Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik heel raar ?

+3
blondje1313
Tania
frolic
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Ben ik heel raar ?

Bericht  frolic di 10 jan 2012 - 21:22

Ben een redelijk (over) bezorgde moeder , wat ik tamelijk onder controle heb..Bracht met een gerust hart zelfs T.eun naar schooltje !

Nu gaat hij sinds eergisteren naar de kleuterklas .. ben zo trots als een aap op mijn bokito'tje alleen laat hem nu eens een meester in het weglopen zijn en een 6e zintuig hebben voor het voelen welke deuren niet op slot zijn.

En laat nu eens in de gang van de kleuterschool een deur naar buiten zijn ( rechtstreeks op de weg ) die niet op slot is voor de te laat komende ouders Rolling Eyes

En laat ik nu daar eens een halve nacht van wakker gelegen hebben..



Dus heb ik in zijn heen en weer schriftje eerlijk geschreven dat ik daar bang voor ben. Gewoon dat hij zo snel weg loopt en dat ik bang ben dat hij de straat op vliegt.



Vinden jullie dat raar .. is dat raar ?

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Tania di 10 jan 2012 - 21:25

Ik vind het goed dat je dat naar hun hebt geschreven want zo kunnen ze er extra rekening mee houden. Verder zou het iets zijn waar ik me zelf ook enorm druk over zou kunnen maken dus ik vind je niet raar.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 21:25

waarom is dat raar? Jou gevoel geeft aan dat je het niet veilig vind en school moet toch echt veilig zijn.

Zouden ze die deur niet op slot maken om 09.00?

hier is de deur ook open, maar de poort gaat om 09.00 op slot zodat er geen kleuters weg kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  blondje1313 di 10 jan 2012 - 21:29

Ik vind het ook niet raar hoor.
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet dat ze de deur open laten, zo is de drempel ook niet zo hoog voor mensen om te laat te komen. Het is toch veel veiliger als de enkeling die te laat is aan moet bellen.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  frolic di 10 jan 2012 - 21:30

Nee die deur blijft open , bij de peutertjes kon hij daar niet komen en was alles dubbel afgesloten hier is het gewoon 3 stappen zetten en hij is op straat. Nu zit daar wel het secretaresse maar goed die heeft ook niet het alziend oog , en zit er ook niet constant

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Ibbeltje di 10 jan 2012 - 21:33

Het is niet raar. Het lijkt mij juist goed te weten voor de leerkracht dat het iemand is die gauw kan ontglippen zodat er extra op gelet kan worden. vind het wel eng dat de deur zo naar de weg is trouwens.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  frolic di 10 jan 2012 - 21:34

Blondje dat vind ik ook ..

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  frolic di 10 jan 2012 - 21:40

[quote="Ibbeltje"]Het is niet raar. Het lijkt mij juist goed te weten voor de leerkracht dat het iemand is die gauw kan ontglippen zodat er extra op gelet kan worden. vind het wel eng dat de deur zo naar de weg is trouwens.[/quote

Ik dus ook vreselijk vind ik het ..



Buiten dat dan nog fabeltjesland ( drama op kdv ) dat was hier niet zo gek ver vandaan , die kim woonde nog geen half uur rijden hier vandaan. Ook dát zit nog zo in mijn hoofd, iedere gek kan gewoon binnen vallen.

poeh toch overbezorgd Ben ik heel raar ? 394967

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Jezzie di 10 jan 2012 - 21:52

Ik vind het ook niet raar. De leerkracht kan het nu in de gaten houden.
Op de school waar ik stage liep ging trouwens de deur gewoon op slot om half 9....dan wisten de ouders meteen duidelijk dat ze te laat waren en gebeurde het vaak niet nog een keer.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Ibbeltje di 10 jan 2012 - 21:56

De deur op slot vind ik wel een goede optie, snap ook niet dat ze dat niet gedaan hebben. Helemaal door die weg de daar zo dichtbij zit. En ja ook doordat er zo maar vreemden de school in kunnen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  woezel di 10 jan 2012 - 22:00

Hier gaat de deur op sloot, wil je tussendoor naar binnen kan het via de bovenbouw.
Vind het ook helemaal niet gek dat je er bang voor bent.
M is ook een keer naar buiten geglipt, wel tijdens breng tijd. Was net weg maar hij vond ineens dat hij nog een knuffel moest. Gelukkig kwam een moeder hem tegen die had gezien dat ik al weg was.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Jezzie di 10 jan 2012 - 22:01

Ibbeltje schreef:De deur op slot vind ik wel een goede optie, snap ook niet dat ze dat niet gedaan hebben. Helemaal door die weg de daar zo dichtbij zit. En ja ook doordat er zo maar vreemden de school in kunnen.

Precies, en je hebt toch te maken met jonge kinderen...ik denk dat er in iedere klas wel een kind zit dat snel weg loopt. En als je een klas met 25 kleuters hebt, kan je moeilijk met ieder kind dat bijv. naar de wc moet meelopen, om te kijken of hij niet naar buiten loopt! Dus daarom deden ze de deur bij ons op slot.
Als dan ouders te laten kwamen, moesten ze aanbellen en deed de directeur open, die dan meteen zei dat ze te laat waren!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Printje di 10 jan 2012 - 23:03

Officieel mogen deuren ook helemaal niet op slot. Bij ons zijn de deuren ook altijd open. Mijn jongste kleuters hebben een maatje die mee naar de wc gast en verder duidelijke afspraken maken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik heel raar ? Empty Re: Ben ik heel raar ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum