Bakerpraatjes, opwekken bevalling
+26
Jazzlyn
Barbabella
Pussycat
-Ieniemienie-
maiadebij
Purpleflower
Roos
piene1983
Twellie
Novalee
Steep
Happydobby
Niene
Aggi
Pien
Ayla
Darius
Viva
Slakje
sabje
SarahKey
Joss1
Laced
kwak
Theezakje13
Bloem86
30 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bakerpraatjes, opwekken bevalling
Niet dat ik nu zo desperate ben dat ik een poging ga doen mn bevalling op te wekken hoor!
Ik wacht nog (soms wat on-)geduldig een tijdje af! Ondanks dat het van mij best mag, ben ik ook pas net over de 37 weken heen..
Maar ik las net wel meerdere bakerpraatjes/ tips op een andere site. En het maakte me natuurlijk wel een klein beetje nieuwsgierig!
Dus mijn vraag aan jullie: hebben jullie dingen uitgeprobeerd om de bevalling toch een beetje op te wekken?
Denk aan: ananas, bitter lemon, seks, lange wandelingen, tepelstimulatie, voetreflexmassage, etc.
En natuurlijk de grote vraag: heeft het effect gehad?!
Ik wacht nog (soms wat on-)geduldig een tijdje af! Ondanks dat het van mij best mag, ben ik ook pas net over de 37 weken heen..
Maar ik las net wel meerdere bakerpraatjes/ tips op een andere site. En het maakte me natuurlijk wel een klein beetje nieuwsgierig!
Dus mijn vraag aan jullie: hebben jullie dingen uitgeprobeerd om de bevalling toch een beetje op te wekken?
Denk aan: ananas, bitter lemon, seks, lange wandelingen, tepelstimulatie, voetreflexmassage, etc.
En natuurlijk de grote vraag: heeft het effect gehad?!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Bakerpraatjes, opwekken bevalling
Avond voordat.de vliezen braken hebben wij seks gehad in de hoop dat er wat zou beginnen..
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
ik heb echt bijna alles geprobeert, Annanas, sex, bitter lemon, over hobbelweggetjes fietsen, veel lopen, tepelstimulatie maar allemaal zonder resultaat!
Ik was bijna zover om voetreflex te doen door mijn schoonmoeder en dan ben ik echt wanhopig als ik dat wil proberen omdat echt niemand aan mijn voeten mag komen.
Ik was bijna zover om voetreflex te doen door mijn schoonmoeder en dan ben ik echt wanhopig als ik dat wil proberen omdat echt niemand aan mijn voeten mag komen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
hier werkte sex, haha! Een paar dagen van tevoren begon het er heel erg van te rommelen en ook de bevalling zelf is direct na de sex begonnen. Maargoed, dan moet het al wel op het punt van beginnen staan, anders werkt het niet.
Gast- Gast
De vrijdag dat ik 39 weken zwanger was, heb ik een hele fles bitter lemon opgedronken. Die nacht braken mijn vliezen en in de middag is L. geboren.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de tweede braken de vliezen een paar uur na de seks. Dat was ook de enige keer dat wij seks hebben gehad in de laatste weken. Dit keer hebben we vaker seks gehad in de laatste weken en behalve harde buiken/voorweeen gebeurde er niets.
Gast- Gast
Wij hebben het geprobeerd op te wekken met sex, heeft niet geholpen. Had daarna wel wat voorweeen, maar die zwakten na een paar uur af en ruim 2 weken later is ie pas geboren.
Joss1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 165
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-12
Rejoy. schreef:hier werkte sex, haha! Een paar dagen van tevoren begon het er heel erg van te rommelen en ook de bevalling zelf is direct na de sex begonnen. Maargoed, dan moet het al wel op het punt van beginnen staan, anders werkt het niet.
Hier ook Die nacht nog wat gespeeld met elkaar en daarna harde buiken gekregen en die middag weeen. Maar zal wel gewoon toeval zijn geweest.
Hart van een ananas gegeten hielp niet. 2x seks gehad. Allebei de keren heeft het voor flink (voor)weeen gezorgd, maar zette niet door. Toen de verloskundige keek had ik 3cm had dus wel geholpen. Door het strippen is het toen goed op gang gekomen.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik heb: behangen, kinderkamer in elkaar gestoken, dozen kleertjes versleept, elke avond gesekst, veel gaan wandelen, ananashart gegeten, bitter lemon gedronken, lavendelbad genomen, ...
Alles heeft wel voor flinke voorweeën gezorgd (allez, of niet, who knows). Uiteindelijk gewoon ingeleid.
Alles heeft wel voor flinke voorweeën gezorgd (allez, of niet, who knows). Uiteindelijk gewoon ingeleid.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Nou, sex hielp hier in ieder geval niet, pff.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Bij Laurens seks en bij Pepijn hielp het om wat 'woorden' te hebben met mijn man, wat boor een flinke huilbui zorgde.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier hielp sex ook, maar denk dat de schrik van misschien ingeleid worden ook geholpen heeft.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Bij mij hielp helemaal niks... Hebben echt alles geprobeerd!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hier hielp ook niks, was zelfs niet te strippen... tot frustrerend toe.
Met 41.6 ben ik ingeleid.
Was ook echt even kritiek haast geen vruchtwater en onze zoon had het niet zo lekker meer in de buik. Uiteindelijk gehaald met de vacuumpomp...
Met 41.6 ben ik ingeleid.
Was ook echt even kritiek haast geen vruchtwater en onze zoon had het niet zo lekker meer in de buik. Uiteindelijk gehaald met de vacuumpomp...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Hier hielp ook niks!
Had al vanaf 37 weken weeën,met 40 weken had ik verjaardag van mijn oma,een uur rijden vanaf huis,weeën die niet doorzette, maar wilde wel gaan,heb die dag heel veel bitterlemon gedronken,maar moest er alleen enorm van plassen 1 dag voordat ik 43 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik ingeleid zou worden,die spanning heeft er volgens mij voor gezorgd dat spontaan de vliezen braken.. En nog wilde mevrouwtje er niet uit,dat heeft uiteindelijk nog 24 uur geduurd.
Had al vanaf 37 weken weeën,met 40 weken had ik verjaardag van mijn oma,een uur rijden vanaf huis,weeën die niet doorzette, maar wilde wel gaan,heb die dag heel veel bitterlemon gedronken,maar moest er alleen enorm van plassen 1 dag voordat ik 43 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik ingeleid zou worden,die spanning heeft er volgens mij voor gezorgd dat spontaan de vliezen braken.. En nog wilde mevrouwtje er niet uit,dat heeft uiteindelijk nog 24 uur geduurd.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb helemaal niks gedaan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Seks, bitter lemon, tepelstimulatie, fietsen.. Geen effect, moest gewoon ontspannen en toen gebeurde het (tijdens mijn slaap haha).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Chinees gegeten en naar de bioscoop geweest. Dat laatste werkte voor Annie24 en ik wilde eens testen of dat bij mij ook zou helpen Heeft, uiteraard, niks geholpen. Ik denk dat het hier langzaam is begonnen door de 2e keer strippen (nou ja eigenlijk 1e keer want het is maar één keer gelukt).
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Novalee schreef:Chinees gegeten en naar de bioscoop geweest. Dat laatste werkte voor Annie24 en ik wilde eens testen of dat bij mij ook zou helpen Heeft, uiteraard, niks geholpen. Ik denk dat het hier langzaam is begonnen door de 2e keer strippen (nou ja eigenlijk 1e keer want het is maar één keer gelukt).
Owja, het strippen heeft mij goed geholpen haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Ik kan me niet herinneren dat ik bepaalde dingen heb geprobeerd in een poging de bevalling op te wekken.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn schoonzus zweert bij "wonderolie". Geen idee wat het is, ken het niet maar zij zegt dat het bij beide kids de bevalling op gang hielp.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Hier heeft strippen ook 3x niks gedaan (1x bij de tweede, 2x bij de derde).
Gast- Gast
piene1983 schreef:Mijn schoonzus zweert bij "wonderolie". Geen idee wat het is, ken het niet maar zij zegt dat het bij beide kids de bevalling op gang hielp.
Ik heb ook alles geprobeerd. Mijn moeder en tante zweerde bij wonderolie.
Ik dus wonderolie gehaald, maar zelfs dat had (nadat het flesje op was) zero effect
En het is zoooo smerig. Ik kan er nog van gaan kokken
(Met 41+5 gestart met inleiden, maar eerst moest de bmm nog week gemaakt worden.)
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
met precies 37 weken, half kotsend bitter lemom gedronken, wat is dat vies.!!
Hele nacht harde buiken en onrustig.
Sex gehad..Niks geholpen....
Met 38+4 ingeleid..
Hele nacht harde buiken en onrustig.
Sex gehad..Niks geholpen....
Met 38+4 ingeleid..
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Menstruatie opwekken door pillen.
» Iemand ervaring ontsluiting opwekken??
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Iemand ervaring ontsluiting opwekken??
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: