Ik heb het gedaan...
+2
Angela_1986
Zwoesj
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik heb het gedaan...
Ik heb vandaag ja gezegd tegen een nieuwe functie binnen ons bedrijf. Het zou een groei in de goede richting moeten zijn, waar ik meer m'n ei in kwijt kan dan waar ik nu zit.
Besef is er nog niet helemaal, heb nog een beetje het gevoel de verkeerde keuze gemaakt te hebben. Ik laat ook dingen achter (mijn fijne collega's in het contactland) en weet natuurlijk niet wat ik daar krijg in vergelijking met wat ik nu heb. Morgen nog eenmaal met mijn leidinggevende om de tafel om alles rond te praten, hopelijk komt daarna het besef een beetje.
Stiekem begin ik alvast te juichen, ben toch wel trots op mezelf
Besef is er nog niet helemaal, heb nog een beetje het gevoel de verkeerde keuze gemaakt te hebben. Ik laat ook dingen achter (mijn fijne collega's in het contactland) en weet natuurlijk niet wat ik daar krijg in vergelijking met wat ik nu heb. Morgen nog eenmaal met mijn leidinggevende om de tafel om alles rond te praten, hopelijk komt daarna het besef een beetje.
Stiekem begin ik alvast te juichen, ben toch wel trots op mezelf
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Ik heb het gedaan...
Gefeliciteerd meissie!
Je weet natuurlijk nooit wat je er voor terug krijgt maar als je het gevoel hebt dat het goed is voor je ontwikkeling en het een stapje dichterbij je uiteindelijk 'doel' is dan zal het vast goed komen! En dat besef komt vanzelf wel joh.
Goed gedaan!
Je weet natuurlijk nooit wat je er voor terug krijgt maar als je het gevoel hebt dat het goed is voor je ontwikkeling en het een stapje dichterbij je uiteindelijk 'doel' is dan zal het vast goed komen! En dat besef komt vanzelf wel joh.
Goed gedaan!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Gefeli Zwoesj! Is dat die ene functie en gaan wij de volgende keer dus een duitstalige Zwoesj ontmoeten??
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Super, Zwoesj! Gefeliciteerd!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goed zo Zwoesj! Je weet nooit wat je er voor terug krijgt natuurlijk, maar het is voor je persoonlijke ontwikkeling sowieso goed!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat komt vanzelf goed! Gefeliciteerd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb het gedaan...!!!!!!!
» Ow, wat heb ik gedaan?!
» Zou jij het hebben gedaan?
» Wat heb jij na je burnout gedaan?
» Heb jij al een Serious Request gedaan?
» Ow, wat heb ik gedaan?!
» Zou jij het hebben gedaan?
» Wat heb jij na je burnout gedaan?
» Heb jij al een Serious Request gedaan?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: