginnen of wat ouderen, die kinderen hebben in de pubertijd of nog ouder. Ook is er niet echt een geschikte ruimte, wel kwam ik er laatst achter dat er een zolder is, wat gebruikt wordt als opslagruimte. Nu zit ik er aan te denken om daar te gaan kolven. Collega's zullen ook niet positief reageren, krijg nu al vaak commentaar over mijn rooster, die wordt afgestemd op de schooltijden/bso van mijn zoon. Maar wie weet zit ik wel helemaal fout met mijn gedachten.
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Hier geen probleem eigenlijk, alleen wel met de ruimte af en toe. (ik werk op verschillende afdelingen) Maar ik ga niet op de wc zitten, dan kan ik me niet ontspannen. Gelukkig werk ik erg weinig.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik heb zelf ook geen echte kolfruimte om te gaan zitten. Ik zit in een heel klein gangetje bij de achterdeur, het snoer van mijn kolf moet onder de deur door naar het stopcontact.
Mijn collega's hebben er totaal geen problemen mee dat ik kolf, ik ga ook kolven op tijden dat het het rustigst is op de groep (kdv).
Mijn collega's hebben er totaal geen problemen mee dat ik kolf, ik ga ook kolven op tijden dat het het rustigst is op de groep (kdv).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Bij ons gebruiken we het kantoor van teamleidster, zij gaat dan gewoon even ergens anders zitten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoe reageerde jij tijdens de bevalling...
» Hoe reageerde jullie kindje
» Hoe reageerde jouw baas?
» hoe reageerde grote broer/zus op de nieuwe baby?
» Hoe reageerde jullie kindje op het eerste hapje?
» Hoe reageerde jullie kindje
» Hoe reageerde jouw baas?
» hoe reageerde grote broer/zus op de nieuwe baby?
» Hoe reageerde jullie kindje op het eerste hapje?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: