Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

+37
SoezieQ
Moezie
Kabouter
Sweety
Lien
Wennebellah
TGR
Caresses
Tazz
Lejow
TukTuk
Arwyn
Suusie
M-G
nina
Alias
Flippin' Bitch
Isis
mzcharlotte
Nietjuuh
studiebol
Carra
Roxi3
Rovine
Phileine
banjer49
Blond
Bliss
Merai
Prosecco
Zonnetje
Zwoesj
Caroow
Beachgirl
CCC
BJA
Jeanette
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:14

Dat ik nu samenwoon met mijn eerste vriendje, in de oude woonplaats van mijn moeder, waar ik noooooit wilde wonen. Tsjah smile


Laatst aangepast door Brennuss op zo 16 jan 2011 - 4:15; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Rovine zo 16 jan 2011 - 4:14

Dat ik in Brabant zou gaan wonen. Heb die mensen altijd een slag apart gevonden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:25

Youandi schreef:
Beauty Addict schreef:Ik had nooit verwacht me voor te moeten bereiden op het krijgen van 2 kinderen tegelijk! Zei altijd: We beginnen gewoon met 1, daarna zien we wel verder... Very Happy

Wat leuk en spannend! Wat vind je er zelf van, in verwachting zijn van een tweeling?
Op het eerste moment gaat er zoveel door je heen, zeker omdat het er allemaal niet zo heel goed uitzag en ik er heel erg rekening mee moest houden vlg vk dat het mis kon gaan.

Maar nu... ik vind het geweldig! Zou er niet aan moeten denken om er 1 te verliezen. Natuurlijk is het spannend en moet ik nog wat praktische dingen zien 'op te lossen'. Komt tijd komt raad denk ik nu maar... smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:28

Dat ik het wonen in de stad nog eens heerlijk zou gaan vinden! Very Happy

Verder dacht ik altijd dat ik politieagent zou gaan worden, dat is het niet geworden. Weliswaar iets vergelijkbaars, maar toch.. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:28

Dat ik in D.eventer zou gaan wonen had ik nooit gedacht, en dat ik het nog leuk zou vinden ook niet hahaha. En dat ik zo snel met iemand zou (willen) gaan samenwonen. Oh en dat ik nu al babykriebels zou hebben had ik ook niet verwacht. Ik riep altijd dat ik sowieso geen kinderen wilde tot ik 30 was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Roxi3 zo 16 jan 2011 - 4:30

Dat ik mijn rijbewijs zou halen en dat ik op mijn 20 al samen zou wonen in een koophuis.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:38

_Chance schreef:Dat ik stage zou gaan lopen aan de andere kant van de wereld.

Dat inderdaad ook! Hoewel, vanaf 3 havo zoiets wist ik al wel welke opleiding ik zou gaan doen, en dat ik naar buitenland kon met deze opleiding( met stages en een semester studeren). Maar de landen zelf had ik nooit gedacht smile
Ik had ook nooit verwacht dat ik al redelijk vroeg zelfstandig ben geworden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:15

Het gevoel hebben dat ik me thuis voel gewoon hier in Nederland en een soort rust heb gevonden. Ben er nog niet helemaal, maar het komt.

Rijles nemen en dus binnenkort autorijden.

Ineens krijgt m'n leven veel meer rust over zich, ben ik dan nu echt aan het settelen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:32

Bakken! Ik heb laatst een cake gemaakt met hulp van mn vader. Maar ik vond het zo leuk om te doen. Ik wilde eerst een spekkoek maken van mijn moeders recept, maar mn tantes raadde me aan om met iets simpels te beginnen om het bakken in de hand te krijgen.

Mijn eerste cake was gelukt, alleen dat het zo zwart was aan de onderkant vond ik jammer.

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 166597_145179252204223_100001364485542_214127_5423195_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:36

Ik vroeger nooit gedacht dat..

- Ik op mn 22e mijn eigen huisje zou kopen..
- Ik apothekersassistente zou worden (wilde bij de politie :P)
- Ik op mn 23e nog steeds single zou zijn, grmbl
- Ik zo van stappen zou gaan houden, van wijn drinken, dansen en housemuziek (vroeger vond ik stappen maar 3x niks)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Carra zo 16 jan 2011 - 5:41

Ik had 7 jaar geleden nooit gedacht dat ik nu een eigen huisje zou hebben, single zou zijn en het heerlijk naar mijn zin zou hebben alleen.

Verder had ik ook niet gedacht dat ik de behoefte heb om de wereld te zien, mensen te ontmoeten uit alle hoeken van de wereld en een heel netwerk via facebook zou onderhouden.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  studiebol zo 16 jan 2011 - 5:53

Vroeger had ik een plaatje in mijn hoofd van een relatie hoe die er dan uit zou zien.
De relatie die ik nu heb voldoet voor geen meter aan het plaatje en ik had niet verwacht dat ik zo'n relatie zou kunnen hebben.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:59

ik had nooit gedacht dat ik zou gaan trouwen, dat wilde ik namelijk absoluut nooit. en nu ga ik over een paar maanden wel trouwen cheers
en dat ik shopmanager zou worden, want die ambitie had ik eigelijk ook nooit echt, en nu ben ik het alweer 1,5 jaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Nietjuuh zo 16 jan 2011 - 6:02

Dat ik op de universiteit zou studeren had ik nooooit gedacht, maar ik zit er nu toch mooi wel Very Happy
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Nietjuuh zo 16 jan 2011 - 6:02

Nobucta schreef:Dat ik in Brabant zou gaan wonen. Heb die mensen altijd een slag apart gevonden.

Waarom dat dan?
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 6:06

Nietjuuh schreef:
Nobucta schreef:Dat ik in Brabant zou gaan wonen. Heb die mensen altijd een slag apart gevonden.

Waarom dat dan?

ben ik ook wel benieuwd naar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 6:25

Puggle schreef:
Nietjuuh schreef:
Nobucta schreef:Dat ik in Brabant zou gaan wonen. Heb die mensen altijd een slag apart gevonden.

Waarom dat dan?

ben ik ook wel benieuwd naar...

Ja ik ben ook benieuwd aangezien ik een echte Brabantse ben :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  mzcharlotte zo 16 jan 2011 - 6:27

Ik had nooit gedacht dat ik het werk zou doen, dat ik nu doe en dat ik zou gaan trouwen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Rovine zo 16 jan 2011 - 6:49

Theedoosje schreef:
Puggle schreef:
Nietjuuh schreef:
Nobucta schreef:Dat ik in Brabant zou gaan wonen. Heb die mensen altijd een slag apart gevonden.

Waarom dat dan?

ben ik ook wel benieuwd naar...

Ja ik ben ook benieuwd aangezien ik een echte Brabantse ben :P

Als rasechte Zeeuw vind ik Brabanders over het algemeen wat uitbundiger en bourgondischer. Net zoals ik Rotterdammers vrij direct vind -ook aantal jaar gewoond-, daar heb ik ook erg aan moeten wennen. Maar het is vooral een gevoel, zo voelt het altijd toch erg vertrouwd tussen de Zeeuwen te zitten.

En de taal hé. Very Happy

Iedereen zegt ook houdoe tegen mij, maar als ik het zeg voelt het een beetje belachelijk.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 6:52

Oow dat klinkt al wat positiever :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Nietjuuh zo 16 jan 2011 - 6:53

Nobucta schreef:
Theedoosje schreef:
Puggle schreef:
Nietjuuh schreef:
Nobucta schreef:Dat ik in Brabant zou gaan wonen. Heb die mensen altijd een slag apart gevonden.

Waarom dat dan?

ben ik ook wel benieuwd naar...

Ja ik ben ook benieuwd aangezien ik een echte Brabantse ben :P

Als rasechte Zeeuw vind ik Brabanders over het algemeen wat uitbundiger en bourgondischer. Net zoals ik Rotterdammers vrij direct vind -ook aantal jaar gewoond-, daar heb ik ook erg aan moeten wennen. Maar het is vooral een gevoel, zo voelt het altijd toch erg vertrouwd tussen de Zeeuwen te zitten.

En de taal hé. Very Happy

Iedereen zegt ook houdoe tegen mij, maar als ik het zeg voelt het een beetje belachelijk.

Aha op die manier! Ik zeg nooit houdoe hoor, ook al ben ik een rasechte brabander! Gewoon niet zeggen als je je er niet goed bij voelt! En tja dat uitbundige valt ook wel weer mee hoor!
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 6:55

Houdoe of haje zeg ik wel altijd Very Happy Moet opletten als ik ergens anders ben dat ik dat dan niet zeg als ik bv een winkel uitloop Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Isis zo 16 jan 2011 - 6:56

- Dat ik als hulpverlener zou gaan werken. Ik wou de ngo-sector in (of iets socio-cultureels) maar ik vind mijn werk nu ook wel leuk.
- Dat ik zou gaan trouwen. Vrienden vinden het nog steeds een vreemd idee dat ik ga trouwen dit jaar (al heb ik nooit geroepen dat ik nooit ging trouwen, ze vinden me waarschijnlijk niet het 'trouwtype').
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 6:58

Ik had nooit gedacht dat ik al zo jong moeder zou zijn. Ook had ik niet verwacht dat ik steeds makkelijker mijn zwakheid kan laten zien aan goede vrienden in plaats van altijd sterk over te willen komen. Ik zag dat altijd als zwak gedrag, maar nu ik dit aan het veranderen ben, vinden ze me juist sterker Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Flippin' Bitch zo 16 jan 2011 - 7:09

Dat ik nu nog bezig zou zijn met mijn studie afronden. Toen ik 8 was wilde ik al liever werken dan naar school en was daarom van plan om op mn 16e van school te gaan.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je nu wat je nooit had verwacht? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe je nu wat je nooit had verwacht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum