Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

+37
SoezieQ
Moezie
Kabouter
Sweety
Lien
Wennebellah
TGR
Caresses
Tazz
Lejow
TukTuk
Arwyn
Suusie
M-G
nina
Alias
Flippin' Bitch
Isis
mzcharlotte
Nietjuuh
studiebol
Carra
Roxi3
Rovine
Phileine
banjer49
Blond
Bliss
Merai
Prosecco
Zonnetje
Zwoesj
Caroow
Beachgirl
CCC
BJA
Jeanette
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Kabouter ma 17 jan 2011 - 23:53

Ik had nooit gedacht dat ik op mijn 26ste nog niet kaar zou zijn met school. En het is nooit in me opgekomen dat mijn moeder het nooit mee zou maken dat ze oma werd.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Lien ma 17 jan 2011 - 23:58

Sweety schreef:
Lien schreef:
Sweety schreef:Ik dacht vroeger rond mijn 20ste moeder te zijn en al samen te wonen met een leuke lieve jongen.
En zie hier: Bijna 26, woon weer thuis, geen kinderen, geen relatie ( maar wel een leuke,lieve date )

Dit dacht ik een aantal jaar geleden ook, toen ging het goed met mijn toemalige vriend, al wilde hij niet samenwonen en kinderen hebben ik dacht dat ik hem wel zo ver zou krijgen. Nu ben ik 22 en woon ook nog thuis en ben vrijgezel. Wellicht wel een date binnenkort en als dat wat zou worden gaat mijn leven wel snel veranderen denk iK!
Vervelend is het eigenlijk dan dat wat je vroeger dacht niet klopt.. Tenminste ik ervaar dat wel zo. Probeer ook wel te kijken naar de leuke dingen maar soms is het jammer.
Ben benieuwd naar je date! Waar ken je hem van? Very Happy

Ik heb daar ook wel eens moeite mee hoor omdat ik het plaatje gewoon helemaal in mijn hoofd had. Mijn date, ik ken hem al heel lang, hij is de voetbaltrainer van mijn broertje. Mijn ex was dat ook. Deze jongen vond mij al leuk toen ik nog wat met mijn ex had maar heeft daar nooit iets mee durven doen, zelfs niet toen het al uit was omdat ik nogal knipperde met mijn ex. Met oud en nieuw heb ik met hem gezoend en sindsdien smsen we een beetje en wil hij afspreken. Ik vind het heel spannend want hij is wel een stuk ouder (hij is 31).
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Sweety di 18 jan 2011 - 0:00

Dat is wel wat ouder inderdaad, maar het gaat om hoe leuk je hem vind en hoe leuk jullie het met elkaar hebben. Maar er is dus wel wat gepland?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Moezie di 18 jan 2011 - 0:05

Dat ik terug naar school zou gaan op mijn 22ste.
Dat ik ooit mijn rijbewijs zou hebben!! (daar denk ik echt nog wel eens aan)
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Lien di 18 jan 2011 - 0:07

Sweety schreef:Dat is wel wat ouder inderdaad, maar het gaat om hoe leuk je hem vind en hoe leuk jullie het met elkaar hebben. Maar er is dus wel wat gepland?

Nou nog niet echt maar dat komt weer omdat ik een operatie aan mijn knie heb gehad, daar moet ik eerst wat meer van herstellen voordat ik een date met hem afspreek:P
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  SoezieQ di 18 jan 2011 - 0:09

Vroeger riep ik altijd dat ik vrachtwagenchauffeur wilde worden, net als mijn opa, met wie ik veel mee ging.
Ik hoefde toch echt geen vriend, trouwen of zelfs kinderen.
In mijn vorige relatie vond ik het al heel wat dat ik met een jongen samen kon zijn en hem zo leuk vinden, maar nu met mijn vriend is het helemaal maf: Ik droom over kindjes van ons samen, en als hij mij ten huwelijk zou vragen, zou ik nog ja zeggen ook!
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Serena di 18 jan 2011 - 0:23

Dat ik fietsvakantie, met tassen en tent, ook echt leuk zou vinden. vroeger vond ik het helemaal niet leuk, maar moest gewoon met mn ouders mee (die dat dus deden:P)
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Blond di 18 jan 2011 - 0:26

Wat ik trouwens ook nooit had verwacht dat ik nog op de Universteit zou terecht komen. Mijn droom om dierenarts te worden viel in groep 8 in duigen (toen ik het advies mavo/havo kreeg). Daarna adviseerden ze mij in Havo 4 om geen VWO te gaan doen na de Havo, vanwege mijn moeite met de talen. Nou moet ik ook toegeven dat ik geen hoogvlieger was in Havo 4 en 5. Ik had geen zin om hard te leren en voor Engels haalde ik altijd 5-en, dus ik kon me het advies wel voorstellen.

En nu zit ik op mijn 22ste toch op de UU, en waarschijnlijk ben ik in september Master of Science (maar ik wordt geen dierenarts)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Toet di 18 jan 2011 - 0:26

Toen ik een jaar of 15 was had ik een bijbaantje waar ik lekker van kon rondkomen en nog van kon sparen ook, binnen no time stond er een flink bedrag op m'n spaarrekening.

Ik had nooit gedacht dat dat nu op zou zijn. Ik had zelfs gedacht dat ik alleen maar meer ging verdienen en 'over een paar jaar' (nu dus) alles kon kopen wat ik wou, valt dat ff tegen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Mysterious di 18 jan 2011 - 2:51

Lenzen dragen
Kaas op pizza eten ( al is het met ligt protest)
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  shadow di 18 jan 2011 - 7:54

dat ik mijn mobieltje mis als hij leeg is of ik hem vergeet. Ik heb pas toen ik mijn rijbewijs haalde een mobieltje aangeschaft. Nu krijg ik altijd een raar gevoel als ik hem niet bij me heb, terwijl zo vaak wordt ik niet gebeld

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 4 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum