Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bakerpraatjes, opwekken bevalling

+26
Jazzlyn
Barbabella
Pussycat
-Ieniemienie-
maiadebij
Purpleflower
Roos
piene1983
Twellie
Novalee
Steep
Happydobby
Niene
Aggi
Pien
Ayla
Darius
Viva
Slakje
sabje
SarahKey
Joss1
Laced
kwak
Theezakje13
Bloem86
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 Empty Re: Bakerpraatjes, opwekken bevalling

Bericht  Twellie wo 25 apr 2012 - 10:26

piene1983 schreef:Mijn schoonzus zweert bij "wonderolie". Geen idee wat het is, ken het niet maar zij zegt dat het bij beide kids de bevalling op gang hielp.

Volgens mij wekt dat eerder de stoelgang op dan de bevalling.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 Empty Re: Bakerpraatjes, opwekken bevalling

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 10:33

Ik heb niets gedaan om de bevalling op te wekken, zou het allemaal wel zien.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij wo 25 apr 2012 - 18:52

Niet bewust, maar ik had de dag voor J.ennah kwam flink gewandeld. Toen ik naar huis liep bedacht ik me dat ik dat maar niet meer moest doen, ik was gesloopt!! S avonds braken m'n vliezen met 38+6 weken.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  -Ieniemienie- wo 25 apr 2012 - 19:26

Ananas eten
Seks
Trap lopen
Fietsen
Bitterlemon
Wonderolie

En het hielp allemaal helemaal niks!
En wat is die wonderolie goor!!! Net een soort dikke motorolie, Heb het bij de eretse geprobeerd, maar kan me nog zo vor de geest halen hoe was smaakte, en moet er nu nog wat kokke als ik er aan denk!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:10

Wij hadden ook sex gehad de laatste weken maar kreeg er alleen voorweeen van. Tijdens de voorweeen ben ik actief gaan doen ( trap lopen, stofzuigen enzv ) maar niks hielp.
Pas toen ik dacht ze komt voorlopig nog niet en die voorweeen doen niks, toen kwam ze smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 20:28

Hier hielp niets, ja dreigen met een inleiding :P de dag voor dat ik ingeleid zou worden van mijn zoontje besloot hij toch vanzelf te komen (41+3)

En de tweede zwangerschap de dag voordat ze een beslissing zouden nemen over inleiden braken mijn vliezen spontaan, maar geen weeën helaas dus toch ingeleid (38+4)

Wel had ik bij beide de dag (bij min dochter 2 dagen ervoor) voor dat ik bevallen ben enorme huilbuien... Om alles kon ik wel huilen de hele dag door, leek wel een spons..
Kraamtranen heb ik dus ook niet gehad beide keren, was het ervoor al kwijt Razz

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 25 apr 2012 - 20:31

Haha ja hier ook wel dingen geprobeerd.
Na 2 keer gestript te zijn zonder resultaat:

Veel bitterlemon gedronken niks...
In de laatste week toch nog regelmatig sex gehad ook niks...
Voordat je onze wijk inrijd heb je heel veel hoge hobbels. Dus ik zei elke keer dat we daar overreden.. ''ga maar goed hard over die hobbels'' Laughing maar goed ook niet geholpen.
Ik wilde echt niet naar het ziekenhuis. Maar het moest toch op een maandag middag.
Zondagavond zijn we nog uit eten geweest en die nacht begon de bevalling net voordat ik naar het ziekenhuis moest Very Happy
Dus stevig eten is het advies Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 561177

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Barbabella wo 25 apr 2012 - 20:47

Seks heeft bij mij goed geholpen. Laatste paar weken hoefde dat voor mij niet meer zo, maar op mijn uitgerekende datum had ik zoiets van we kunnen proberen of het werkt Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 394967 Nog geen 24 uur later was mijn zoon geboren.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Jazzlyn wo 25 apr 2012 - 20:52

Laurientje85 schreef:

Wel had ik bij beide de dag voor dat ik bevallen ben enorme huilbuien... Om alles kon ik wel huilen de hele dag door, leek wel een spons..
Kraamtranen heb ik dus ook niet gehad beide keren, was het ervoor al kwijt Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 1578173417

+1 dus Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 394967
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 21:47

Hier hielp ook niks. Aardige stukken gelopen, maar kwam niet verder als het voorwerk en 3 cm. Ben dus ingeleid.

Gast
Gast

Bericht  Shy wo 25 apr 2012 - 22:35

Laurientje85 schreef:Hier hielp niets, ja dreigen met een inleiding Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 253468018 de dag voor dat ik ingeleid zou worden van mijn zoontje besloot hij toch vanzelf te komen (41+3)

En de tweede zwangerschap de dag voordat ze een beslissing zouden nemen over inleiden braken mijn vliezen spontaan, maar geen weeën helaas dus toch ingeleid (38+4)

Wel had ik bij beide de dag (bij min dochter 2 dagen ervoor) voor dat ik bevallen ben enorme huilbuien... Om alles kon ik wel huilen de hele dag door, leek wel een spons..
Kraamtranen heb ik dus ook niet gehad beide keren, was het ervoor al kwijt Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 1578173417

Waarmee heb je gedreigd? Want dan wil ik wel even weten wat je gezegd hebt, ga ik ook even proberen dan! haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 23:21

Dat als ze niet vanzelf zouden komen dat er dan ingeleid zou worden! Razz
En bij mijn zoontje werkte het hahah Wink

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 26 apr 2012 - 0:50

Ik heb de dag voordat ik bevallen ben een heel stuk gelopen buiten. Toen ik al weer terug wilde gaan zei mijn vriend "nee kom op nog even een stuk verder" al zuchtend gedaan en ik heb de laatste meters naar huis mezelf echt moeten slepen maar de volgende ochtend begonnen de weeen en om half 9 's avonds is onze zoon geboren.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria do 26 apr 2012 - 0:54

Geen idee of dit een bakerpraatje is, volgens mij klopt het gewoon: dat je bevalling meestal begint als je je ontspannen voelt. Daarom beginnen bevallingen ook vaak tijdens de nacht.

Ik was de laatste weken van mijn zwangerschap superontspannen. Het kamertje was nog lang niet af, het wiegje moest nog komen, de brandweer had ons huis brandonveilig verklaard, maar ik zat hartstikke rustig op de bank naar Gooische Vrouwen te kijken en vond het allemaal wel prima.

Met 38+5 weken zijn de weeën begonnen, en nog steeds maakte ik me nergens druk om. Mijn moeder en ik hebben het wiegje in elkaar gezet tijdens mijn weeën. En toen mijn man me naar het ziekenhuis reed heb ik hem gerust zitten stellen (hij rijdt bijna nooit). 'Rustig maar schatje, je doet het goed, we zijn er bijna' Bakerpraatjes, opwekken bevalling - Pagina 2 394967

Ik kreeg persdrang in die auto, maar heb er maar niks over gezegd. Ik dacht: dan wordt mijn man helemaal gek! Dus heb daar heel relaxt naast hem gezeten, me concentrerend op mijn ademhaling...

Ontspanning is echt mijn toverwoord!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  nillis do 26 apr 2012 - 0:56

Viva schreef:Nou, sex hielp hier in ieder geval niet, pff.

+1 moest gewoon wachten tot ik ingeleid werd met 42+1
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: