Shoeline.nl betrouwbaar?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shoeline.nl betrouwbaar?
Iemand ervaring met deze webwinkel?
Ik wil graag laarzen in de sale kopen, alleen kan ik ook niks vinden of retour ook gratis is bij sale artikelen.
Ik wil graag laarzen in de sale kopen, alleen kan ik ook niks vinden of retour ook gratis is bij sale artikelen.
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Re: Shoeline.nl betrouwbaar?
Toevallig vorige week nog een bestelling gedaan daar. Tot op heden twee keer besteld, twee keer probleemloos en snel. Ook een sale artikel. Heb even voor je gekeken in het oud papier.. er zit een adressticker bij voor gratis retourzending. Enige wat ze aangeven is dat als je het in de winkel gaat terugbrengen je geen geld terug krijgt maar een tegoedbon.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Maar sale is dus ook kosteloos retouneren?Kqip schreef:Toevallig vorige week nog een bestelling gedaan daar. Tot op heden twee keer besteld, twee keer probleemloos en snel. Ook een sale artikel. Heb even voor je gekeken in het oud papier.. er zit een adressticker bij voor gratis retourzending. Enige wat ze aangeven is dat als je het in de winkel gaat terugbrengen je geen geld terug krijgt maar een tegoedbon.
Ik vind de laarzen die ik zoek het goedkoopst bij deze winkel.Fijn om te horen dat je er goede ervaringen mee hebt.
Sunshine24- Fluisteraar
Daar lijkt het wel op ja. Ik had ook een paar in de sale. Er zit een retourformulier bij met een retoursticker met antwoordnummer. Er staat enkel gratis retour zenden binnen Nederland en dat verhaaltje over retourneren in de winkel.
Als je twijfelt kun je ze misschien bellen of mailen 0416284133 / klantenservice@shoeline.nl
Als je twijfelt kun je ze misschien bellen of mailen 0416284133 / klantenservice@shoeline.nl
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Heb al geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op. Mailen duurt reactie weer zo lang.Kqip schreef:Daar lijkt het wel op ja. Ik had ook een paar in de sale. Er zit een retourformulier bij met een retoursticker met antwoordnummer. Er staat enkel gratis retour zenden binnen Nederland en dat verhaaltje over retourneren in de winkel.
Ik had ze namelijk oorspronkelijk gezien bij boots.nl, maar doordat ik te lang heb gewacht waren ze uitverkocht.
Maar iig bedankt voor je reactie!
Sunshine24- Fluisteraar
Ik heb er goede ervaringen mee. Heb er alleen nooit geretourneerd.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt voor de reacties , ik heb ze nu net besteld. Zag ze in Amsterdam bij de Boots voor 60 euro en nu 49 euro betaald.Sunshine24 schreef:Iemand ervaring met deze webwinkel?
Sunshine24- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» is deze site betrouwbaar?
» Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
» Welke test = meest betrouwbaar?
» reactie marktplaats... niet betrouwbaar?
» Uggs, welke maat? + deze site betrouwbaar?
» Ferio vakanties, betrouwbaar of niet?
» Welke test = meest betrouwbaar?
» reactie marktplaats... niet betrouwbaar?
» Uggs, welke maat? + deze site betrouwbaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: