Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

+12
SoGood
Silver
Caresses
Jeanette
Arwyn
Blond
Mermaid
Mizz_S
Niekske
Suus
Rapunzel
Atelier Madame
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 19:57

Ooit heb ik zo'n soort topic eens voorbij zien komen op een forum. En eigenlijk wilde ik deze hier ook starten.
Ik heb zelf een verschrikkelijk volle kledingkast, schoenen en tassen in overvloed, genoeg ondergoed om maanden mee uit te zingen en ga maar door. Elke keer neem ik mezelf weer voor om niets te kopen, maar ja dát ene leuke jurkje is toch wel heel leuk en niet zo duur, en die schoenen, die had ik toch nog wel nodig want dat andere paar heb ik toch al 2 jaar? En ga zo maar door angel

Ik ben gewoon shopverslaafd!

Dus met dit topic wil ik mij voornemen om de komende tijd geen kleding meer te gaan kopen! Ik heb mijn zomer garderobe compleet, ik wil dus eigenlijk gewoon al mijn aankopen uitstellen tot het najaar! En dan gewoon een paar goede sets kleding kopen ipv allemaal losse stukken.

Kortom: wie doet er mee? De komende periode elkaar helpen om niets te kopen!?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Rapunzel ma 2 mei 2011 - 20:00

Zo herkenbaar! Ik wil dolgraag met je meedoen, maar ik vrees dat ik me er niet aan kan houden haha. Al heb ik momenteel niet écht iets wat ik graag wil hebben (heb alles al laughcry), dus dat scheelt smile
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:07

Ik zou graag mee doen, maar ga volgende week naar de Primark, dus helaas, haha! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 20:12

@Donna: hou je in bij de Primark Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:13

Ik ga er speciaal heen om te shoppen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:18

Maar als je je het kan permitteren, is het toch helemaal niet zo erg als je een heel volle kledingkast hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:21

Ik doe echt NIET mee Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 20:28

Guattari schreef:Maar als je je het kan permitteren, is het toch helemaal niet zo erg als je een heel volle kledingkast hebt?
Nou, ik vind het soms wel een beetje belachelijk van mezelf dat ik gewoon elke week wel iets erbij koop. Soms draag ik een shirtje 1 of 2 keer en daarna nooit meer. Gewoon omdat ik zoveel kleding heb! Dat wil ik gewoon niet meer smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 20:37

Ik doe met je mee! Heb vorige week ook weer geshopt omdat ik net loon had, maar moet nu weer rustig aan gaan doen met mijn geld, anders red ik het einde van de maand niet...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 20:47

Overigens is het voor mij verder ook een reden dat ik op het dit moment ook niet zo heel breed zit qua inkomensten, en ik dus eigenlijk geen nieuwe kleding kan en mag kopen vanwege te weinig inkomsten. Anders haal ik het einde van de maand niet :P
Maar ja ik ben serieus zo'n type die liever 3 dagen brood eet en dat ene paar schoenen koopt dan van het geld wat ik overheb een goede maaltijd te halen Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Niekske ma 2 mei 2011 - 20:57

Oh ik zou heel graag mee willen doen, maar ik vrees dat me dat niet lukt... mijn kledingkast puilt uit, ik ben vrij traag met wassen en dat is maar goed ook, want anders past het geen eens Embarassed een groot probleem bij mij is ook vooral dat ik niks weg kan doen. Ik heb zoveel dingen die er nog prima uitzien, maar die ik gewoon niet meer draag. En dat ligt dan allemaal gewoon ruimte in te nemen in mijn kast...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Mizz_S ma 2 mei 2011 - 22:28

Ik ga niet meedoen, want ik ga morgen heerlijk winkelen..... Cool
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Mermaid ma 2 mei 2011 - 22:33

_Donnaa schreef:Ik zou graag mee doen, maar ga volgende week naar de Primark, dus helaas, haha! Laughing

Ben er nu 2/3 keer geweest en heb er alleen sokken gekocht vind het verder echt helemaal niks daar. wat een prutwinkel.. Maar goed er zijn heel veel mensen die het wel geweldig vinden dus wie weet jij ook smile

Ontopic; pff ik zou willen dat ik het kon, een tijdje geen kleding kopen. Maar nee ik heb echt nog wat dingen nodig voor de zomer dus nog even geen shopstop voor mij Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:35

Mijn kledingkast kan niet uitpuilen trouwens, want ik heb er geen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Blond ma 2 mei 2011 - 22:53

_Donnaa schreef:Mijn kledingkast kan niet uitpuilen trouwens, want ik heb er geen :P

Waar laat jij dan je kleding? Aan een rek of zo?

Ik doe ook niet mee, want ik ga eind mei ook nog naar de Primark en morgen denk ik ff Arnhem in.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 22:54

Ik ga zaterdag naar Enschede Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 23:00

_Chance schreef:
_Donnaa schreef:Mijn kledingkast kan niet uitpuilen trouwens, want ik heb er geen :P

Waar laat jij dan je kleding? Aan een rek of zo?
Op de grond en op een stoel.. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Arwyn ma 2 mei 2011 - 23:04

Hmm, mijn kledingkast puilt momenteel wel uit, maar dat komt vooral doordat ik laatst niet wist wat ik aan moest, verschillende shirtjes had gepakt en te lui was om te op te ruimen :P
Moet m'n kast wel echt nodig eens helemaal leeghalen en alles goed uitzoeken. Er ligt zoveel in wat ik heb gehouden omdat ik het o zo leuk vind, maar gewoon nooit draag! Dat kan best eens weg allemaal.

Ga wel een poging doen niet zoveel te kopen in ieder geval Wink Heb wel genoeg kleding nu! Heb alleen wel die bon van Zalando gekocht vorige week, dus als daar nou echt iets heeeel leuks op staat... angel Anders bewaar ik hem gewoon tot ik echt iets nodig heb (zoals nieuwe schoenen voor het werk, maar kan nu niks leuks vinden op de site).
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 23:25

Fauve schreef:Ik ga zaterdag naar Enschede Cool

Gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 23:36

Arwyn schreef:Ga wel een poging doen niet zoveel te kopen in ieder geval Wink Heb wel genoeg kleding nu! Heb alleen wel die bon van Zalando gekocht vorige week, dus als daar nou echt iets heeeel leuks op staat... angel Anders bewaar ik hem gewoon tot ik echt iets nodig heb (zoals nieuwe schoenen voor het werk, maar kan nu niks leuks vinden op de site).
Haha ja die bon van Zalando heb ik ook gekocht. En ik had al bijna ballerina's en een jurkje besteld. Maar toen keek ik in mijn kast en besefte me dat ik eigenlijk die spullen niet nodig had en de bon nog maaanden geldig is. Dus dat vind ik ook wel toepasselijk voor hier angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame zo 8 mei 2011 - 19:19

Ik heb het nu toch al bijna een week volgehouden Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Arwyn zo 8 mei 2011 - 20:32

Hihi, ik ook volgens mij!
Maar deze week ga ik het wel breken.. Ik moet namelijk echt nodig iets nieuws hebben voor op het werk! Ik heb maar 1 broek, maar als ik zoals de laatste tijd vaak gebeurd 4 of 5 dagen moet werken, vind ik dat niet echt fris meer.. Morgen ga ik dus even wat dingen passen en ik hoop dat er wat tussen zit!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame zo 8 mei 2011 - 21:25

wel de fout ingegaan door vanochtend al via het vraag&aanbod van dit forum een hempje te kopen, maar ja dat was heel goedkoop (A)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Jeanette zo 8 mei 2011 - 21:39

Ik heb ook voor genomen me even in te houden. Ik heb 3 kledingkasten vol. Embarassed Daarnaast heb ik vorige week 20 kledingstukken gekocht en 6 paar schoenen, echt te schandalig eigenlijk. Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Atelier Madame ma 9 mei 2011 - 21:59

Ik kan de verleiding ook zooo slecht weerstaan he, zelfs vanachter mn computer angel
Ik heb geen nieuwe kleding nodig! En toch begin ik dan weer op marktplaats te zoeken naar kleding.. ik ga mezelf echt een kleding verbod geven!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!  Empty Re: het 'ik-ga-de-komende-tijd-geen-nieuwe-kleding-kopen topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum