Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe kleding te laat ontdekt....en te klein

+16
Lejow
Supertalentje
pindaatje
SarahKey
loesje
Annie24
Floor
koNijntje
PiP
vlindertje
PapillonRose
Annemie
_Mashimaro_
M@niek
Teddyaapje
Flower_L
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nieuwe kleding te laat ontdekt....en te klein - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe kleding te laat ontdekt....en te klein

Bericht  Lindsya vr 27 apr 2012 - 6:55

Herkenbaar. Ik bewaar het mochten we een tweede kindje krijgen en anders geef ik het weg als cadeau of aan iemand die toevallig een kind heb met die maat.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe kleding te laat ontdekt....en te klein - Pagina 2 Empty Re: Nieuwe kleding te laat ontdekt....en te klein

Bericht  Flower_L vr 27 apr 2012 - 7:13

Pien schreef:
Supertalentje schreef: Maar alles dat in de kast ligt is gewassen, dus niks meer met kaartjes.

dat snap ik idd niet. ik ga er van uit dat iedereen toch eerst de kleren uit wast voor ze in de kledingkast terecht komen?

toen l nog klein was deed ik alles uiteraard in de was. Nu doe ik spijkerbroekjes weleens zo aan. Shirtjes etc was ik altijd, nu ook nog. Als ik iets op de groei koop, laat ik het eerst in de kast hangen, en tzt (als l erin past) was ik het uit....behalve nu dan smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Fearie vr 27 apr 2012 - 7:43

Ik ken het, daarom ga ik nu iedere 2 weken de kledingkast van D door en dan kijk ik wat te klein is en wat ie ondertussen aan kan.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP vr 27 apr 2012 - 7:45

In het begin heb ik alles gewassen, maar vanaf ongeveer anderhalf jaar niet meer.
Haar zomerkleertjes hangen nog in de kast met kaartjes eraan. Hopelijk kan ze ze volgende week een keer aan!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 8:11

Herkenbaar, en omdat er hier geen volgend kindje meer komt, geef ik het weg of zet ik het op marktplaats. Ik sorteer het wel op maat, maar soms valt iets erg klein en kan hij het dus niet aan.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: