Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geslacht niet weten....eerste pakje

+17
moepie
Teddyaapje
pippeloentje
mickey
Floor
Roodkapje
kwak
Monnie
PiP
Susan
Tazz
Roos
Bruintje Beer
PapillonRose
meisje
Pien
Flower_L
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geslacht niet weten....eerste pakje - Pagina 2 Empty Re: Geslacht niet weten....eerste pakje

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 23:32

Bij de eerste hadden we een neutraal pakje bij de 2de had ik een jongens en meisjespakje gekocht omdat ik dat leuker vond smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht niet weten....eerste pakje - Pagina 2 Empty Re: Geslacht niet weten....eerste pakje

Bericht  Ugly Betty do 26 apr 2012 - 23:59

Ik heb een neutraal pakje in maat 56, en wil er nog een neutrale bij in maat 50. Die mutsjes met de naam erop vind ik wel heel leuk.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  miss piggy vr 27 apr 2012 - 2:44

wij hebben ook een neutraal pakje wit met grijs al heb ik genoeg gekregen van een vriendin, jongens en meisjes maar het eerste pakje wilde we toch graag zelf kopen.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Paper Crown vr 27 apr 2012 - 2:54

Dit pakje vind ik helemaal het einde!
http://www.hm.com/nl/product/96748?article=96748-B Maar wel echt voor een meisje.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 2:58

Oh die is idd leuk!
Al vind ik voor kindjes die alleen maar liggen iets met een capuchon niet leuk, dat zit dan niet lekker denk ik ..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 2:58

2CKC2 schreef:Dit pakje vind ik helemaal het einde!
http://www.hm.com/nl/product/96748?article=96748-B Maar wel echt voor een meisje.

Wel leuk, maar dat jasje zou ik dan ook echt als jasje gebruiken, niet als truitje. Beetje onhandig met die muts.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: