Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

+64
Filoria
Jezzie
miss piggy
ProudMom
Stuiterbal
Theeleut
Puggle
Océane
Twellie
Aggi
PiP
yes1984
Limburg85
kwak
sheila123
studiebol
PapillonRose
smooch
Flower_L
lente
Bolleke
Sanne
Viva
MamaDaan
Shy
Happydobby
Annemie
meisje
LDJ
Jazzlyn
Linda
Kat1980
Thunder
Creabea_28
Floor
Rouge
Lejow
Printje
SarahKey
Smaragdje
Clapperdie
Flip Fluitketel
Slakje
Wennes
tweeling
peach
Tiara
Paper Crown
Pussycat
Parisienne
Theezakje13
L!ND@
Ugly Betty
Makamba
CCC
Jasmine
sabje
MAS
Tania
Muis
loesje
Liadan
Steep
schuddebuikje
68 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Happydobby wo 25 apr 2012 - 3:07

eerst een kruitvat en daarna een clearblue digitale, 2 weken later omdat die vrouw van moeders voor moeders zou komen en ik wel zeker wilde weten of ik zwanger was en toen nog 1 van moeders voor moeders.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Shy wo 25 apr 2012 - 3:08

4 twee in Nice, toen we terug waren in nederland nog twee. Dacht dat het niet kon kloppen haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  MamaDaan wo 25 apr 2012 - 3:35

Wel een stuk of 12, ik had soms ineens die bevestiging nodig dat ik echt zwanger was. Ik had ook heftige krampen die eerste weken en omdat ik bang was dat het mis zou gaan testte ik of het streepje donkerder werd!
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Viva wo 25 apr 2012 - 3:49

5 volgens mij.
Maandags (4 dgn voor NOD) 2.
Bij de 1e had ik nagellak erover gedaan maar daarna zag je het streepje minder goed dus had ik er nog 1 gedaan zodat mijn man mij wel zou geloven.
De dag erna nog 1.
En op mijn NOD 2, had de 1e 's nachts rond 4 uur gedaan maar toen leek hij hetzelfde als 2 dagen ervoor.
In de ochtend nog 1 gedaan en die was veel duidelijker.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:51

Veel laughcry ik moest dat streepje iedere keer weer zien ter bevestiging voor mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Sanne wo 25 apr 2012 - 4:07

Eerst een digitale met het aantal weken erbij. Toen een week later nog een digitale, om te kijken of het aantal weken ook was veranderd NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 394967 En vervolgens nog twee van kruidvat, omdat ik die wel kon bewaren en die digitale was na een dag 'uit'.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Bolleke wo 25 apr 2012 - 4:17

2, de streep kwam al tijdens het plassen:P en de tweede heb ik gedaan omdat ik het zonde vond als die ongebruikt bleef.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  lente wo 25 apr 2012 - 4:19

3... Een KV test voor m'n nod, kwam een heel licht streepje, dus toen ook een CB test gedaan omdat ik twijfelde. Die gaf zwanger 1-2 aan. Toen na een week nog een keer met een KV test getest, en dat streepje was heel duidelijk gelukkig (en de test had ik toch nog haha, zonde om niet te gebruiken Wink )
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 4:22

Bij de eerste heb ik er 3 of 4 gedaan volgens mij.
Waarvan 1 van Clear Blue.
Bij de tweede heb ik er 2 gedaan waarvan 1 van Clear Blue.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 4:24

De eerste keer 3 en deze keer 2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Flower_L wo 25 apr 2012 - 5:21

Zw 1: 1 kv en 1 cb
Zw 2: 1 kv
Zw 3: 1 kv
Zw 4: 1 kv (en ga morgen weer testen smile )

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  smooch wo 25 apr 2012 - 7:01

Bij deze zwangerschap 2 testen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  PapillonRose wo 25 apr 2012 - 7:04

Ehm... volgens mij een stuk of 8 laughcry Eerst had ik een hele lichte test, je kon echt net een streepje zien. Toen een kruidvat (gewone, de 2 voor 5 waren uitverkocht) die een hele rare uitkomst had (het hele scherm werd één egale kleur), dus toen nog maar wat testen bij sensitest besteld. En bij de huisarts ook nog een test gehad. Uiteindelijk kwam er dan een vette streep en heb ik een paar dagen later nog eens getest, en toen geloofde ik het wel :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  studiebol wo 25 apr 2012 - 7:05

Gewoon eentje.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  sheila123 wo 25 apr 2012 - 7:37

Bij de oudste heb ik er 3 gedaan en bij de jongste 2 smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  kwak wo 25 apr 2012 - 7:39

bij D. 1 kv test en 1 duurdere kv test
bij de mk 3 kv testen in de hoop dat de strepen donkerder werden.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Limburg85 wo 25 apr 2012 - 7:42

Bij R. 3 en bij deze 4 (verdeeld over 2 dagen). Mijn streepjes bij beide waren ontzettend licht.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  yes1984 wo 25 apr 2012 - 7:56

Ik heb er twee gedaan. We hadden van die goedkope strips. Was een heeeeel licht streepje. Mijn vriend is toe nog naar de winkel geweest voor een clear blue. Die was meteen duidelijk. We hebben de test nog wel de tijd dat je moet wachten weggelegd. Terwijl we beide al hadden gezien dat er een tweede streep was ontstaan. Hier kunnen we nu smakelijk om lachen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  PiP wo 25 apr 2012 - 7:57

2

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Aggi wo 25 apr 2012 - 7:58

Stuk of 8...
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Twellie wo 25 apr 2012 - 10:27

Ik weet dat echt niet meer, niet heel veel voor zover ik me kan herinneren. Heb ze ook niet bewaard.

Haha Printje, wat een verhaal smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Océane wo 25 apr 2012 - 10:33

1e zwangerschap: 2 (ging helaas mis)
2e zwangerschap: 4
Deze (3e) zwangerschap: 2
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Puggle wo 25 apr 2012 - 10:35

2 testen van kruidvat.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Theeleut wo 25 apr 2012 - 19:31

Bij de 1e heb ik 1 test gedaan en MvM ook 1.

Bij de tweede zwangerschap heb ik 3 testen gedaan. Ik had een week voor NOD getest en wilde zo zien of de streep om de dag donkerder werd. En dat werd het Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Stuiterbal wo 25 apr 2012 - 20:01

2 testen. 1 op de dag van mijn nod die eigenlijk al heel duidelijk positief was en de 2e 2 dagen later.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan. - Pagina 3 Empty Re: NAV hoeveel zwangerschapstesten heb jij gedaan.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum