Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen baby meer... Heel raar

2 plaatsers

Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Geen baby meer... Heel raar

Bericht  RYW zo 16 jan 2011 - 3:15

Mijn jongste zoon is bijna 3. Hij praat als een groep 1-kind, hij is enorm wijs, en is nu binnen een week van zijn middagslaapje af en is zindelijk geworden. Hij heeft het hele potje overgeslagen en plast gelijk op de wc.

Ik vind het wel heel raar dat hij nu echt heel definitief geen baby meer is, eigenlijk. En een beetje verdrietig, ook. Mijn vriend en ik willen nog wel een kindje, dus die babyfase komt ook wel weer, maar nog niet nu en ik zit ineens met allemaal moeder-lege nest- hormonen- loslaatproblemen. Ik heb wel moeite met afscheid nemen van de babyface, merk ik..

Herkenbaar voor iemand?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 3:55

Ik heb dat nooit zo erg gehad eigenlijk, ik vind als ze zo klein heel lief en schattig, maar hoe ouder ze worden hoe leuker ik ze vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:04

Nou, dat kan nog leuk worden dan hier. Ik heb dat nu al bij de oudste, zij is nu 3,5, en ik vind het allemaal zo snel gaan, en haast eng dat ze al bijna naar school moet.
Ik geloof ook dat ik nooit klaar ben met de baby-fase...Zou wat dat betreft wel 10x willen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:05

_MamaRosa_ schreef:Nou, dat kan nog leuk worden dan hier. Ik heb dat nu al bij de oudste, zij is nu 3,5, en ik vind het allemaal zo snel gaan, en haast eng dat ze al bijna naar school moet.
Ik geloof ook dat ik nooit klaar ben met de baby-fase...Zou wat dat betreft wel 10x willen!

Oh echt? Nee hoor, ik vind het goed zo. Ik zal het heerlijk vinden als ze allemaal weer wat zelfstandiger worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:08

Doedell schreef:
_MamaRosa_ schreef:Nou, dat kan nog leuk worden dan hier. Ik heb dat nu al bij de oudste, zij is nu 3,5, en ik vind het allemaal zo snel gaan, en haast eng dat ze al bijna naar school moet.
Ik geloof ook dat ik nooit klaar ben met de baby-fase...Zou wat dat betreft wel 10x willen!

Oh echt? Nee hoor, ik vind het goed zo. Ik zal het heerlijk vinden als ze allemaal weer wat zelfstandiger worden.

Ja, erg hè? Misschien ben ik er straks ook wel klaar mee als ik in de drukte zit, maar ik denk dat het gevoel hier nooit over zal gaan om nog een kindje te krijgen. Dat heb ik altijd heel sterk gehad, dacht dat het na de 2e ook wel even klaar zou zijn, maar ik wilde zo weer!
Mijn moeder had dat ook, en die kreeg er 7....Maar goed, gezien mijn ziekte kan dat gewoon niet, maar anders...Nee, het moet natuurlijk financieel ook allemaal te dragen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 9:09

Ik heb het ook. De babykamer van Jens is hier een paar weken geleden de deur uit gegaan en ik had er zulke gemengde gevoelens bij, jakkes. De babytijd is bij ons voorgoed voorbij. Er zal nooit meer een baby bij komen. Ik wil ook geen baby meer, maar het feit dat de babytijd voorgoed voorbij is is toch ook wel erg definitief. Zeker omdat onze Jens zijn babytijd voorbij gevlogen is. Die is voor mijn gevoel gisteren geboren en Tygo eergisteren. Dus ik herken het wel ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  bella zo 16 jan 2011 - 9:29

Oh man, ik heb er al moeite mee dat mijn dochter bijna 2 word! Waar zijn die 2 jaar gebleven?
Ik heb dan het geluk dat ik nog zo'n heerlijke baby van 5 maanden heb, maar met een tweede worden ze zo snel groot.
Inmiddels kan ik alweer mee genieten van andere baby's in de familie die geboren worden, want ik zou ook zo weer willen wat dat betreft!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen baby meer... Heel raar Empty Re: Geen baby meer... Heel raar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum