het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!
+12
SoGood
Silver
Caresses
Jeanette
Arwyn
Blond
Mermaid
Mizz_S
Niekske
Suus
Rapunzel
Atelier Madame
16 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!
Ooit heb ik zo'n soort topic eens voorbij zien komen op een forum. En eigenlijk wilde ik deze hier ook starten.
Ik heb zelf een verschrikkelijk volle kledingkast, schoenen en tassen in overvloed, genoeg ondergoed om maanden mee uit te zingen en ga maar door. Elke keer neem ik mezelf weer voor om niets te kopen, maar ja dát ene leuke jurkje is toch wel heel leuk en niet zo duur, en die schoenen, die had ik toch nog wel nodig want dat andere paar heb ik toch al 2 jaar? En ga zo maar door
Ik ben gewoon shopverslaafd!
Dus met dit topic wil ik mij voornemen om de komende tijd geen kleding meer te gaan kopen! Ik heb mijn zomer garderobe compleet, ik wil dus eigenlijk gewoon al mijn aankopen uitstellen tot het najaar! En dan gewoon een paar goede sets kleding kopen ipv allemaal losse stukken.
Kortom: wie doet er mee? De komende periode elkaar helpen om niets te kopen!?
Ik heb zelf een verschrikkelijk volle kledingkast, schoenen en tassen in overvloed, genoeg ondergoed om maanden mee uit te zingen en ga maar door. Elke keer neem ik mezelf weer voor om niets te kopen, maar ja dát ene leuke jurkje is toch wel heel leuk en niet zo duur, en die schoenen, die had ik toch nog wel nodig want dat andere paar heb ik toch al 2 jaar? En ga zo maar door
Ik ben gewoon shopverslaafd!
Dus met dit topic wil ik mij voornemen om de komende tijd geen kleding meer te gaan kopen! Ik heb mijn zomer garderobe compleet, ik wil dus eigenlijk gewoon al mijn aankopen uitstellen tot het najaar! En dan gewoon een paar goede sets kleding kopen ipv allemaal losse stukken.
Kortom: wie doet er mee? De komende periode elkaar helpen om niets te kopen!?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!
Zo herkenbaar! Ik wil dolgraag met je meedoen, maar ik vrees dat ik me er niet aan kan houden haha. Al heb ik momenteel niet écht iets wat ik graag wil hebben (heb alles al ), dus dat scheelt
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou graag mee doen, maar ga volgende week naar de Primark, dus helaas, haha!
Gast- Gast
@Donna: hou je in bij de Primark
Atelier Madame- Ratel
Ik ga er speciaal heen om te shoppen
Gast- Gast
Maar als je je het kan permitteren, is het toch helemaal niet zo erg als je een heel volle kledingkast hebt?
Gast- Gast
Nou, ik vind het soms wel een beetje belachelijk van mezelf dat ik gewoon elke week wel iets erbij koop. Soms draag ik een shirtje 1 of 2 keer en daarna nooit meer. Gewoon omdat ik zoveel kleding heb! Dat wil ik gewoon niet meerGuattari schreef:Maar als je je het kan permitteren, is het toch helemaal niet zo erg als je een heel volle kledingkast hebt?
Atelier Madame- Ratel
Ik doe met je mee! Heb vorige week ook weer geshopt omdat ik net loon had, maar moet nu weer rustig aan gaan doen met mijn geld, anders red ik het einde van de maand niet...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Overigens is het voor mij verder ook een reden dat ik op het dit moment ook niet zo heel breed zit qua inkomensten, en ik dus eigenlijk geen nieuwe kleding kan en mag kopen vanwege te weinig inkomsten. Anders haal ik het einde van de maand niet
Maar ja ik ben serieus zo'n type die liever 3 dagen brood eet en dat ene paar schoenen koopt dan van het geld wat ik overheb een goede maaltijd te halen
Maar ja ik ben serieus zo'n type die liever 3 dagen brood eet en dat ene paar schoenen koopt dan van het geld wat ik overheb een goede maaltijd te halen
Atelier Madame- Ratel
Oh ik zou heel graag mee willen doen, maar ik vrees dat me dat niet lukt... mijn kledingkast puilt uit, ik ben vrij traag met wassen en dat is maar goed ook, want anders past het geen eens een groot probleem bij mij is ook vooral dat ik niks weg kan doen. Ik heb zoveel dingen die er nog prima uitzien, maar die ik gewoon niet meer draag. En dat ligt dan allemaal gewoon ruimte in te nemen in mijn kast...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga niet meedoen, want ik ga morgen heerlijk winkelen.....
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
_Donnaa schreef:Ik zou graag mee doen, maar ga volgende week naar de Primark, dus helaas, haha!
Ben er nu 2/3 keer geweest en heb er alleen sokken gekocht vind het verder echt helemaal niks daar. wat een prutwinkel.. Maar goed er zijn heel veel mensen die het wel geweldig vinden dus wie weet jij ook
Ontopic; pff ik zou willen dat ik het kon, een tijdje geen kleding kopen. Maar nee ik heb echt nog wat dingen nodig voor de zomer dus nog even geen shopstop voor mij
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn kledingkast kan niet uitpuilen trouwens, want ik heb er geen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Mijn kledingkast kan niet uitpuilen trouwens, want ik heb er geen
Waar laat jij dan je kleding? Aan een rek of zo?
Ik doe ook niet mee, want ik ga eind mei ook nog naar de Primark en morgen denk ik ff Arnhem in.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ga zaterdag naar Enschede
Gast- Gast
Op de grond en op een stoel.._Chance schreef:_Donnaa schreef:Mijn kledingkast kan niet uitpuilen trouwens, want ik heb er geen
Waar laat jij dan je kleding? Aan een rek of zo?
Gast- Gast
Hmm, mijn kledingkast puilt momenteel wel uit, maar dat komt vooral doordat ik laatst niet wist wat ik aan moest, verschillende shirtjes had gepakt en te lui was om te op te ruimen
Moet m'n kast wel echt nodig eens helemaal leeghalen en alles goed uitzoeken. Er ligt zoveel in wat ik heb gehouden omdat ik het o zo leuk vind, maar gewoon nooit draag! Dat kan best eens weg allemaal.
Ga wel een poging doen niet zoveel te kopen in ieder geval Heb wel genoeg kleding nu! Heb alleen wel die bon van Zalando gekocht vorige week, dus als daar nou echt iets heeeel leuks op staat... Anders bewaar ik hem gewoon tot ik echt iets nodig heb (zoals nieuwe schoenen voor het werk, maar kan nu niks leuks vinden op de site).
Moet m'n kast wel echt nodig eens helemaal leeghalen en alles goed uitzoeken. Er ligt zoveel in wat ik heb gehouden omdat ik het o zo leuk vind, maar gewoon nooit draag! Dat kan best eens weg allemaal.
Ga wel een poging doen niet zoveel te kopen in ieder geval Heb wel genoeg kleding nu! Heb alleen wel die bon van Zalando gekocht vorige week, dus als daar nou echt iets heeeel leuks op staat... Anders bewaar ik hem gewoon tot ik echt iets nodig heb (zoals nieuwe schoenen voor het werk, maar kan nu niks leuks vinden op de site).
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Fauve schreef:Ik ga zaterdag naar Enschede
Gezellig!
Gast- Gast
Haha ja die bon van Zalando heb ik ook gekocht. En ik had al bijna ballerina's en een jurkje besteld. Maar toen keek ik in mijn kast en besefte me dat ik eigenlijk die spullen niet nodig had en de bon nog maaanden geldig is. Dus dat vind ik ook wel toepasselijk voor hierArwyn schreef:Ga wel een poging doen niet zoveel te kopen in ieder geval Heb wel genoeg kleding nu! Heb alleen wel die bon van Zalando gekocht vorige week, dus als daar nou echt iets heeeel leuks op staat... Anders bewaar ik hem gewoon tot ik echt iets nodig heb (zoals nieuwe schoenen voor het werk, maar kan nu niks leuks vinden op de site).
Atelier Madame- Ratel
Ik heb het nu toch al bijna een week volgehouden
Atelier Madame- Ratel
Hihi, ik ook volgens mij!
Maar deze week ga ik het wel breken.. Ik moet namelijk echt nodig iets nieuws hebben voor op het werk! Ik heb maar 1 broek, maar als ik zoals de laatste tijd vaak gebeurd 4 of 5 dagen moet werken, vind ik dat niet echt fris meer.. Morgen ga ik dus even wat dingen passen en ik hoop dat er wat tussen zit!
Maar deze week ga ik het wel breken.. Ik moet namelijk echt nodig iets nieuws hebben voor op het werk! Ik heb maar 1 broek, maar als ik zoals de laatste tijd vaak gebeurd 4 of 5 dagen moet werken, vind ik dat niet echt fris meer.. Morgen ga ik dus even wat dingen passen en ik hoop dat er wat tussen zit!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
wel de fout ingegaan door vanochtend al via het vraag&aanbod van dit forum een hempje te kopen, maar ja dat was heel goedkoop (A)
Atelier Madame- Ratel
Ik heb ook voor genomen me even in te houden. Ik heb 3 kledingkasten vol. Daarnaast heb ik vorige week 20 kledingstukken gekocht en 6 paar schoenen, echt te schandalig eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik kan de verleiding ook zooo slecht weerstaan he, zelfs vanachter mn computer
Ik heb geen nieuwe kleding nodig! En toch begin ik dan weer op marktplaats te zoeken naar kleding.. ik ga mezelf echt een kleding verbod geven!
Ik heb geen nieuwe kleding nodig! En toch begin ik dan weer op marktplaats te zoeken naar kleding.. ik ga mezelf echt een kleding verbod geven!
Atelier Madame- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waar kijk jij voor de komende tijd naar uit?
» Doen, maar geen tijd of zin?
» Wordt het geen tijd voor een tweede?
» In deze tijd kun je beter geen kinderen nemen/krijgen...
» Groeicurve / kleding op de groei kopen
» Doen, maar geen tijd of zin?
» Wordt het geen tijd voor een tweede?
» In deze tijd kun je beter geen kinderen nemen/krijgen...
» Groeicurve / kleding op de groei kopen
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: