Menstruatie opwekken door pillen.
+2
Thunder
moepie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Menstruatie opwekken door pillen.
Hoi meiden.
Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die ervaring hebben met medicijnen om een menstruatie op te weken. Ik heb vorige week namelijk pillen gekregen daarvoor. Was na 11 weken nog niet ongesteld, kreeg daarvoor een kuurtje voor 7 dagen. Nu is het 4 dagen verder dat ik het laatste pilletje heb genomen en helaas nog niks. De dokter zei dat het ongeveer max een week kon duren.
Wie heeft dit ook weleens gebruikt en wer je idd weer ongesteld? Zo ja na hoeveel dagen kwam het?
Bedankt!
Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die ervaring hebben met medicijnen om een menstruatie op te weken. Ik heb vorige week namelijk pillen gekregen daarvoor. Was na 11 weken nog niet ongesteld, kreeg daarvoor een kuurtje voor 7 dagen. Nu is het 4 dagen verder dat ik het laatste pilletje heb genomen en helaas nog niks. De dokter zei dat het ongeveer max een week kon duren.
Wie heeft dit ook weleens gebruikt en wer je idd weer ongesteld? Zo ja na hoeveel dagen kwam het?
Bedankt!
Gast- Gast
Re: Menstruatie opwekken door pillen.
ik ga er aankomende week beginnen..... daar heb je dus nog niks aan.
Maar volgens mij zit er iemand in het "meiden waarbij het zwanger worden niet zo makkelijk gaat" topic die geloof ik provera slikte en dan 10 dagen daarna ongesteld wordt... weet niet zeker.
Anders moet je het daar even vragen.
Maar volgens mij zit er iemand in het "meiden waarbij het zwanger worden niet zo makkelijk gaat" topic die geloof ik provera slikte en dan 10 dagen daarna ongesteld wordt... weet niet zeker.
Anders moet je het daar even vragen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb Duphaston gebruikt en werd idd na een dag of 10 ongesteld.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb provera gekregen en werd na 14 dagen na de laatste pil ongesteld.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb 1x duphaston gebruikt en 2x provera. Bij de duphaston werd ik na een kuur van 10 dagen na 3 dagen ongesteld. Bij de provera kreeg ik ook een kuur van 10 dagen en daarbij werd ik de eerste keer na 2 dagen ongesteld en de tweede keer na 4 dagen.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 1x Provera gebruikt en 3x Primolut.'
Bij Provera werd ik na 3 dagen ongesteld en bij Primolut na 5 of 6 dagen.
Ik had bij beide, voral bij de Primolut, wel bijwerkingen als depribuien en chagrijnigheid.
Bij Provera werd ik na 3 dagen ongesteld en bij Primolut na 5 of 6 dagen.
Ik had bij beide, voral bij de Primolut, wel bijwerkingen als depribuien en chagrijnigheid.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zie dat er best wat verschil in dagen tussen zit. Ben nu 5 dagen verder dus wel zullen zien! Ik had trouwens orgametril gehad, maar zag op google dat het allemaal wel overeenkomt met de werking.
Bedankt in ieder geval voor de reacties!
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik zie dat er best wat verschil in dagen tussen zit. Ben nu 5 dagen verder dus wel zullen zien! Ik had trouwens orgametril gehad, maar zag op google dat het allemaal wel overeenkomt met de werking.
Oh meid, nog niet ongesteld geworden. Wat vervelend.. Vorige keer duurde bij mij ook 7 weken. Nu alweer 5 onderweg. Maar kan me voorstellen dat jij er gewoon eens één wil hebben.
Succes!
Ps. nog nooit van die pillen gehoord? Van de HA gekregen?
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Ja ik ben al 12 weken aan het wachten! Ik heb de pillen van de huisarts ja. Ik had gelezen dat het hetzelfde is als primolut enzo.
Hopen dat jij ook snel wat meer regelmaat krijgt zeg!
Hopen dat jij ook snel wat meer regelmaat krijgt zeg!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» uitblijven menstruatie door warmte?
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Bakerpraatjes, opwekken bevalling
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Iemand ervaring ontsluiting opwekken??
» Geld afgeschreven door Nationaal Spaarfonds door fout
» Bakerpraatjes, opwekken bevalling
» Ruzie ontploft door, tja door wat eigenlijk.
» Iemand ervaring ontsluiting opwekken??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: